Semiremorcă frigorifica Kögel SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi



















Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















- Air suspension
- Disc brakes
= Remarks =
Cool unit brand: Carrier
= Dealer information =
Homepage: arată contacte
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%
Functional
Tail lift: D'HOLLANDIA, slider lift, 2000 kg
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (12022 operating hours diesel; 6841 electric)
Wall thickness: 5 mm
Maintenance
APK (MOT): tested until 03/2026
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Identification
Registration number: OP-59-BZ
Other information
Cool unit make: Carrier
Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Дискови спирачки
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/65R22.5
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%
Funkční
Zadní dveře: D'HOLLANDIA, onderschuifklep, 2000 kg
Chlazení: -30 °C na 30 °C
Chlazení motoru: dieselové a elektrické (12022 provozní hodiny diesel; 6841 elektrický)
Tloušťka stěny: 5 mm
Údržba
MOT: zkontrolováno do mrt. 2026
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Identifikace
Registrační číslo: OP-59-BZ
- Luftfederung
- Scheibenbremsen
= Anmerkungen =
Kühlgerät Marke: Carrier
= Firmeninformationen =
Homepage: arată contacte
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%
Funktionell
Ladebordwand: D'HOLLANDIA, unterfahrbare Klappe, 2000 kg
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (12022 Betriebsstunden Diesel; 6841 elektrisch)
Wandstärke: 5 mm
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Identifikation
Kennzeichen: OP-59-BZ
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%
Funktionelle
Læssebagsmæk: D'HOLLANDIA, skydelift, 2000 kg
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (12022 driftstimer diesel; 6841 elektrisk)
Vægtykkelse: 5 mm
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Identifikation
Registreringsnummer: OP-59-BZ
Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Δισκόφρενα
- Frenos de disco
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Marca de unidad de frío: Carrier
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%
Funcional
Trampilla elevadora: D'HOLLANDIA, trampilla elevadora, 2000 kg
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (12022 horas de funcionamiento diésel; 6841 eléctrico)
Grosor del tabique: 5 mm
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Identificación
Matrícula: OP-59-BZ
Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Levyjarrut
- Freins à disque
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Marque d'unité froide: Carrier
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%
Pratique
Trappe de chargement: D'HOLLANDIA, soupape inférieure, 2000 kg
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (12022 heures de fonctionnement diesel; 6841 électrique)
Épaisseur de paroi: 5 mm
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Identification
Numéro d'immatriculation: OP-59-BZ
Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
= További információk =
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%
Funkcionális
Hátsó ajtó: D'HOLLANDIA, onderschuifklep, 2000 kg
Hűtés: -30 °C a címre 30 °C
Hűtőmotor: dízel és elektromos (12022 üzemóra dízel; 6841 elektromos)
Falvastagság: 5 mm
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Azonosítás
Rendszám: OP-59-BZ
További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- Suspensie pneumatică
- Freni a disco
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/65R22.5
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%
Funzionale
Portellone posteriore: D'HOLLANDIA, onderschuifklep, 2000 kg
Raffreddamento: -30 °C a 30 °C
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico (12022 ore di funzionamento diesel; 6841 elettrico)
Spessore della parete: 5 mm
Manutenzione
MOT: ispezionato fino a mar 2026
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Identificazione
Numero di immatricolazione: OP-59-BZ
- Luchtvering
- Schijfremmen
= Bijzonderheden =
Merk koel unit: Carrier
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: arată contacte
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%
Functioneel
Laadklep: D'HOLLANDIA, onderschuifklep, 2000 kg
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (12022 draaiuren diesel; 6841 elektrisch)
Wanddikte: 5 mm
Onderhoud
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Identificatie
Kenteken: OP-59-BZ
Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Skivebremser
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%
Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: D'HOLLANDIA, Winda załadowcza, 2000 kg
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (12022 godziny pracy olej napędowy; 6841 elektryczny)
Grubość ściany: 5 mm
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OP-59-BZ
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%
Funcional
Monta-cargas: D'HOLLANDIA, elevação do deslizador, 2000 kg
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (12022 horas de funcionamento diesel; 6841 elétrico)
Espessura da parede: 5 mm
Manutenção
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Identificação
Número de registo: OP-59-BZ
Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%
Функциональность
Заднее подъемное устройство: D'HOLLANDIA, заднее выдвижное подъемное устройство, 2000 kg
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (12022 часы работы дизельное топливо; 6841 электрический)
Толщина стенки: 5 mm
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Идентификация
Регистрационный номер: OP-59-BZ
Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/65R22.5
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%
Funkčné
Zadné dvere: D'HOLLANDIA, onderschuifklep, 2000 kg
Chladenie: -30 °C na 30 °C
Chladiaci motor: dieselové a elektrické (12022 prevádzkové hodiny diesel; 6841 elektrický)
Hrúbka steny: 5 mm
Údržba
MOT: skontrolované do mrt. 2026
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Identifikácia
Registračné číslo: OP-59-BZ
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%
Funktionell
Baklucka: D'HOLLANDIA, underschuifklep, 2000 kg
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (12022 körtimmar diesel; 6841 elektriska)
Väggtjocklek: 5 mm
Underhåll
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Identifiering
Registreringsnummer: OP-59-BZ
Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Havalı süspansiyon