Semiremorcă platforma Mol 62 tons Ballast trailer, 4 axles, 2 steering axles, Belgium- tra

























































































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul































- Air suspension
- Drumbrakes
= Remarks =
MOL 1214/40Qua/62/77 BALLAST TRAILER with air suspension, 4 axles, axles 3 and 4 are force steered, SAF axles with drum brakes, 2x6 stake pockets, hardwooden floor, 425/55 R22.5 tires (average 75%), ABS, empty weight: 10,180kg, GVW: 62,000kg, Belgian registration
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 425/55 R22,5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 65%
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left: 55%; Tyre profile right: 45%
Rear axle 3: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 4: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 65%; Tyre profile right: 95%
Functional
Height of cargo floor: 155 cm
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Luftfederung
- Trommelbremsen
= Anmerkungen =
MOL 1214/40Qua/62/77 BALLASTAUFLIEGER mit Luftfederung, 4 Achsen, Achsen 3 und 4 sind zwangsgelenkt, SAF-Achsen mit Trommelbremsen, 2x6 Rungentaschen, Hartholzboden, Reifen:425/55 R22,5 (durchschnittlich 75 %) , ABS, Leergewicht: 10.180 kg, zulässiges Gesamtgewicht: 62.000 kg, belgische Zulassung
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 425/55 R22,5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 65%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links: 55%; Reifen Profil rechts: 45%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 4: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 65%; Reifen Profil rechts: 95%
Funktionell
Höhe der Ladefläche: 155 cm
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 425/55 R22,5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 65%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre: 55%; Dækprofil højre: 45%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 65%; Dækprofil højre: 95%
Funktionelle
Gulvhøjde i lastrum: 155 cm
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Suspensión neumática
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 425/55 R22,5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 65%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 55%; Dibujo del neumático derecha: 45%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 65%; Dibujo del neumático derecha: 95%
Funcional
Altura piso de carga: 155 cm
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 425/55 R22,5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 65%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche: 55%; Sculptures des pneus droite: 45%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 65%; Sculptures des pneus droite: 95%
Pratique
Hauteur du plancher de chargement: 155 cm
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Luchtvering
- SAF-Assen
- Trommelremmen
= Bijzonderheden =
MOL 1214/40Qua/62/77 BALLAST TRAILER met luchtvering, 4 assen, assen 3 en 4 zijn gedwongen gestuurd, SAF assen met trommelremmen, 2x6 rongpotten, hardhouten vloer, 425/55 R22,5 banden (gemiddeld 70%), ABS, leeggewicht: 10.180kg, GVW: 62.000kg, Belgische registratie
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 425/55 R22,5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 65%
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel links: 55%; Bandenprofiel rechts: 45%
Achteras 3: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 4: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 65%; Bandenprofiel rechts: 95%
Functioneel
Hoogte laadvloer: 155 cm
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 425/55 R22,5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 65%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa: 55%; Profil opon prawa: 45%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 65%; Profil opon prawa: 95%
Funkcjonalność
Wysokość podłogi ładowni: 155 cm
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 425/55 R22,5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 65%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu esquerda: 55%; Perfil do pneu direita: 45%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 65%; Perfil do pneu direita: 95%
Funcional
Altura do piso da bagageira: 155 cm
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 425/55 R22,5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 65%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин слева: 55%; Профиль шин справа: 45%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 65%; Профиль шин справа: 95%
Функциональность
Высота грузового пола: 155 cm
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 425/55 R22,5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 65%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil vänster: 55%; Däckprofil rätt: 45%
Bakaxel 3: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 4: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 65%; Däckprofil rätt: 95%
Funktionell
Höjd på lastgolv: 155 cm
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra