Coupé BMW 3200 CS Coupe Bertone































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul

Leder: rot
a/c: no a/c
location: 1
interior type: leather
number of doors: 2
Alte Bundesstraße 48
E-Fenster links
E-Fenster rechts
V8 Motor
160 PS
4 Gänge
Hinterradantrieb
Deutsche Erstauslieferung
Deutsche Fahrzeugpapiere
Originalkaufvertrag 10.1962
Becker Grand Prix Radio sowie Original-Werkzeugwerkzeuge sind vorhanden!
Part of The Connoisseur Collection
Styled by Bertones Giorgetto Giugiaro
Powered by a 3,168 cc V-8 paired with a four-speed manual gearbox
A well-preserved example with beautiful patina
When BMW unveiled the 3200 CS in 1961
it marked the end of an era. It was the final model powered by the 3,168 cc overhead-valve V-8
and the CS drew much of its DNA from the Baroque Angel BMWs of the 1950s. Yet with crisp Italian lines by Bertones rising star Giorgetto Giugiaro
the car also pointed to the future. The airy glasshouse
shark nose
and Hofmeister kink in the C-pillar established a design language that still influences the Munich marque today
An expensive and exclusive GT for wealthy enthusiasts
the 160 horsepower 200 km/h coupé sold in tiny numbers. During a three-year production run from 1962 to 1965
just 603 of these special Bertone-bodied four-seaters were produced
a mere 132 left the factory in 1963
Chassis 76114 was ordered by its first German owner on 4 October 1962. Finished in Papyrus with optional leather upholstery
whitewall tyres
and a Becker Grand Prix radio (the extras adding 2,790 DM to the 29,850 DM list price)
the BMW was registered on 29 March 1963. During the early 2000s the coupé moved to the Netherlands
where it was acquired by the consigning owner in 2016. This attractive coach-built BMW is a beautifully mellowed time warp example of a true Munich legend
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR
Änderungen
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
classic vehicle
tuner
roadworthy