Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă

PDF
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 1 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 2 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 3 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 4 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 5 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 6 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 7 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 8 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 9 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 10 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 11 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 12 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 13 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 14 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 15 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 16 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 17 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 18 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 19 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 20 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 21 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 22 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 23 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 24 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 25 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 26 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 27 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 28 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 29 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 30 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 31 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 32 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 33 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 34 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 35 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 36 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 37 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 38 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 39 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 40 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 41 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 42 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 43 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 44 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 45 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 46 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 47 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 48 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 49 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 50 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 51 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 52 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 53 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 54 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 55 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 56 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 57 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 58 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 59 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 60 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 61 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 62 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 63 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 64 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 65 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 66 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 67 - Autoline
Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă | Imagine 68 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/68
PDF
Preţ:
la cerere
Solicită prețul
Luați legătura cu vânzătorul
Anul: 2025
Volum: 30.000 l
Greutate proprie: 7.380 kg
Greutate cu încărcătura: 38.500 kg
Locul de amplasare: Polonia Brzeg7316 km to "United States/Columbus"
Data publicării: ieri
Autoline ID: LF33320
Cisternă
Oţel inoxidabil
Compresor
Numărul secţiunilor 1
Axe
Număr de axe: 3
Bară de suspensie: pneumo/pneumo
Frâne: cu discuri
Frâne
ABS
EBS
Stare
Stare: nou

Informaţie suplimentară — Semiremorcă cisternă cu vid SZUMLAKOWSKI - VACUM nouă

Engleză
Technical data:
capacity 25000-35000 liters
comparments: 1-4
breakwaters: 2-3
tank made of stainless steel AISI304 or 316L, thickness 5 mm
all structural elements of the tank made of stainles steel (ribs around the tank, tank supports, fastening of the catch plate)
cylindrical tank shape
working pressure < 0.05 Mpa
negative pressure < 0.09 Mpa

Chassis:
3-axle self-supporting trolley
frame made of stainless steel AISI304
3 disc axles JOST (former Mercedes Daimler-Chrysler), load capacity 9 tons each axle (3x9.000kg)
pneumatic suspension
first lifting axle
single polyethylene mudguards (6 pcs.), rear mudguards with mud flaps
ECE compliant side underrun protection
two-way support legs with a flat foot
steel or aluminum rims
tires 385/65 R22.5
HALDEX braking system with automatic brake force regulation and EB+ anti-lock system
24 V electrical system in accordance with ECE
rear combination lights mounted in the bumper
license plate lighting
marker lights
side lighting
reflective boards (2 pcs.)
15-pin socket and ABS/EBS socket
2 wedges with fastening
tool box with lock

Fittings and accessories:
JUROP LC420 HDR CW liquid-cooled compressor with hydraulic (or other) drive, compressor capacity max 12000 l/min (tractor drive is secured by the Ordering Party, required demand 140bar and flow 136L/min)
hydraulically hinged rear bottom, hydraulic clamping locks (4 pcs.)
upper inspection hatch DN500 at the front equipped with 2 hooks for attaching a ladder
drain valve DN 100 ended with STORZ coupling
liquid level gauge DN50 pipe with shut-off valves and a bottom valve for cleaning the glass
separator in the front part of the tanker with a drain valve 2” suction line DN100
upper float valve in the tank, DN100 connection
storage for hose-trough type made of acid-proof steel
Dane techniczne:
pojemność 25000-35000 litrów
ilość komór: 1-4
ilość falochronów: 2-3
zbiornik wykonany ze stali kwasoodpornej AISI304 lub 316L, grubość płaszcza 5 mm
wszystkie elementy konstrukcyjne zbiornika wykonane ze stali kwasoodpornej (wręgi opasające zbiornik, podpory zbiornika, mocowanie płyty zaczepowej)
kształt zbiornika cylindryczny
ciśnienie robocze < 0,05 Mpa
podciśnienie < 0,09 Mpa

