Roadster Andere Kurtis Kraft 500 G Special, Free Formula Car































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul








https: //youtu.be/zdbPwkmUyDs
Radstand: 1
Marke: Andere
Alte Bundesstraße 48
Bei Rückfragen Tel. +49 551/820224!
Kurtis Kraft
"Pat Clancy Six-Wheeler" 500 G Special
4-Zylinder Reihe
4.424ccm
480 PS
3-Gang Schaltgetriebe
Reifengröße 6.50-16
Offenhauser Engine No. AJW 1
Vergaser/Carburettor von Flynn USA Type 2
Einspritzanlage/Injektion von Hilborn Type mechanical pump
Sunpro Wassertemperaturmesser
Moroso Drehzahlmesser
Sunpro Öldruckmesser
Auto Master Kraftstoffanzeiger
Lederlenkrad
lederverkleidetes Monocoque
lederverkleidete Lenkradnabe
Startknopf
Schutzscheibe aus Plexiglas
Halibrand Scheibenräder aus Pressstahl
Hebelarmstossdämpfer
die erste Form von hydraulischen Stossdämpfern
Spurweite 1365mm
Vorderachse hydraulische Trommelbremse sowie Bremsscheibe mit Bremssattel am mittleren rechten Rad. Es unheimlich viel Geld in das Fahrzeug investiert (neue Bremsen,GFk arbeiten
komplette Elektrik
Motor
Getriebe
Fahrwerk)
Bei diesem Fahrzeug handelt es sich um eine Einzelstück
welches von Kurtis Kraft entworfen und gefertigt wurde
Frank Kurtis gründete 1938 in Los Angeles die Firma Kurtis Kraft Inc
ein US-Autombilhersteller aber auch Rennteam
welches vor allem durch die Erfolge bei den Indy 500 Rennen bekannt wurde
Frank Kurtis stellte für dieses Projekt Rahmenschienen und halbfertige Aluminum Karosserieteile zur Verfügung
die letztlich durch AJ Bowen an den durch Pat Clany konstruierten und gefertigten Rahmen angepasst wurden. Zum Antrieb wurden ein 270 CID Offenhauser Motor sowie ein Meyer Drake 3-Gang Getriebe verwendet. Offenhauser-Motoren bzw. "Offys" waren die erfolgreichsten Rennsportmotoren im AAA National Championship Trail
Die Inspiration zur Sechsrädrigkeit holte sich Clany vermutlich vom Auto Union C-Typ
welches an der Hinterachse zwillingbereift war. ClancyŽs 6-Rad Prinzip war dauerhaft eine eher unglückliche Lösung. Um 1950 wurde daher dieses System aufgegeben
4-cylinder inline
4,424ccm
480 hp
3-speed manual transmission
tire size 6.50-16
Offenhauser Engine No. AJW 1
carburettor / carburettor from Flynn USA Type 2
injection system from Hilborn Type mechanical pump
Sunpro water temperature meter
Moroso tachometer
Sunpro oil pressure meter
Auto Master fuel gauge
leather steering wheel
leather-clad monocoque
leather-clad steering wheel hub
start button
protective disk made of plexiglass
Halibrand disk made of pressed steel
lever arm shock absorbers
the first form of hydraulic shock absorbers
wheelbase 3210mm right and 3170mm left
track width 1365mm
front axle hydraulic drum brake and brake disc with brake caliper on the middle right wheel
This vehicle is a one-off
which was designed and manufactured by Kurtis Kraft
Frank Kurtis founded the company Kurtis Kraft Inc. in Los Angeles in 1938
a US automobile manufacturer but also a racing team
which became known primarily for its success in the Indy 500 races
Frank Kurtis provided frame rails and semi-finished aluminum body parts for this project
which were ultimately adapted by AJ Bowen to the frame designed and manufactured by Pat Clany. A 270 CID Offenhauser engine and a Meyer Drake 3-speed gearbox were used for the drive. Offenhauser engines or "Offys" were the most successful motors in the AAA National Championship Trail
Clany probably got the inspiration for the six-wheel drive from the Auto Union C-type
which had twin tires on the rear axle. Clancy's 6-wheel principle was a rather unfortunate solution in the long run. This system was therefore abandoned around 1950
DMSB/FIA car pass available
Videos
arată contacte
arată contacte
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR
Änderungen
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
roadworthy