Semiremorcă cu prelată cortina Pacton B3-001 KOOIAAP / Disk Brake / Hardhouten vloer





























Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul





























Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: gut
Kennzeichen: OK-53-TH
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling oder Arno De Leeuw, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: OK-53-TH
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg
General condition: good
Technical condition: average
Visual appearance: good
Registration number: OK-53-TH
Please contact Martijn Schuiling or Arno De Leeuw for more information
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: medio
Estado óptico: bueno
Matrícula: OK-53-TH
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
État général: bon
État technique: moyen
État optique: bon
Numéro d'immatriculation: OK-53-TH
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: goed
Kenteken: OK-53-TH
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: OK-53-TH
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: média
Aspeto visual: bom
Número de registo: OK-53-TH
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: OK-53-TH
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: bra
Registreringsnummer: OK-53-TH