Camion militar DAF YA 126



































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




Dispone de documentación original holandesa, permiso provisional de circulación español caducado, para exportación, fincas privadas, o para su matriculación como histórico (ya fue declarado histórico por la Junta de Andalucía, pero no se llegó a matricular). No tiene permiso actualmente para circular, pero si documentación y número de bastidor.
De procedencia militar, muy bien conservado y cuidado. Todas sus piezas son originales. Última revisión de mantenimiento en taller en Abril de 2025 desde que está gestionado por nosotros siempre guardado en Nave. Actualmente estacionado en nuestra nave en Albolote (Granada)
Se estima que no llegan a 400 lo ejemplares que aún existen de este modelo en todo el mundo.
Gasolina, (sin plomo) hay que añadirle un aditivo que se encuentra fácilmente.
3417 kg, masa en orden de marcha.
Se acompañan copias de los manuales en Neerlandés, impresos en papel, facilitados por el club DAF YA 126 de Países Bajos.
No es un vehículo para trabajar, es un vehículo para museos, coleccionistas, atrezo de cine o fincas privadas para grupos selectos.
No dude en consultar cualquier duda, solicitar vídeos o visitarlo personalmente.