Semiremorcă pentru transport containere Groenewegen 40CC-16-27TUN

PDF
Semiremorcă pentru transport containere Groenewegen 40CC-16-27TUN - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Groenewegen 40CC-16-27TUN | Imagine 1 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Groenewegen 40CC-16-27TUN | Imagine 2 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Groenewegen 40CC-16-27TUN | Imagine 3 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Groenewegen 40CC-16-27TUN | Imagine 4 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Groenewegen 40CC-16-27TUN | Imagine 5 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Groenewegen 40CC-16-27TUN | Imagine 6 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Groenewegen 40CC-16-27TUN | Imagine 7 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Groenewegen 40CC-16-27TUN | Imagine 8 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Groenewegen 40CC-16-27TUN | Imagine 9 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Groenewegen 40CC-16-27TUN | Imagine 10 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Groenewegen 40CC-16-27TUN | Imagine 11 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Groenewegen 40CC-16-27TUN | Imagine 12 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Groenewegen 40CC-16-27TUN | Imagine 13 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/13
PDF
2.750 EUR
Preţ net
≈ 13.910 RON
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: Groenewegen
Modelul: 40CC-16-27TUN
Anul: 2004-02
Prima înmatriculare: 2004-02-16
Capacitatea de încărcare: 37.500 kg
Greutate proprie: 5.500 kg
Greutate cu încărcătura: 43.000 kg
Locul de amplasare: Belgia Meer - Hoogstraten6513 km to "United States/Columbus"
Numărul ID din stocul vânzătorului: 2731
Data publicării: mai mult de o lună
Descriere
Dimensiuni de gabarit: lungimea - 12,56 m, lăţimea - 2,55 m
Axe
Marca: ROR
Număr de axe: 3
Interaxă: 8.360 mm
Primul ax: 385/65R22.5
Al doilea ax: 385/65R22.5
Al treilea ax: 385/65R22.5
Frâne
ABS
Stare
Stare: second hand
Informaţie suplimentară
Culoare: roşu

Informaţie suplimentară — Semiremorcă pentru transport containere Groenewegen 40CC-16-27TUN

Română
Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none

Additional information
Please contact DHR OTTER or GERT DEN OTTER for more information

= Dealer information =

arată contacte
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an DHR OTTER oder GERT DEN OTTER, um weitere Informationen zu erhalten.

= Firmeninformationen =

arată contacte
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

= Forhandleroplysninger =

arată contacte
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno

Información complementaria
Póngase en contacto con DHR OTTER o GERT DEN OTTER para obtener más información.

= Información de la empresa =

arată contacte
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun

= Information sur la société =

arată contacte
VIN XL962000040002074
DATUM 16-02-2004
3 ASSEN
ROR
ABS
20 30 40 FT HIGHCUBE

= Bedrijfsinformatie =

WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
arată contacte

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met DHR OTTER of GERT DEN OTTER

= Bedrijfsinformatie =

arată contacte
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak

= Informacje o przedsiębiorstwie =

arată contacte
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum

= Informações do concessionário =

arată contacte
Размер шин: 385/65R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

= Информация о дилере =

arată contacte
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri

= Information om företaget =

arată contacte
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
2.850 EUR ≈ 14.420 RON
2004
Capacitate de încărcare 25.080 kg Greutate proprie 2.920 kg Număr de axe 2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
2.750 EUR ≈ 13.910 RON
1983
Capacitate de încărcare 26.980 kg Greutate proprie 5.020 kg Număr de axe 2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
2.850 EUR ≈ 14.420 RON
1993
Capacitate de încărcare 29.440 kg Greutate proprie 3.560 kg Număr de axe 2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
2.750 EUR ≈ 13.910 RON
2005
Capacitate de încărcare 34.800 kg Greutate proprie 4.200 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
2.500 EUR ≈ 12.650 RON
2005
Capacitate de încărcare 34.600 kg Greutate proprie 4.400 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
3.250 EUR ≈ 16.440 RON
2005
Capacitate de încărcare 34.800 kg Greutate proprie 4.200 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
3.250 EUR ≈ 16.440 RON
2005
Capacitate de încărcare 34.600 kg Greutate proprie 4.400 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
3.750 EUR ≈ 18.970 RON
2004
Capacitate de încărcare 37.700 kg Greutate proprie 5.300 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
semiremorcă pentru transport containere Desot Skelet 20-30 ft
1
2.850 EUR ≈ 14.420 RON
2001
Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 4.080 kg Număr de axe 3
Belgia, Wingene
Luați legătura cu vânzătorul
2.500 EUR ≈ 12.650 RON
1998
Capacitate de încărcare 34.160 kg Greutate proprie 4.840 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
2.850 EUR ≈ 14.420 RON
1989
Capacitate de încărcare 24.080 kg Greutate proprie 3.420 kg Număr de axe 2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
2.850 EUR ≈ 14.420 RON
1989
Capacitate de încărcare 24.080 kg Greutate proprie 3.420 kg Număr de axe 2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
2.500 EUR ≈ 12.650 RON
1990
Capacitate de încărcare 32.244 kg Greutate proprie 6.756 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
3.750 EUR ≈ 18.970 RON
2001
Capacitate de încărcare 37.450 kg Greutate proprie 5.550 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
2.500 EUR ≈ 12.650 RON
1998
Capacitate de încărcare 34.180 kg Greutate proprie 4.820 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
3.750 EUR ≈ 18.970 RON
2001
Capacitate de încărcare 37.750 kg Greutate proprie 5.250 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
2.950 EUR ≈ 14.920 RON
1997
Capacitate de încărcare 33.660 kg Greutate proprie 5.840 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
3.900 EUR ≈ 19.730 RON
2005
Capacitate de încărcare 32.600 kg Greutate proprie 5.400 kg Număr de axe 3
Belgia, Bree
Luați legătura cu vânzătorul
2.850 EUR ≈ 14.420 RON
1997
Capacitate de încărcare 33.660 kg Greutate proprie 5.840 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
3.500 EUR ≈ 17.710 RON
1985
Capacitate de încărcare 29.870 kg Greutate proprie 3.130 kg Număr de axe 2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul