Remorcă transport agabaritic FGM 320 nou

















































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul































Chassis: F21035
Brand new low-loader trailer ready for delivery. Designed for transporting construction machinery, heavy equipment, and industrial loads. Features a hot-dip galvanized chassis with yellow side rail paint (RAL 1021) and reinforced deck with wood inserts.
Technical specifications:
Model: FGM 320 AF series
Type: low-loader trailer with rear ramps
Use: cargo and machinery transport
3 STEFEN (ROR) axles with air suspension
GVW: 26,000 kg | Payload: 20,200 kg | Unladen weight: 5,800 kg
Dimensions:
Total length: 10,030 mm
Deck length: 8,300 mm
Drawbar length: 1,730 mm
Width: 2,540 mm
Deck height: 950 mm (front axle), 870 mm (2nd and 3rd axles)
Equipment:
Flat deck with checker plate and wood insert between first and second axles
Perforated deck ready for wheel chocks (car carrier type)
Rear dual-piece electro-hydraulic ramps, 4,000 x 800 mm
Smooth plate surface with rod grip for tracks and wood insert for rollers
Braking system with EBS 4S/2K and integrated RSP stability control
12 Continental 235/75 R 17.5 tires with steel rims
Rear-mounted toolbox
Hot-dip galvanized frame with yellow RAL 1021 side rail
European homologation
Contact:
Phone: arată contacte (Emanuele)
YouTube: arată contacte
Instagram: arată contacte
Facebook: arată contacte
Website: arată contacte
Telaio: F21035
Rimorchio carrellone ribassato nuovo, disponibile in pronta consegna. Ideale per il trasporto di macchine operatrici, veicoli da cantiere e attrezzature pesanti. Dotato di telaio zincato a caldo con verniciatura laterale gialla (RAL 1021) e pianale rinforzato con inserti in legno.
Caratteristiche tecniche:
Modello: FGM 320 serie AF
Tipo: rimorchio carrellone ribassato con rampe posteriori
Uso: trasporto cose e macchine operatrici
N.3 assi STEFEN (ROR) con sospensioni pneumatiche
Massa complessiva: 26.000 kg | Portata utile: 20.200 kg | Tara: 5.800 kg
Dimensioni:
Lunghezza totale: 10.030 mm
Lunghezza piano di carico: 8.300 mm
Lunghezza timone: 1.730 mm
Larghezza: 2.540 mm
Altezza piano di carico: 950 mm (asse anteriore), 870 mm (2° e 3° asse)
Dotazioni:
Pianale dritto in lamiera bugnata con inserto in legno tra primo e secondo asse
Pianale forato predisposto per cunei ferma carico (tipo bisarca)
Rampe posteriori elettroidrauliche a doppio pezzo, 4.000 x 800 mm
Rivestimento in lamiera liscia con tondino per cingoli e inserto in legno per rulli
Impianto frenante con EBS 4S/2K e controllo stabilità RSP integrato
12 pneumatici Continental 235/75 R 17.5 con cerchi in acciaio
Cassetta porta attrezzi posteriore
Telaio zincato a caldo con costola verniciata in giallo RAL 1021
Omologazione europea
Contatti:
Telefono: arată contacte (Emanuele)
YouTube: arată contacte
Instagram: arată contacte
Facebook: arată contacte
Sito web: arată contacte