Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG

PDF
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 1 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 2 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 3 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 4 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 5 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 6 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 7 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 8 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 9 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 10 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 11 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 12 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 13 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 14 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 15 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 16 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 17 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 18 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 19 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 20 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 21 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 22 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 23 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 24 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 25 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 26 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG | Imagine 27 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/27
PDF
Preţ:
la cerere
Solicită prețul
Luați legătura cu vânzătorul
Modelul: VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG
Anul: 2013-10
Prima înmatriculare: 2013-10-29
Capacitatea de încărcare: 32.330 kg
Greutate proprie: 9.670 kg
Greutate cu încărcătura: 42.000 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos Heijen6580 km față de tine
Numărul ID din stocul vânzătorului: ON-22-BG
Data publicării: mai mult de o lună
Descriere
Dimensiuni de gabarit: lungimea - 14 m, lăţimea - 2,6 m
Caroserie
Uşi din spate
Axe
Număr de axe: 3
Interaxă: 8.910 mm
Frâne
ABS
Stare
Stare: second hand
Servicii suplimentare

Informaţie suplimentară — Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull VECTOR 1950 2x VERDAMPER MEATHANG

Engleză
Kühlgerät Marke: Carrier

= Weitere Informationen =

Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Kühlmotor: Diesel und elektrisch
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Ricardo van Hooft oder Sjoerd Weijers, um weitere Informationen zu erhalten.
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Afkøling af motor: diesel og elektrisk
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Cool unit brand: Carrier

= More information =

Axle configuration
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%

Functional
Cooling engine: diesel and electric

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Other information
Cool unit make: Carrier

Additional information
Please contact Ricardo van Hooft or Sjoerd Weijers for more information
Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Moteur frigorifique: diesel et électrique
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Meerdere trailers op voorraad.

Merk koel unit: Carrier

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%

Functioneel
Koelmotor: diesel en elektrisch

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Ricardo van Hooft of Sjoerd Weijers
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Motor de refrigeração: diesel e elétrico
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Motor för kylning: diesel och el
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
Preț la cerere
2015
Capacitate de încărcare 32.980 kg Greutate proprie 9.020 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Heijen
Luați legătura cu vânzătorul
11.900 EUR ≈ 59.230 RON
2013
Capacitate de încărcare 33.116 kg Volum 90.787 m³ Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 8.884 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Ede
Luați legătura cu vânzătorul
10.950 EUR ≈ 54.500 RON
2013
Număr de axe 3
Țările de Jos, Meerkerk
Luați legătura cu vânzătorul
14.950 EUR ≈ 74.400 RON
2013
Capacitate de încărcare 32.330 kg Greutate proprie 9.670 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Luați legătura cu vânzătorul
19.000 EUR ≈ 94.560 RON
2014
Capacitate de încărcare 30.570 kg Greutate proprie 8.430 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
22.500 EUR ≈ 112.000 RON
2014
Capacitate de încărcare 32.137 kg Greutate proprie 9.863 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, 's-Hertogenbosch
Luați legătura cu vânzătorul
19.000 EUR ≈ 94.560 RON
2014
Capacitate de încărcare 30.580 kg Greutate proprie 8.420 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
12.500 EUR ≈ 62.210 RON
2012
Greutate proprie 6.535 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, 's-Hertogenbosch
Luați legătura cu vânzătorul
13.900 EUR ≈ 69.180 RON
2014
Volum 90.249 m³ Bară de suspensie pneumo/pneumo Număr de axe 3
Țările de Jos, Ede
Luați legătura cu vânzătorul
11.950 EUR ≈ 59.470 RON
2012
Număr de axe 3
Țările de Jos, Meerkerk
Luați legătura cu vânzătorul
14.500 EUR ≈ 72.170 RON
2014
Capacitate de încărcare 32.310 kg Greutate proprie 9.690 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
19.000 EUR ≈ 94.560 RON
2014
Număr de axe 3
Țările de Jos, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
18.500 EUR ≈ 92.070 RON
2014
Număr de axe 3
Țările de Jos, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
11.950 EUR ≈ 59.470 RON
2012
Număr de axe 3
Țările de Jos, Meerkerk
Luați legătura cu vânzătorul
19.000 EUR ≈ 94.560 RON
2014
Număr de axe 3
Țările de Jos, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
19.500 EUR ≈ 97.050 RON
2014
Capacitate de încărcare 30.580 kg Greutate proprie 8.420 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
9.950 EUR ≈ 49.520 RON
2012
Număr de axe 3
Țările de Jos, Meerkerk
Luați legătura cu vânzătorul
11.950 EUR ≈ 59.470 RON
2012
Număr de axe 3
Țările de Jos, Meerkerk
Luați legătura cu vânzătorul