Semiremorcă frigorifica Burg 0-3-42 / Frigo / Thermoking SLX300 / Apk-Tuv 06-2025





























Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




































Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 06.2025
Kennzeichen: OL-51-JR
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling, Arno De Leeuw oder Algemeen, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
APK (Bileftersyn): testet indtil jun. 2025
Registreringsnummer: OL-51-JR
Kontakt Algemeen for yderligere oplysninger
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Steering
APK (MOT): tested until 06/2025
Registration number: OL-51-JR
Please contact Martijn Schuiling, Arno De Leeuw or Algemeen for more information
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
APK (ITV): inspeccionado hasta jun. 2025
Matrícula: OL-51-JR
Póngase en contacto con Algemeen para obtener más información.
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
APK (CT): valable jusqu'à juin 2025
Numéro d'immatriculation: OL-51-JR
Veuillez contacter Algemeen pour plus d'informations
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
APK: gekeurd tot jun. 2025
Kenteken: OL-51-JR
Neem voor meer informatie contact op met Algemeen
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jun. 2025
Numer rejestracyjny: OL-51-JR
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Algemeen
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
APK (MOT): testado até jun. 2025
Número de registo: OL-51-JR
Contacte Algemeen para obter mais informações
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
APK (TO): проверка пройдена до jun. 2025
Регистрационный номер: OL-51-JR
Свяжитесь с Algemeen для получения дополнительной информации
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Styrning
MOT: besiktigat till jun. 2025
Registreringsnummer: OL-51-JR
Kontakta Algemeen för mer information