Cisternă transport ciment ZW-Trailer





















Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul



ZW Trialer 3-axle 40-ton cement powder tanker trailers. Designed for maximum payload capacity and durability, these trailers are the perfect solution for your bulk material transport needs.
High Capacity: With a 40-ton payload capacity, our trailers maximize your transport efficiency, reducing the number of trips required and saving you time and money.
Durable Construction: Built with high-strength steel and advanced welding techniques, our tankers are designed for long-lasting performance in even the harshest conditions. This ensures minimal downtime and maximum return on your investment.
Efficient Discharge: Our trailers feature optimized discharge systems for quick and complete unloading, minimizing turnaround time and maximizing productivity. Options include air compressors and fluidized bed systems for smooth and efficient material flow.
Safety First: Equipped with advanced braking systems, including ABS and dual-line braking, our trailers prioritize safety on the road. Robust suspension systems ensure stability and minimize the risk of accidents.
3-Axle Configuration: Provides excellent stability and weight distribution, ensuring safe and efficient transport.
40-Ton Payload Capacity: Maximizes hauling efficiency and reduces transportation costs.
High-Strength Steel Construction: Ensures durability and longevity, even in harsh operating environments.
Efficient Air Compressor and Discharge System: Enables quick and easy unloading of cement powder.
Advanced Braking Systems and ABS: Enhances safety and control.
Customizable Options: Tailor the trailer to your specific requirements.
Specification
General Specifications:
Volume: 35 cubic meters (m³)
Axles: 3 axles, typically with a 13-ton capacity each (brands like FUWA or BPW are common)
Payload: Typically ranges from 36 to 50 tons, depending on the specific design and materials used
Tare Weight: Approximately 10,500 kg (can vary)
Tank Body:
Material: High-strength, wear-resistant steel (e.g., T610L) with a thickness of 5mm or 6mm for the main body and potentially thicker for the front and rear shells
Shape: V-type or W-type for efficient discharge
Compartments: Usually a single compartment
Discharge System: Air compressor and piping system for pneumatic discharge (assisted by gravity and internal air pressure)
Chassis:
Main Beams: Heavy-duty I-beams welded by automatic submerged-arc processes for strength and durability
Kingpin: JOST brand 2" or 3.5" bolt-in
Landing Gear: JOST brand 19" or 28T linkage action
Running Gear:
Suspension: Mechanical suspension with leaf springs (typically 9 or 10 leaves) or optional air suspension
Tires: 12R22.5 tubeless tires (12 units + 1 spare)
Rims: 9.0-22.5 steel rims
Braking System:
Dual-line air brake system with WABCO brand components (emergency relay valve, air chambers)
ABS (Anti-lock Braking System) may be included
Auxiliary Equipment:
Diesel Engine: WEICHAI or other brands (around 40-50 kW) to power the air compressor
Air Compressor: BOHAI, FUDA, or similar brands with a capacity of 10-14 m³/min
Electrical System: 24V with standard 7-pin ISO socket and LED lights
Product origin: Shandong, China (Mainland)
Delivery time: 20-30days
Supply capacity: 300 sets/month
brand: zw trailer