Camion furgon Mercedes-Benz Actros 2642 Standclima VAN HOOL Combi







































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul



























- Airbags
- Air suspension
- Climate control
- Coupling
- Navigation system
- Vehicle heater
= Remarks =
VAN HOOL 2-axle trailer
Internal dimensions: (LxBxH) 732x245x288
21-11-2016
YE1C2C001AA424409
BPW Eco Plus axles
Tyres 20%
Disc brakes
DHollandia lift 1500kg
Empty weight: 6020kg
Max. weight: 19000kg
= More information =
Bodywork: Volume transport
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Tail lift: slider lift
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Niels Noens for more information
- Въздушно окачване
- Навигационна система
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Регулиране на температурата
- Съединение
- Navigační systém
- Ovládání klimatizace
- Připojení
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- Airbags
- Klimaanlage
- Luftfederung
- Navigationssystem
- Standheizung
- Zugmaul
= Anmerkungen =
VAN HOOL 2-axle trailer
Internal dimensions: (LxBxH) 732x245x288
21-11-2016
YE1C2C001AA424409
BPW Eco Plus axles
Tyres 20%
Disc brakes
DHollandia lift 1500kg
Empty weight: 6020kg
Max. weight: 19000kg
= Weitere Informationen =
Aufbau: Volumentransport
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Ladebordwand: unterfahrbare Klappe
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Niels Noens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Airbags
- Klimaanlæg
- Kobling
- Luftaffjedring
- Navigationssystem
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Volumentransport
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Læssebagsmæk: skydelift
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Αερόσακοι
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Κοτσαδόρος
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Σύστημα πλοήγησης
- Airbags
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Estufa
- horquilla
- Sistema de navegacion
- Suspensión neumática
= Más información =
Carrocería: Transporte de gran volumen
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Trampilla elevadora: trampilla elevadora
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Ilmajousitus
- Ilmastointi
- Liitäntä
- Lämmitin
- Navigointijärjestelmä
- Turvatyynyt
- Airbags
- Attraper taupe
- Chauffage
- Climate control
- Suspension pneumatique
- Système de navigation
= Plus d'informations =
Construction: Transport de volume
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Trappe de chargement: soupape inférieure
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Grijač vozila
- Navigacijski sustav
- Spojnica
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračni jastuci
- Zračni ovjes
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Légrugós felfüggesztés
- Légzsákok
- Navigációs rendszer
- Airbaguri
- Climatizare
- Cuplă
- Sistem de navigație
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- Quadro di comando climatizzatore
- Raccordo
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sistema di navigazione
- Sospensioni pneumatiche
- Airbags
- Climate control
- Luchtvering
- Navigatiesysteem
- Standkachel
- Vangmuil
= Bijzonderheden =
VAN HOOL 2-axle trailer
Internal dimensions: (LxBxH) 732x245x288
21-11-2016
YE1C2C001AA424409
BPW Eco Plus axles
Tyres 20%
Disc brakes
DHollandia lift 1500kg
Empty weight: 6020kg
Max. weight: 19000kg
= Meer informatie =
Opbouw: Volumetransport
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Laadklep: onderschuifklep
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Niels Noens
- Kobling
- Kollisjonsputer
- Luftfjæring
- Navigasjonssystem
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- HVAC
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Poduszki powietrzne
- Sprzęg
- System nawigacji
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Transport wielkogabarytowy
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Klapa załadunkowa: Winda załadowcza
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Acoplamento
- Airbags
- Aquecedor
- Controlo da climatização
- Sistema de navegação
- Sofagem de parque
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Transporte de volumes
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Monta-cargas: elevação do deslizador
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Климат-контроль
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Подушки безопасности
- Система навигации
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Кузов: Спальное место
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Заднее подъемное устройство: заднее выдвижное подъемное устройство
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Kúrenie
- Navigačný systém
- Ovládanie klimatizácie
- Spojka
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
- Klimatanläggning
- Koppling
- Krockkuddar
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Navigationssystem
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Volymtransport
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Baklucka: underschuifklep
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Havalı süspansiyon
- Hava yastıkları
- Isıtıcı
- Kaplin
- Klima kontrolü
- Navigasyon sistemi