Podwozie:
3 osiowy samonośny wózek jezdny
rama wykonana ze stali nierdzewnej AISI304
3 osie tarczowe JOST (dawny Mercedes Daimler-Chrysler), nośność konstrukcyjna 9 ton każda oś (3x9.000kg)
zawieszenie pneumatyczne
pierwsza oś podnoszona
pojedyncze błotniki polietylenowe (6 szt.), tylne błotniki z chlapaczami
boczne zabezpieczenia przeciwnajazdowe zgodne z ECE
dwuzakresowe nogi podporowe z płaską stopą
felgi stalowe lub aluminiowe
ogumienie 385/65 R22,5
układ hamowania HALDEX z automatyczną regulacją siły hamowania i systemem anty-blokującym EB+
instalacja elektryczna 24 V zgodna z ECE
światła tylne zespolone zamontowane w zderzaku
oświetlenie tablicy rejestracyjnej
światła obrysowe
oświetlenie boczne
tablice odblaskowe (2 szt.)
gniazdo 15-to pinowe oraz gniazdo ABS/EBS
2 kliny z mocowaniem
skrzynka narzędziowa z zamkiem

Armatura i osprzęt:
kompresor JUROP LC420 HDR CW chłodzony cieczą z napędem hydraulicznym (lub inny), wydajność kompresora max 12000 l/min (napęd od ciągnika siodłowego zabezpiecza Zamawiający, wymagane zapotrzebowanie 140bar i przepływ 136L/min)
dennica tylna uchylna hydraulicznie, zamki dociskające hydrauliczne (4 szt.)
górny właz inspekcyjny DN500 z przodu wyposażony w 2 haki do zaczepienia drabiny
spust zasuwa DN 100 zakończona złączem STORZ
płynowskaz rura DN50 z zaworami odcinającymi i dolnym zaworem do czyszczenia szkła
separator w przedniej części cysterny z zaworem spustowym 2” linia ssąca DN100
zawór pływakowy górny w zbiorniku przyłącze DN100
schowek na węże typu-koryto wykonane ze stali kwasoodpornej
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
73.000 EUR ≈ 369.600 RON
2025
Volum 26.000 l Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 8.700 kg Număr de axe 3
Polonia, Szczerców
EMTECH
12 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2024
Volum 22.000 l Bară de suspensie resort/resort Greutate proprie 11.750 kg Număr de axe 2
Franţa, St Brieuc
CODER SAS
5 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
47.000 EUR ≈ 237.900 RON
2008
Capacitate de încărcare 29.200 kg Greutate proprie 7.800 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Hoogerheide
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
1980
Capacitate de încărcare 25.270 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 19.730 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
56.000 EUR ≈ 283.500 RON
2012
Număr de axe 3
Țările de Jos, Hoogerheide
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
1980
Capacitate de încărcare 25.270 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 19.730 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
29.000 EUR ≈ 146.800 RON
1997
Capacitate de încărcare 21.360 kg Greutate proprie 16.140 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Hoogerheide
Luați legătura cu vânzătorul
29.000 EUR ≈ 146.800 RON
2002
Capacitate de încărcare 27.560 kg Greutate proprie 9.440 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Hoogerheide
Luați legătura cu vânzătorul
27.900 EUR ≈ 141.200 RON
2009
Capacitate de încărcare 15.520 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 6.030 kg Număr de axe 1
Germania, Sittensen
alga Nutzfahrzeug- und Baumaschinen GmbH & Co. KG
12 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
3.900 EUR ≈ 19.740 RON
1991
Volum 29 m³ Număr de axe 4
Germania, Munich
KMM Truck GmbH & Co. KG
7 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
27.900 EUR ≈ 141.200 RON
2009
Capacitate de încărcare 15.350 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 6.200 kg Număr de axe 1
Germania, Sittensen
alga Nutzfahrzeug- und Baumaschinen GmbH & Co. KG
12 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
6.500 EUR ≈ 32.910 RON
1990
Capacitate de încărcare 17.300 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 10.150 kg Număr de axe 1
Slovenia
Matej Ažman s.p.
3 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
57.000 EUR ≈ 288.600 RON
2000
Capacitate de încărcare 37.520 kg Volum 36 m³ Greutate proprie 10.480 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Saasveld
Hesselink Trucks BV
6 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2015
Marea Britanie, Howden
Hopkinsons Fairdeals Group
15 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul