Semiremorcă cu prelată cortina Wielton NS-3, SAF, Edscha, Coil, NL Trailer, TUV, TOP!

PDF
Semiremorcă cu prelată cortina Wielton NS-3, SAF, Edscha, Coil, NL Trailer, TUV, TOP! - Autoline
Semiremorcă cu prelată cortina Wielton NS-3, SAF, Edscha, Coil, NL Trailer, TUV, TOP! | Imagine 1 - Autoline
Semiremorcă cu prelată cortina Wielton NS-3, SAF, Edscha, Coil, NL Trailer, TUV, TOP! | Imagine 2 - Autoline
Semiremorcă cu prelată cortina Wielton NS-3, SAF, Edscha, Coil, NL Trailer, TUV, TOP! | Imagine 3 - Autoline
Semiremorcă cu prelată cortina Wielton NS-3, SAF, Edscha, Coil, NL Trailer, TUV, TOP! | Imagine 4 - Autoline
Semiremorcă cu prelată cortina Wielton NS-3, SAF, Edscha, Coil, NL Trailer, TUV, TOP! | Imagine 5 - Autoline
Semiremorcă cu prelată cortina Wielton NS-3, SAF, Edscha, Coil, NL Trailer, TUV, TOP! | Imagine 6 - Autoline
Semiremorcă cu prelată cortina Wielton NS-3, SAF, Edscha, Coil, NL Trailer, TUV, TOP! | Imagine 7 - Autoline
Semiremorcă cu prelată cortina Wielton NS-3, SAF, Edscha, Coil, NL Trailer, TUV, TOP! | Imagine 8 - Autoline
Semiremorcă cu prelată cortina Wielton NS-3, SAF, Edscha, Coil, NL Trailer, TUV, TOP! | Imagine 9 - Autoline
Semiremorcă cu prelată cortina Wielton NS-3, SAF, Edscha, Coil, NL Trailer, TUV, TOP! | Imagine 10 - Autoline
Semiremorcă cu prelată cortina Wielton NS-3, SAF, Edscha, Coil, NL Trailer, TUV, TOP! | Imagine 11 - Autoline
Semiremorcă cu prelată cortina Wielton NS-3, SAF, Edscha, Coil, NL Trailer, TUV, TOP! | Imagine 12 - Autoline
Semiremorcă cu prelată cortina Wielton NS-3, SAF, Edscha, Coil, NL Trailer, TUV, TOP! | Imagine 13 - Autoline
Semiremorcă cu prelată cortina Wielton NS-3, SAF, Edscha, Coil, NL Trailer, TUV, TOP! | Imagine 14 - Autoline
Semiremorcă cu prelată cortina Wielton NS-3, SAF, Edscha, Coil, NL Trailer, TUV, TOP! | Imagine 15 - Autoline
Semiremorcă cu prelată cortina Wielton NS-3, SAF, Edscha, Coil, NL Trailer, TUV, TOP! | Imagine 16 - Autoline
Semiremorcă cu prelată cortina Wielton NS-3, SAF, Edscha, Coil, NL Trailer, TUV, TOP! | Imagine 17 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/17
PDF
11.450 EUR
Preţ net
≈ 56.990 RON
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: Wielton
Anul: 2018-11
Prima înmatriculare: 2018-11-30
Capacitatea de încărcare: 31.820 kg
Greutate proprie: 7.180 kg
Greutate cu încărcătura: 39.000 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos Tilburg6532 km față de tine
Numărul ID din stocul vânzătorului: OR-21-RD
Data publicării: 28 feb. 2025
Descriere
Dimensiuni de gabarit: 13,83 m × 2,55 m × 4 m
Caroserie
Dimensiunile caroseriei: 13,6 m × 2,48 m × 2,75 m
Axe
Număr de axe: 3
Interaxă: 9.020 mm
Primul ax: 385/65/22.5
Al doilea ax: 385/65/22.5
Al treilea ax: 385/65/22.5
Frâne
ABS
Stare
Stare: second hand
Informaţie suplimentară
Culoare: albastru
Servicii suplimentare

Informaţie suplimentară — Semiremorcă cu prelată cortina Wielton NS-3, SAF, Edscha, Coil, NL Trailer, TUV, TOP!

Română
= Additional options and accessories =

- Disc brakes

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65/22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%

Maintenance
APK (MOT): tested until 12/2025

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Additional information
Please contact Bas Wolfs or Bas Wolfs for more information
- Дискови спирачки
- Kotoučové brzdy
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Scheibenbremsen

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65/22.5
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 12.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Bas Wolfs oder Bas Wolfs, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65/22.5
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil dec. 2025

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Yderligere oplysninger
Kontakt Bas Wolfs for yderligere oplysninger
- Δισκόφρενα
= Más opciones y accesorios =

- Frenos de disco

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65/22.5
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta dic. 2025

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Bas Wolfs para obtener más información.
- Levyjarrut
= Plus d'options et d'accessoires =

- Freins à disque

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65/22.5
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à déc. 2025

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Bas Wolfs pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Tárcsafékek
- Frâne cu disc
- Freni a disco
= Aanvullende opties en accessoires =

- Schijfremmen

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65/22.5
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%

Onderhoud
APK: gekeurd tot dec. 2025

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Bas Wolfs of Bas Wolfs
- Skivebremser
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hamulce tarczowe

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65/22.5
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do dec. 2025

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Bas Wolfs
= Opções e acessórios adicionais =

- Travão de discos

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65/22.5
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%

Manutenção
APK (MOT): testado até dec. 2025

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom

Informações adicionais
Contacte Bas Wolfs para obter mais informações
= Дополнительные опции и оборудование =

- Дисковые тормоза

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385/65/22.5
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до dec. 2025

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Bas Wolfs для получения дополнительной информации
- Kotúčové brzdy
= Extra tillval och tillbehör =

- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65/22.5
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%

Underhåll
MOT: besiktigat till dec. 2025

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra

Ytterligare information
Kontakta Bas Wolfs för mer information
- Disk frenler
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
11.950 EUR ≈ 59.470 RON
2019
Capacitate de încărcare 33.950 kg Greutate proprie 8.050 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Tilburg
Luați legătura cu vânzătorul
10.950 EUR ≈ 54.500 RON
2018
Capacitate de încărcare 32.330 kg Greutate proprie 6.670 kg
Țările de Jos, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
8.450 EUR ≈ 42.050 RON
2018
Greutate proprie 66.300 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Vuren
Kleyn Trucks
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
8.450 EUR ≈ 42.050 RON
2018
Capacitate de încărcare 35.370 kg Greutate proprie 6.630 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Vuren
Kleyn Trucks
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
8.750 EUR ≈ 43.550 RON
2017
Capacitate de încărcare 29.359 kg Greutate proprie 6.641 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Vuren
Kleyn Trucks
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
8.450 EUR ≈ 42.050 RON
2018
Capacitate de încărcare 32.370 kg Greutate proprie 6.630 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Vuren
Kleyn Trucks
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
8.450 EUR ≈ 42.050 RON
2018
Capacitate de încărcare 32.240 kg Greutate proprie 6.760 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Vuren
Kleyn Trucks
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
8.450 EUR ≈ 42.050 RON
2018
Capacitate de încărcare 32.370 kg Greutate proprie 6.630 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Vuren
Kleyn Trucks
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
9.900 EUR ≈ 49.270 RON
2018
Capacitate de încărcare 31.100 kg Volum 92.513 m³ Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 6.900 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Ede
Luați legătura cu vânzătorul
11.500 EUR ≈ 57.230 RON
2018
Bară de suspensie resort/pneumo Număr de axe 3
Polonia, Świdnica
Luați legătura cu vânzătorul
11.500 EUR ≈ 57.230 RON
2019
Capacitate de încărcare 39.000 kg Greutate proprie 6.338 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, 's-Hertogenbosch
Luați legătura cu vânzătorul
8.450 EUR ≈ 42.050 RON
2018
Capacitate de încărcare 32.240 kg Greutate proprie 6.760 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Vuren
Kleyn Trucks
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
7.950 EUR ≈ 39.570 RON
2018
Capacitate de încărcare 32.240 kg Greutate proprie 6.760 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Vuren
Kleyn Trucks
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
12.985 EUR ≈ 64.630 RON
2019
Capacitate de încărcare 35.280 kg Volum 93.971 m³ Greutate proprie 6.720 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
7.900 EUR ≈ 39.320 RON
2017
Număr de axe 3
Țările de Jos, Veghel
BAS World
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
13.500 EUR ≈ 67.190 RON
2017
Capacitate de încărcare 32.460 kg Greutate proprie 6.540 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
11.700 EUR ≈ 58.230 RON
2017
Bară de suspensie pneumo/pneumo Număr de axe 3
Polonia, Bodzentyn
Luați legătura cu vânzătorul