Camion furgon DAF LF 180 DAF LF 170/180 AE45BF































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















Kabina: den
Maximální zatížení nápravy pro: 3200 kg
Maximální zatížení zadní nápravy: 5000 kg
Zadní dveře: Dhollandia
Technický stav: průměr
Optický stav: průměr
Typ: LF45
Motor: 170 PS
Getriebe: Manuell
EURO3
Video link: arată contacte
Heckklappe
Seitentür
Kennzeichenherkunft: Niederlande
= Weitere Informationen =
Motortyp: cummins daf paccar
= Weitere Informationen =
Farbe: N.v.t.
Kabine: Tag
Maximale Vorderachslast: 3200 kg
Maximale Hinterachslast: 5000 kg
Ladebordwand: Dhollandia
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Førerhus: day cab
Maks. frontakselbelastning: 3200 kg
Maks. bagakselbelastning: 5000 kg
Læssebagsmæk: Dhollandia
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Type: LF 45
Engine: 170 HP
Transmission: Manual
EURO3
Video link: arată contacte
Rear tailgate
side door
License plate origin: the Netherlands
= More information =
Engine type: cummins daf paccar
= More information =
Colour: N.v.t.
Cab: day
Max. front axle load: 3200 kg
Max. rear axle load: 5000 kg
Tail lift: Dhollandia
Technical condition: average
Visual appearance: average
Cabina: día
Carga máxima del eje delantero: 3200 kg
Carga máxima del eje trasero: 5000 kg
Trampilla elevadora: Dhollandia
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Cabine: jour
Charge max. sur essieu avant: 3200 kg
Charge max. sur essieu arrière: 5000 kg
Trappe de chargement: Dhollandia
État technique: moyen
État optique: moyen
Kabin: nap
Max. tengelyterhelés: 3200 kg
Max. tengelyterhelés hátul: 5000 kg
Hátsó ajtó: Dhollandia
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: átlagos
Cabina: giorno
Carico massimo per asse per: 3200 kg
Carico massimo sull'asse posteriore: 5000 kg
Portellone posteriore: Dhollandia
Stato tecnico: media
Stato ottico: media
Type: LF 45
Motor: 170 PK
Transmissie: Handgeschakeld
EURO3
Video link: arată contacte
Laadklep achter
Zijdeur
Kenteken herkomst: Nederland
Uitlaat lek. lang stil gestaan.
nette wagen koffer geen schade met lift achter en zijdeur vloer goed
de daf is rijklaar voor gebruik herkomst is nederland, en de wagen staat goed op de banden
wij zijn een eenmanszaak en niet altijd aanwezig daarom gewenst om een afspraak te maken telefoon-app of mail.
wij hebben 13 stuks boormachines op voorraad en alle soorten equipment op voorraad.
al onze aanbiedingen zijn te zien bij Holland Trading Transport en Repair bv korte venen 28 te steenwijk 8331 TH
openings tijden 8.30 t/m 17.00 en za 9.00 t/m 13.00
te bereiken onder nummer +31.641883344 en +31.653862003 of mail ons arată contacte
wij verkopen boormachines voor waterboringen of aardwarmte de equipment hiervoor tevens vrachtwagens diepladers semie en koeltrailers aggregaten etc.
voor vragen mail en meer details arată contacte
= Meer informatie =
Motor type: cummins daf paccar
= Bedrijfsinformatie =
Holland Trading B.V., een bloeiend internationaal opererende onderneming in gebruikt materieel; voornamelijk vrachtwagens, boormachines en aggregaten. Opgekocht in Nederland en vervolgens afgezet in Afrika, Oost-Europa en het Midden Oosten.
= Bedrijfsinformatie =
Holland Trading B.V., een bloeiend internationaal opererende onderneming in gebruikt materieel; voornamelijk vrachtwagens, boormachines en aggregaten. Opgekocht in Nederland en vervolgens afgezet in Afrika, Oost-Europa en het Midden Oosten.
= Meer informatie =
Kleur: N.v.t.
Cabine: dag
Max. aslast voor: 3200 kg
Max. aslast achter: 5000 kg
Laadklep: Dhollandia
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Kabina: dzienna
Maks. nośność osi przedniej: 3200 kg
Maks. nośność osi tylnej: 5000 kg
Klapa załadunkowa: Dhollandia
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Cabina: dia
Carga máx. do eixo dianteiro: 3200 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 5000 kg
Monta-cargas: Dhollandia
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Кабина: кабина без спального места (day)
Макс. нагрузка на переднюю ось: 3200 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 5000 kg
Заднее подъемное устройство: Dhollandia
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Kabína: deň
Maximálne zaťaženie nápravy pre: 3200 kg
Maximálne zaťaženie zadnej nápravy: 5000 kg
Zadné dvere: Dhollandia
Technický stav: priemer
Optický stav: priemer
Hytt: dag
Max. axellast för: 3200 kg
Max. axellast bak: 5000 kg
Baklucka: Dhollandia
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt