Semiremorcă platforma Vogelzang Oplegger



















Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul



























Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 4: Max. Achslast: 9000 kg
Wenden Sie sich an Tjeerd Croezen oder Tjeerd Croezen, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Kontakt Tjeerd Croezen eller Tjeerd Croezen for yderligere oplysninger
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 4: Max. axle load: 9000 kg
Please contact Tjeerd Croezen or Tjeerd Croezen for more information
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 9000 kg
Póngase en contacto con Tjeerd Croezen o Tjeerd Croezen para obtener más información.
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Veuillez contacter Tjeerd Croezen ou Tjeerd Croezen pour plus d'informations
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 4: Max. aslast: 9000 kg
Neem voor meer informatie contact op met Tjeerd Croezen of Tjeerd Croezen
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Tjeerd Croezen lub Tjeerd Croezen
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 9000 kg
Contacte Tjeerd Croezen ou Tjeerd Croezen para obter mais informações
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Свяжитесь с Tjeerd Croezen или Tjeerd Croezen для получения дополнительной информации
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 4: Max. axellast: 9000 kg
Kontakta Tjeerd Croezen eller Tjeerd Croezen för mer information