Maşină pentru vidanjări Volvo FL 10.320 4x2, Tipper 12m3 Sludge & Flushing Truck, with remote







































































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul














- PTO
= Remarks =
Volvo FL10, 4x2, Tipper 12m3 Sludge & Flushing Truck, with remote control, YM: 1990
More info:
Engine: 320hp
Gearbox: Manual
Type of suspension: Leaf-Leaf
Odometer reading: 472.700 km
Wheelbase: 4400mm
Environmental class: Euro 1
First registration: 18-10-1989
Manufactured: 09-1989
Electric windows and mirrors
Webasto (cab heater) and Heater in pump cabinet, Engine heater
No warnings at all!
The truck is in good and fully functional condition, no active errors/warnings apart from low fuel level.
Superstructure: Remote controlled 12m3 ROLBA, Sludge suction and high pressure flushing unit with tipper.
Compartment (1) of 6m3 for water high pressure flushing tank.
Compartment (2) of 6m3 for sludge.
KAISER water pump with 1.25 inch high pressure hose.
Moro vacuum pump 0.9 bar and vacuum at -0.9 bar.
Overall rating:
General rating (1-5): 3.5
Front tires condition: 80%
Rear tires condition: 80%
Price: € Ex. Works. Stockholm, Sweden
For more information and photos, contact us by phone or e-mail. We are also available on WhatsApp and Viber.
• We speak English * Vi talar svenska * Mówimy po polsku * Hablamos español *
• We speak Ukrainian * We speak Russian * Vorbim în limba română * Wir sprechen deutsch *
.------- * Shipping cost for this truck to different destinations * ------.
* Stockholm (Sweden) - Gdansk (Poland) € 450.00
* Stockholm (Sweden) - Antwerp (Belgium) € 1.450.00
* Gothenburg (Sweden) - Kiel (Germany) € 450.00
* Gothenburg (Sweden) - Ghent (Belgium) € 590.00
* Gothenburg (Sweden) - Zeebrügge (Belgium) € 590.00
* Gothenburg (Sweden) - Antwerp (Belgium) €850.00
* Gothenburg (Sweden) - Naples (Italy) € 4,000.00
* Gothenburg (Sweden) - Bilbao (Spain) € 3,500.00
* Gothenburg (Sweden) - Barcelona (Spain) € 4,000.00
* Gothenburg (Sweden) - Leixoes (Portugal) € 2,500.00
* Gothenburg (Sweden) - Piraeus (Greece) € 3,000.00
* Gothenburg (Sweden) - Iquique (Chile) € 4,000.00
* Gothenburg (Sweden) - Jebel Ali (UAE) € 4,000.00
* Gothenburg (Sweden) - Sohar (Oman) € 4,000.00
* Gothenburg (Sweden) - Jeddah (Saudi Arabia) € 4,000.00
.------ * These prices are only valid for the purchase of this truck * ------.
_________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________
= More information =
Cab: day
Fields of application: Cleaning, dewatering and drainage
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: average
- Zapfwelle (PTO)
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Verwendungszwecke: Reinigung, Bodenentwässerung en Dränage
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
- Kraftudtag
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Anvendelsesområder: Rengøring, afvanding og dræning
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
- PTO
= Más información =
Cabina: día
Ámbitos de aplicación: Limpieza, desecación subterránea de excavaciones y drenaje
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio
- PTO
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Domaines d'application: Nettoyage, épuisement et vidange
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%
État général: bon
État technique: bon
État optique: moyen
- Kihajtás
= További információk =
Kabin: nap
Alkalmazások: Tisztítás, kútfúrás és vízelvezetés
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 13000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 80%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 80%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 80%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 80%
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: átlagos
- PTO
= Meer informatie =
Cabine: dag
Toepassingsgebieden: Reiniging, bronbemaling en drainage
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
- Wał odbioru mocy
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Obszary zastosowania: Czyszczenie, obniżenie wód gruntowych i drenaż
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio
- Tomada da força
= Mais informações =
Cabina: dia
Campos de aplicação: Limpeza, drenagem e drenagem
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média
- PTO
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Области применения: Очистка, осушение и водоотведение
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее
- PTO
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Tillämpningar: Rengöring, Brunnsborrning och dränering
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt