Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM

PDF
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 1 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 2 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 3 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 4 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 5 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 6 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 7 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 8 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 9 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 10 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 11 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 12 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 13 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 14 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 15 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 16 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 17 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 18 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 19 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 20 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 21 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 22 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 23 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 24 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 25 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 26 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 27 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 28 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 29 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 30 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 31 - Autoline
Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM | Imagine 32 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/32
PDF
3.500 EUR
Preţ net
≈ 17.720 RON
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: Groenewegen
Modelul: BPW - DRUM
Anul: 2004-07
Prima înmatriculare: 2004-07
Capacitatea de încărcare: 30.900 kg
Greutate proprie: 7.100 kg
Greutate cu încărcătura: 38.000 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos Lamswaarde6477 km to "United States/Columbus"
Numărul ID din stocul vânzătorului: 2499
Data publicării: mai mult de o lună
Descriere
Dimensiuni de gabarit: lungimea - 13,9 m, lăţimea - 2,55 m
Caroserie
Dimensiunile caroseriei: lungimea - 13,9 m, lăţimea - 2,55 m
Axe
Marca: BPW
Număr de axe: 3
Primul ax: 385/65 R22.5
Al doilea ax: 385/65 R22.5
Al treilea ax: 385/65 R22.5
Stare
Stare: second hand

Informaţie suplimentară — Semiremorcă platforma Groenewegen BPW - DRUM

Engleză
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65 R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Bart Mostert oder P. Mostert, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65 R22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Yderligere oplysninger
Kontakt P. Mostert for yderligere oplysninger
Axle configuration
Tyre size: 385/65 R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Additional information
Please contact Bart Mostert or P. Mostert for more information
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65 R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con P. Mostert para obtener más información.
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65 R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Bart Mostert ou P. Mostert pour plus d'informations
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65 R22.5
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot P. Mostert-vel
= Aanvullende opties en accessoires =

- 3 assen

= Bijzonderheden =

Prijs is 3500,- euro per oplegger,
de prijs voor het complete pakket is 17500,- euro.

= Bedrijfsinformatie =

als u vragen heeft, neem gerust contact met ons op.
u kunt ons bereiken op:
Tel. arată contacte
email. arată contacte

u kunt ons vinden op Facebook onder de naam ''P Mostert Import Export B.V.''
en op onze website ''arată contacte kunt u video's van de voertuigen zien.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65 R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Bart Mostert of P. Mostert
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65 R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z P. Mostert
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Informações adicionais
Contacte P. Mostert para obter mais informações
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65 R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с P. Mostert для получения дополнительной информации
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65 R22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Ytterligare information
Kontakta P. Mostert för mer information
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
3.500 EUR ≈ 17.720 RON
2003
Capacitate de încărcare 31.500 kg Greutate proprie 6.580 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
3.500 EUR ≈ 17.720 RON
2003
Capacitate de încărcare 27.860 kg Greutate proprie 6.140 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
3.500 EUR ≈ 17.720 RON
2005
Capacitate de încărcare 29.000 kg Greutate proprie 5.720 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
3.000 EUR ≈ 15.190 RON
2005
Capacitate de încărcare 27.500 kg Greutate proprie 6.500 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
3.950 EUR ≈ 20.000 RON
2001
Greutate proprie 6.310 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Berkel en Rodenrijs
CRM Trucks & Trailers BV
19 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
3.750 EUR ≈ 18.990 RON
2006
Capacitate de încărcare 28.500 kg Greutate proprie 9.500 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
4.000 EUR ≈ 20.250 RON
2005
Capacitate de încărcare 30.380 kg Greutate proprie 7.620 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
4.500 EUR ≈ 22.780 RON
1998
Capacitate de încărcare 33.020 kg Greutate proprie 5.980 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
2.750 EUR ≈ 13.920 RON
2003
Capacitate de încărcare 27.040 kg Greutate proprie 6.960 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
3.500 EUR ≈ 17.720 RON
2001
Capacitate de încărcare 31.900 kg Greutate proprie 6.310 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
3.450 EUR ≈ 17.470 RON
2004
Greutate proprie 7.300 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Berkel en Rodenrijs
CRM Trucks & Trailers BV
19 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
3.000 EUR ≈ 15.190 RON
2007
Număr de axe 3
Țările de Jos, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
3.750 EUR ≈ 18.990 RON
2008
Capacitate de încărcare 27.500 kg Greutate proprie 6.500 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
3.900 EUR ≈ 19.750 RON
2004
Capacitate de încărcare 33.700 kg Greutate proprie 7.300 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
5 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
3.000 EUR ≈ 15.190 RON
2007
Capacitate de încărcare 32.190 kg Greutate proprie 6.810 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
3.500 EUR ≈ 17.720 RON
2008
Capacitate de încărcare 24.500 kg Greutate proprie 9.500 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
17.500 EUR ≈ 88.600 RON
2003
Capacitate de încărcare 32.400 kg Greutate proprie 6.600 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
3.000 EUR ≈ 15.190 RON
2007
Număr de axe 3
Țările de Jos, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
3.750 EUR ≈ 18.990 RON
2005
Greutate proprie 5.450 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Berkel en Rodenrijs
CRM Trucks & Trailers BV
19 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
3.000 EUR ≈ 15.190 RON
2007
Capacitate de încărcare 33.000 kg Greutate proprie 5.970 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul