Semiremorcă furgon Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer









































































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul










































- Air suspension
- BPW-axles
- Drumbrakes
= Remarks =
2002 GROENEWEGEN 2-axle closed boxvan with ABS/EBS, BPW- Eco plus axles with drum brakes, AMA taillift (2,000kg) with own batteries (TAILLIFT DOESN'T WORK!!!), hardwood floor, central lubrication, full chassis, empty weight: 7,400kg, max. mass: 32,000kg, 385/65 R22.5 tires (L:6/7mm, R: 6/6mm), Dutch registration
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65-R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left: 45%; Tyre profile right: 40%
Functional
Tail lift: AMA 20 UF, slider lift, 2000 kg
Make of bodywork: Groenewegen DRO 12-20
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Identification
Registration number: OG-65-TK
Other information
Cargo space outer length: 1364 cm
Cargo space outer width: 250 cm
Cargo space outer height: 270 cm
Additional information
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/65-R22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 10000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 10000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 45%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Funkční
Zadní dveře: AMA 20 UF, onderschuifklep, 2000 kg
Značka karoserie: Groenewegen DRO 12-20
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Identifikace
Registrační číslo: OG-65-TK
- BPW-Achsen
- Luftfederung
- Trommelbremsen
= Anmerkungen =
2002 GROENEWEGEN 2-Achs geschlossener Koffer mit ABS/EBS, BPW- Eco plus Achsen mit Trommelbremsen, AMA-Ladebordwand (2.000kg) mit eigenen Batterien (LADEBORDWAND FUNKTIONIERT NICHT!!!) , Hartholzboden, Zentralschmierung, voller Rahmen, Leergewicht: 7.400kg, max. Masse: 32.000 kg, Reifen 385/65 R22.5 (L: 6/7 mm, R: 6/6 mm), niederländische Zulassung
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65-R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links: 45%; Reifen Profil rechts: 40%
Funktionell
Ladebordwand: AMA 20 UF, unterfahrbare Klappe, 2000 kg
Marke des Aufbaus: Groenewegen DRO 12-20
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Identifikation
Kennzeichen: OG-65-TK
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65-R22.5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre: 45%; Dækprofil højre: 40%
Funktionelle
Læssebagsmæk: AMA 20 UF, skydelift, 2000 kg
Karosserifabrikat: Groenewegen DRO 12-20
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Identifikation
Registreringsnummer: OG-65-TK
- Suspensión neumática
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65-R22.5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 45%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Funcional
Trampilla elevadora: AMA 20 UF, trampilla elevadora, 2000 kg
Marca carrocería: Groenewegen DRO 12-20
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Identificación
Matrícula: OG-65-TK
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65-R22.5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche: 45%; Sculptures des pneus droite: 40%
Pratique
Trappe de chargement: AMA 20 UF, soupape inférieure, 2000 kg
Marque de construction: Groenewegen DRO 12-20
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Identification
Numéro d'immatriculation: OG-65-TK
Informations complémentaires
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- Légrugós felfüggesztés
= További információk =
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65-R22.5
Fékek: dobfékek
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 45%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Funkcionális
Hátsó ajtó: AMA 20 UF, onderschuifklep, 2000 kg
Karosszéria gyártmánya: Groenewegen DRO 12-20
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Azonosítás
Rendszám: OG-65-TK
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/65-R22.5
Freni: freni a tamburo
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 10000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 10000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 45%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Funzionale
Portellone posteriore: AMA 20 UF, onderschuifklep, 2000 kg
Marca della carrozzeria: Groenewegen DRO 12-20
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Identificazione
Numero di immatricolazione: OG-65-TK
- BPW-Assen
- Luchtvering
- Trommelremmen
= Bijzonderheden =
2002 GROENEWEGEN 2-assige gesloten oplegger met ABS/EBS, BPW- Eco plus assen met trommelremmen, AMA ondervouwklep (2.000kg) met eigen accu's (KLEP WERKT NIET!!!), hardhouten vloer, centrale smering, volledig chassis, leeggewicht: 7.400kg, max. massa: 32.000kg, 385/65 R22.5 banden (L:6/7mm, R: 6/6mm), Nederlandse registratie
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65-R22.5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel links: 45%; Bandenprofiel rechts: 40%
Functioneel
Laadklep: AMA 20 UF, onderschuifklep, 2000 kg
Merk opbouw: Groenewegen DRO 12-20
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Identificatie
Kenteken: OG-65-TK
Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: 1364 cm
Buiten breedte laadruimte: 250 cm
Buiten hoogte laadruimte: 270 cm
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65-R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa: 45%; Profil opon prawa: 40%
Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: AMA 20 UF, Winda załadowcza, 2000 kg
Marka konstrukcji: Groenewegen DRO 12-20
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OG-65-TK
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65-R22.5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu esquerda: 45%; Perfil do pneu direita: 40%
Funcional
Monta-cargas: AMA 20 UF, elevação do deslizador, 2000 kg
Marca da carroçaria: Groenewegen DRO 12-20
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Identificação
Número de registo: OG-65-TK
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65-R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин слева: 45%; Профиль шин справа: 40%
Функциональность
Заднее подъемное устройство: AMA 20 UF, заднее выдвижное подъемное устройство, 2000 kg
Марка кузова: Groenewegen DRO 12-20
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Идентификация
Регистрационный номер: OG-65-TK
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/65-R22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 45%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Funkčné
Zadné dvere: AMA 20 UF, onderschuifklep, 2000 kg
Značka karosérie: Groenewegen DRO 12-20
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Identifikácia
Registračné číslo: OG-65-TK
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65-R22.5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil vänster: 45%; Däckprofil rätt: 40%
Funktionell
Baklucka: AMA 20 UF, underschuifklep, 2000 kg
Fabrikat av karosseri: Groenewegen DRO 12-20
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Identifiering
Registreringsnummer: OG-65-TK