Cap tractor DAF TE75PC













Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul









- (Roof) spoiler
- Air horn
- Analogue tacho
- beacon
- Electr. adjustable windows
- Keys
- Mudguard covers drive shaft
- On-board tools
- Side Skirts
- Spotlights
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Transmission: Daf ZF (daf), Automatic
Front axle: Tyre size: 385/65X22,5; Max. axle load: 7100 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 30%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle: Tyre size: 295/80x22'5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Registration number: BN-TF-19
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Странични престилки
- Boční lemy
- Palubní nástroje
- Vzduchová houkačka
- (Dach-)Spoiler
- Anzahl der Schlüssel
- Bordwerkzeuge
- Kotflügel deckt die Antriebswelle ab
- Leuchtfeuer
- Lufthupe
- Seitenleiste
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Tacho analog
- Verstrahler
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Getriebe: Daf ZF (daf), Automatik
Vorderachse: Refenmaß: 385/65X22,5; Max. Achslast: 7100 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 30%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse: Refenmaß: 295/80x22'5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%; Reduzierung: einfach reduziert; Federung: Luftfederung
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Kennzeichen: BN-TF-19
- Projektører
- Sideskørter
- Tryklufthorn
- Værktøjer ombord
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Transmission: Daf ZF (daf), Automatisk
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65X22,5; Maks. akselbelastning: 7100 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 30%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel: Dækstørrelse: 295/80x22'5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%; Reduktion: enkeltreduktion; Affjedring: luftaffjedring
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: BN-TF-19
- Κόρνα αέρα
- Πλευρικές ποδιές
- Προβολείς
- Bocina de aire
- Faldones laterales
- Instrumentos de a bordo
- Reflectores
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Transmisión: Daf ZF (daf), Automático
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65X22,5; Carga máxima del eje: 7100 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 30%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero: Tamaño del neumático: 295/80x22'5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%; Reducción: reducción sencilla; Suspensión: suspensión neumática
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Matrícula: BN-TF-19
- Kohdevalot
- Sivuhelmat
- Äänimerkki
- Corne à air
- Jupes latérales
- Outils de bord
- Phares longue portée
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Transmission: Daf ZF (daf), Automatique
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65X22,5; Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 30%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière: Dimension des pneus: 295/80x22'5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%; Réduction: réduction simple; Suspension: suspension pneumatique
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: BN-TF-19
- Reflektori
- Ugrađeni alati
- Zračna sirena
- Légkürt
- Oldalsó védőlemezek
- Spotlámpák
- Fuste laterale
- Instrumente la bord
- Proiectoare
- Avvisatore acustico pneumatico
- Fari di profondità
- Grembialature laterali
- (Dak) Spoiler
- Aantal sleutels
- Boordgereedschap
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Luchthoorn
- Side Skirts
- Spatbord kappen trekas
- Tacho Analoog
- Verstralers
- Zwaailamp
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Transmissie: Daf ZF (daf), Automaat
Vooras: Bandenmaat: 385/65X22,5; Max. aslast: 7100 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 30%; Vering: paraboolvering
Achteras: Bandenmaat: 295/80x22'5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%; Reductie: enkelvoudige reductie; Vering: luchtvering
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Kenteken: BN-TF-19
- Sideskjermplate
- Spotlights
- Verktøy om bord
- Reflektory
- Spoilery boczne
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Zestaw kluczy
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Pędnia: Daf ZF (daf), Automat
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65X22,5; Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 30%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna: Rozmiar opon: 295/80x22'5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%; Redukcja: redukcja pojedyncza; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Numer rejestracyjny: BN-TF-19
- Buzina de ar comprimido
- Ferramentas integradas
- Holofotes
- Saias laterais
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Transmissão: Daf ZF (daf), Automática
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65X22,5; Máx carga por eixo: 7100 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 30%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 295/80x22'5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%; Redução: redução simples; Suspensão: suspensão pneumática
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Número de registo: BN-TF-19
- Бортовые инструменты
- Обтекатели шасси
- Пневматический звуковой сигнал
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Трансмиссия: Daf ZF (daf), Автоматическая
Передний мост: Размер шин: 385/65X22,5; Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 30%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост: Размер шин: 295/80x22'5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%; Редуктор: один редуктор; Подвеска: пневматическая подвеска
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: BN-TF-19
- Postranné zásterky
- Reflektory
- Vzduchová húkačka
- Sidokjolar
- Spotlights
- Tyfon
- Verktyg ombord
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Transmission: Daf ZF (daf), Automatisk
Framaxel: Däckets storlek: 385/65X22,5; Max. axellast: 7100 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 30%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel: Däckets storlek: 295/80x22'5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%; Minskning: enda minskning; Fjädring: luftfjädring
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: BN-TF-19
- Havalı korna
- Spot lambaları
- Yan etekler