Camion furgon DAF LF 45-160 / Euro5 / Manual / Laadklep LBW / Zijdeur / NL Truck





















































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul





















- Digital tachograph
- Disc brakes
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension
- Passenger seat
- Power steering
- Roof spoiler
= More information =
Cab: day
Tyre size: 205/75R17.5
Front axle: Max. axle load: 3200 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Rear axle: Max. axle load: 5000 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%
Tail lift: Dhollandia DHLM50, tail lift, 1500 kg
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Pieter van Hemert for more information
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Ресорно пружинно окачване
- Спойлер на покрива
- Усилвател на волана
- Цифров тахограф
- Kotoučové brzdy
- Odpružení listovými pružinami
- Posilovač řízení
- Robustní motorová brzda
- Střešní spoiler
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Digitaler Tachograph
- Scheibenbremsen
- Servolenkung
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Refenmaß: 205/75R17.5
Vorderachse: Max. Achslast: 3200 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse: Max. Achslast: 5000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%
Ladebordwand: Dhollandia DHLM50, Heckklappe, 1500 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Pieter van Hemert, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Digital fartskriver
- Kraftig motorbremse
- Servostyring
- Skivebremser
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 205/75R17.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 3200 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 5000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%
Læssebagsmæk: Dhollandia DHLM50, læssebagsmæk, 1500 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Pieter van Hemert for yderligere oplysninger
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Δισκόφρενα
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Ψηφιακός ταχογράφος
- υδραυλικό τιμόνι
- Dirección asistida
- Freno de motor reforzado
- Frenos de disco
- Spoiler para el techo
- Suspensión
- Tacógrafo digital
= Más información =
Cabina: día
Tamaño del neumático: 205/75R17.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 3200 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 5000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%
Trampilla elevadora: Dhollandia DHLM50, válvula de cierre trasera, 1500 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Pieter van Hemert para obtener más información.
- Kattospoileri
- Lehtijousitus
- Levyjarrut
- Ohjaustehostin
- Raskaan käytön moottorijarru
- Direction assistée
- Frein moteur renforcé
- Freins à disque
- Spoiler de toit
- Suspension de feuille
- Tachygraphe numérique
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Dimension des pneus: 205/75R17.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 3200 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 5000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%
Trappe de chargement: Dhollandia DHLM50, soupape arrière, 1500 kg
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Pieter van Hemert pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Krovni spojler
- Lisnata opruga
- Servo-upravljač
- Snažna kočnica motora
- Nagy teljesítményű motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Szervokormány
- Tetőlégterelő
- Tárcsafékek
- Frână de motor heavy-duty
- Servodirecţie
- Spoiler pavilion
- Suspensie pe arcuri
- Tahograf digital
- Freno motore per impieghi gravosi
- Servosterzo
- Sospensione balestra
- Spoiler per il tetto
- Tachigrafo digitale
- Bijrijderstoel
- Bladvering
- Dakspoiler
- MX-Engine brake
- Passagiersstoel
- Radio/cd/audio systeem
- Schijfremmen
- Stuurbekrachtiging
- Tachograaf digitaal
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
DAF FA LF45G08 / LF 45-160
Euro5
Handgeschakeld / Manual
Gesloten laadbak
Achtersluitklep laadklep Dhollandia 1500 kg
Zijdeur
Inwednige maten: 610x247x240 cm
NL Truck
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's kijk op: arată contacte
Weitere Fotos finden Sie unter: arată contacte
For more photos see: arată contacte
Para más fotos ver: arată contacte
Więcej zdjęć znajdziesz na: arată contacte
= Meer informatie =
Cabine: dag
Bandenmaat: 205/75R17.5
Vooras: Max. aslast: 3200 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras: Max. aslast: 5000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%
Laadklep: Dhollandia DHLM50, achtersluitklep, 1500 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Pieter van Hemert
- Digital ferdskriver
- Kraftig motorbrems
- Servostyring
- Skivebremser
- Takspoiler
- Hamulce tarczowe
- Resory
- Spoiler dachowy
- Tachograf cyfrowy
- Wspomaganie kierownicy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 205/75R17.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 3200 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 5000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%
Klapa załadunkowa: Dhollandia DHLM50, klapa tylna, 1500 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Pieter van Hemert
- Direcção assistida
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão de molas
- Tacógrafo digital
- Travão de discos
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 205/75R17.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 3200 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 5000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%
Monta-cargas: Dhollandia DHLM50, monta-cargas, 1500 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Pieter van Hemert para obter mais informações
- Дисковые тормоза
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Рессорная подвеска
- Спойлер на крыше
- Усилитель рулевого управления
- Цифровой тахограф
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 205/75R17.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 3200 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 5000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%
Заднее подъемное устройство: Dhollandia DHLM50, заднее подъемное устройство, 1500 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Pieter van Hemert для получения дополнительной информации
- Kotúčové brzdy
- Odpruženie listovými pružinami
- Posilňovač riadenia
- Strešný spojler
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Bladfjäder
- Digital färdskrivare
- Extra kraftig motorbroms
- Servostyrning
- Skivbromsar
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Däckets storlek: 205/75R17.5
Framaxel: Max. axellast: 3200 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel: Max. axellast: 5000 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%
Baklucka: Dhollandia DHLM50, baklucka, 1500 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Pieter van Hemert för mer information
- Dijital takograf
- Disk frenler
- Hidrolik direksiyon
- Tavan spoyleri
- Yaprak yaylı süspansiyon