Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull Vector 1850, Multi Dual Trennwand , 260 Disc SAF
























Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















- Air suspension
- Disc brakes
- Multi / Dual temp
= Remarks =
Cool unit brand: Carrier
= Dealer information =
Homepage: arată contacte
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385 65 R 22,5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (11949 operating hours diesel; 543 electric)
Wall thickness: 5 mm
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Other information
Cool unit make: Carrier
Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Дискови спирачки
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Velikost pneumatiky: 385 65 R 22,5
Chlazení: -30 °C na 30 °C
Chlazení motoru: dieselové a elektrické (11949 provozní hodiny diesel; 543 elektrický)
Tloušťka stěny: 5 mm
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
- Luftfederung
- Multi / Dual temp
- Scheibenbremsen
= Anmerkungen =
Kühlgerät Marke: Carrier
= Firmeninformationen =
Homepage: arată contacte
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 385 65 R 22,5
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (11949 Betriebsstunden Diesel; 543 elektrisch)
Wandstärke: 5 mm
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 385 65 R 22,5
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (11949 driftstimer diesel; 543 elektrisk)
Vægtykkelse: 5 mm
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
- Frenos de disco
- Multi / Dual temp
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Marca de unidad de frío: Carrier
= Más información =
Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (11949 horas de funcionamiento diésel; 543 eléctrico)
Grosor del tabique: 5 mm
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Levyjarrut
- Freins à disque
- Multi / Dual temp
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Marque d'unité froide: Carrier
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 385 65 R 22,5
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (11949 heures de fonctionnement diesel; 543 électrique)
Épaisseur de paroi: 5 mm
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
= További információk =
Gumiabroncs mérete: 385 65 R 22,5
Hűtés: -30 °C a címre 30 °C
Hűtőmotor: dízel és elektromos (11949 üzemóra dízel; 543 elektromos)
Falvastagság: 5 mm
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- Suspensie pneumatică
- Freni a disco
- Multi / Dual temp
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Dimensioni del pneumatico: 385 65 R 22,5
Raffreddamento: -30 °C a 30 °C
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico (11949 ore di funzionamento diesel; 543 elettrico)
Spessore della parete: 5 mm
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
- Luchtvering
- Multi / Dual temp
- Schijfremmen
= Bijzonderheden =
Merk koel unit: Carrier
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: arată contacte
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 385 65 R 22,5
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (11949 draaiuren diesel; 543 elektrisch)
Wanddikte: 5 mm
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Merk koeleenheid: Carrier
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Skivebremser
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 385 65 R 22,5
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (11949 godziny pracy olej napędowy; 543 elektryczny)
Grubość ściany: 5 mm
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Multi / Dual temp
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (11949 horas de funcionamento diesel; 543 elétrico)
Espessura da parede: 5 mm
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Размер шин: 385 65 R 22,5
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (11949 часы работы дизельное топливо; 543 электрический)
Толщина стенки: 5 mm
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Veľkosť pneumatiky: 385 65 R 22,5
Chladenie: -30 °C na 30 °C
Chladiaci motor: dieselové a elektrické (11949 prevádzkové hodiny diesel; 543 elektrický)
Hrúbka steny: 5 mm
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 385 65 R 22,5
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (11949 körtimmar diesel; 543 elektriska)
Väggtjocklek: 5 mm
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Havalı süspansiyon