Remorcă frigorific Trias Bloemenverkoop aanhangwagen accidentate



















Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul







































Maximální zatížení zadní nápravy: 9000 kg
Zadní dveře: D’Hollandia DHSMR80, onderschuifklep, 1500 kg
Chlazení motoru: dieselové a elektrické
Technický stav: dobrý
Maximale Hinterachslast: 9000 kg
Ladebordwand: D’Hollandia DHSMR80, unterfahrbare Klappe, 1500 kg
Kühlmotor: Diesel und elektrisch
Technischer Zustand: gut
Maks. bagakselbelastning: 9000 kg
Læssebagsmæk: D’Hollandia DHSMR80, skydelift, 1500 kg
Afkøling af motor: diesel og elektrisk
Teknisk stand: god
Max. rear axle load: 9000 kg
Tail lift: D’Hollandia DHSMR80, slider lift, 1500 kg
Cooling engine: diesel and electric
Technical condition: good
Carga máxima del eje trasero: 9000 kg
Trampilla elevadora: D’Hollandia DHSMR80, trampilla elevadora, 1500 kg
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico
Estado técnico: bueno
Charge max. sur essieu arrière: 9000 kg
Trappe de chargement: D’Hollandia DHSMR80, soupape inférieure, 1500 kg
Moteur frigorifique: diesel et électrique
État technique: bon
Max. tengelyterhelés hátul: 9000 kg
Hátsó ajtó: D’Hollandia DHSMR80, onderschuifklep, 1500 kg
Hűtőmotor: dízel és elektromos
Műszaki állapot: jó
Carico massimo sull'asse posteriore: 9000 kg
Portellone posteriore: D’Hollandia DHSMR80, onderschuifklep, 1500 kg
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico
Stato tecnico: buono
Max. aslast achter: 9000 kg
Laadklep: D’Hollandia DHSMR80, onderschuifklep, 1500 kg
Koelmotor: diesel en elektrisch
Technische staat: goed
Maks. nośność osi tylnej: 9000 kg
Klapa załadunkowa: D’Hollandia DHSMR80, Winda załadowcza, 1500 kg
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny
Stan techniczny: dobrze
Carga máx. do eixo traseiro: 9000 kg
Monta-cargas: D’Hollandia DHSMR80, elevação do deslizador, 1500 kg
Motor de refrigeração: diesel e elétrico
Estado técnico: bom
Макс. нагрузка на заднюю ось: 9000 kg
Заднее подъемное устройство: D’Hollandia DHSMR80, заднее выдвижное подъемное устройство, 1500 kg
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический
Техническое состояние: хорошее
Maximálne zaťaženie zadnej nápravy: 9000 kg
Zadné dvere: D’Hollandia DHSMR80, onderschuifklep, 1500 kg
Chladiaci motor: dieselové a elektrické
Technický stav: dobré
Max. axellast bak: 9000 kg
Baklucka: D’Hollandia DHSMR80, underschuifklep, 1500 kg
Motor för kylning: diesel och el
Tekniskt tillstånd: bra