Semiremorcă pentru transport containere HTF H.T.F. Portaal container aanhangwagen

PDF
Semiremorcă pentru transport containere HTF H.T.F. Portaal container aanhangwagen - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere HTF H.T.F. Portaal container aanhangwagen | Imagine 1 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere HTF H.T.F. Portaal container aanhangwagen | Imagine 2 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere HTF H.T.F. Portaal container aanhangwagen | Imagine 3 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere HTF H.T.F. Portaal container aanhangwagen | Imagine 4 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere HTF H.T.F. Portaal container aanhangwagen | Imagine 5 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/5
PDF
Preţ:
la cerere
Solicită prețul
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: HTF
Modelul: H.T.F. Portaal container aanhangwagen
Anul: 1991-01
Prima înmatriculare: 1991-01-29
Capacitatea de încărcare: 13.780 kg
Greutate proprie: 6.220 kg
Greutate cu încărcătura: 20.000 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos Barneveld6535 km to "United States/Columbus"
Numărul ID din stocul vânzătorului: WF-44-ZJ
Data publicării: 27 iun. 2025
Descriere
Dimensiuni de gabarit: lungimea - 8,3 m, lăţimea - 2,55 m
Axe
Număr de axe: 2
Interaxă: 5.640 mm
Ax anterior
Stare
Stare: second hand

Informaţie suplimentară — Semiremorcă pentru transport containere HTF H.T.F. Portaal container aanhangwagen

Engleză
Aufbau: Portalarmsystem
Vorderachse: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Maximale Hinterachslast: 10000 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Tjeerd Croezen, um weitere Informationen zu erhalten.
Karosseri: Portalarmssystem
Foraksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Maks. bagakselbelastning: 10000 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Tjeerd Croezen for yderligere oplysninger
Bodywork: Portal arm system
Front axle: Max. axle load: 10000 kg; Steering
Max. rear axle load: 10000 kg
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Price: On request
Please contact Tjeerd Croezen for more information
Carrocería: Sistema portal de brazo
Eje delantero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Carga máxima del eje trasero: 10000 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Tjeerd Croezen para obtener más información.
Construction: Système de bras à portique
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Charge max. sur essieu arrière: 10000 kg
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Tjeerd Croezen pour plus d'informations
Opbouw: Portaalarmsysteem
Vooras: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Max. aslast achter: 10000 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Prijs: Op aanvraag
Neem voor meer informatie contact op met Tjeerd Croezen
Budowa: System kontenerowy
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Maks. nośność osi tylnej: 10000 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Tjeerd Croezen
Carroçaria: Sistema de braço de portal
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Carga máx. do eixo traseiro: 10000 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Tjeerd Croezen para obter mais informações
Кузов: Система портального подъема
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Макс. нагрузка на заднюю ось: 10000 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Tjeerd Croezen для получения дополнительной информации
Överbyggnad: Portalarmssystem
Framaxel: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Max. axellast bak: 10000 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Tjeerd Croezen för mer information
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
3.500 EUR ≈ 17.770 RON
1991
Capacitate de încărcare 36.140 kg Greutate proprie 6.860 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Vuren
De Jong Trucks & Trailers
14 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
2.500 EUR ≈ 12.690 RON
1992
Capacitate de încărcare 24.810 kg Greutate proprie 3.190 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
3.500 EUR ≈ 17.770 RON
1990
Capacitate de încărcare 32.140 kg Greutate proprie 6.860 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Vuren
De Jong Trucks & Trailers
14 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
3.250 EUR ≈ 16.500 RON
1992
Greutate proprie 3.200 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Berkel en Rodenrijs
CRM Trucks & Trailers BV
19 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
1.750 EUR ≈ 8.885 RON
1990
Capacitate de încărcare 31.500 kg Greutate proprie 4.500 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
semiremorcă pentru transport containere Groenewegen
1
2.950 EUR ≈ 14.980 RON
1990
Capacitate de încărcare 24.780 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Lemelerveld
Mestebeld Trucks B.V.
15 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
1993
Capacitate de încărcare 26.900 kg Bară de suspensie resort/resort Greutate proprie 3.100 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
2.500 EUR ≈ 12.690 RON
1989
Capacitate de încărcare 26.978 kg Greutate proprie 3.022 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
2.500 EUR ≈ 12.690 RON
1989
Capacitate de încărcare 27.000 kg Greutate proprie 3.022 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
2.500 EUR ≈ 12.690 RON
1994
Capacitate de încărcare 36.000 kg Greutate proprie 6.860 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
2.750 EUR ≈ 13.960 RON
1988
Greutate proprie 3.700 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Berkel en Rodenrijs
CRM Trucks & Trailers BV
19 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
1.950 EUR ≈ 9.901 RON
1994
Număr de axe 3
Țările de Jos, Meerkerk
RH Trucks BV
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
2.750 EUR ≈ 13.960 RON
1994
Capacitate de încărcare 32.960 kg Greutate proprie 6.040 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
2.750 EUR ≈ 13.960 RON
1988
Greutate proprie 3.590 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Berkel en Rodenrijs
CRM Trucks & Trailers BV
19 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
6.500 EUR ≈ 33.000 RON
1988
Capacitate de încărcare 20.320 kg Greutate proprie 7.500 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
2.950 EUR ≈ 14.980 RON
1995
Număr de axe 3
Țările de Jos, Vuren
De Jong Trucks & Trailers
14 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
2.500 EUR ≈ 12.690 RON
1995
Capacitate de încărcare 26.000 kg Greutate proprie 4.000 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul