Camion cu prelata culisanta Renault D 240.14 - DTI 5 - EURO 6 - SCHUIFZEIL - 32-BNS-7 - ALLE MILIEUZ





































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















- Air suspension
- Curtain sides
- Euro 6
- Height adjustable steering wheel
- Power steering
- Roof hatch
- Wooden loading floor
= More information =
Cab: day
Max. front axle load: 5800 kg
Max. rear axle load: 9440 kg
Tail lift: D'HOLLANDIA DHLM30, tail lift, 2000 kg
APK (MOT): tested until 06/2026
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Registration number: 32-BNS-7
- Волан с регулируема височина
- Въздушно окачване
- Дървена платформа за товарене
- Люк на тавана
- С текстилно покривало
- Усилвател на волана
- Dřevěná zátěžová podlaha
- Euro 6
- Plachtové boky
- Posilovač řízení
- Střešní okno
- Vzduchové odpružení
- Výškově nastavitelný volant
= Další informace =
Kabina: den
Maximální zatížení nápravy pro: 5800 kg
Maximální zatížení zadní nápravy: 9440 kg
Zadní dveře: D'HOLLANDIA DHLM30, zadní dveře, 2000 kg
MOT: zkontrolováno do jun. 2026
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Registrační číslo: 32-BNS-7
- Dachluke
- Euro 6
- Holzladefläche
- Höhenverstellbares Lenkrad
- Luftfederung
- Schiebeplanen
- Servolenkung
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Maximale Vorderachslast: 5800 kg
Maximale Hinterachslast: 9440 kg
Ladebordwand: D'HOLLANDIA DHLM30, Heckklappe, 2000 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 06.2026
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Kennzeichen: 32-BNS-7
- Euro 6
- Gardinanhænger
- Højdejusterbart rat
- Lastgulv i træ
- Luftaffjedring
- Servostyring
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Maks. frontakselbelastning: 5800 kg
Maks. bagakselbelastning: 9440 kg
Læssebagsmæk: D'HOLLANDIA DHLM30, læssebagsmæk, 2000 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil jun. 2026
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: 32-BNS-7
- Άνοιγμα οροφής
- Αερανάρτηση
- Ξύλινο δάπεδο φόρτωσης
- Τιμόνι ρυθμιζόμενου ύψους
- Φορτηγό με καρότσα κουρτίνα
- υδραυλικό τιμόνι
- Dirección asistida
- Euro 6
- Lonas correderas
- Piso de carga de madera
- Suspensión neumática
- Trampilla abatible
- Volante regulable en altura
= Más información =
Cabina: día
Carga máxima del eje delantero: 5800 kg
Carga máxima del eje trasero: 9440 kg
Trampilla elevadora: D'HOLLANDIA DHLM30, válvula de cierre trasera, 2000 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta jun. 2026
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Matrícula: 32-BNS-7
- Ilmajousitus
- Kattoluukku
- Ohjauspyörän korkeuden säätö
- Ohjaustehostin
- Puinen lastausalusta
- Sivuverhot
- Camions bâchés
- Direction assistée
- Euro 6
- Plancher de chargement en bois
- Suspension pneumatique
- Trappe de toit
- Volant réglable en hauteur
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Charge max. sur essieu avant: 5800 kg
Charge max. sur essieu arrière: 9440 kg
Trappe de chargement: D'HOLLANDIA DHLM30, soupape arrière, 2000 kg
APK (CT): valable jusqu'à juin 2026
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Numéro d'immatriculation: 32-BNS-7
- Drveni utovarni pod
- Euro 6
- Krovni otvor
- Servo-upravljač
- Upravljač podesiv po visini
- Zračni ovjes
- Euro 6
- Fa poggyásztérpadló
- Légrugós felfüggesztés
- Ponyvás oldalú
- Szervokormány
- Tetőablak
- Állítható magasságú kormánykerék
= További információk =
Kabin: nap
Max. tengelyterhelés: 5800 kg
Max. tengelyterhelés hátul: 9440 kg
Hátsó ajtó: D'HOLLANDIA DHLM30, hátsó ajtó, 2000 kg
MOT: vizsgálták, amíg jun. 2026
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Rendszám: 32-BNS-7
- Laterale cu prelată tip perdea
- Platformă de încărcare din lemn
- Servodirecţie
- Suspensie pneumatică
- Trapă de plafon
- Volan reglabil pe înălțime
- Botola
- Euro 6
- Pianale di carico in legno
- Servosterzo
- Sospensioni pneumatiche
- Teloni laterali
- Volante regolabile in altezza
= Ulteriori informazioni =
Cabina: giorno
Carico massimo per asse per: 5800 kg
Carico massimo sull'asse posteriore: 9440 kg
Portellone posteriore: D'HOLLANDIA DHLM30, portellone posteriore, 2000 kg
MOT: ispezionato fino a giu 2026
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Numero di immatricolazione: 32-BNS-7
- 1 Grote brandstoftank
- 2x Bindrail Laadbak
- 27 MC Zendapparatuur
- APK Gekeurd
- Automatische Motorstop (5 min.)
- Bijrijderstoel luchtgeveerd
- D'Hollandia
- Dagrijdverlichting LED
- Dakluik
- Differentieelblokkering / Sper
- Euro 6
- Extra bevestigingspunten laadruimte
- Extra werklampen
- Geveerde chauffeurstoel
- Houten laadvloer
- Lane Daparture Warning
- Luchtgeveerd
- Radio Bluetooth MP3
- Schuifzeil
- Stuurbekrachtiging
- Stuur in hoogte verstelbaar
- Verstelbare Dakspoiler
- Visionportier
- Zijfenders cabine
= Bijzonderheden =
NIEUW TYPE TACHOGRAAF - ALLE MILIEUZONE'S T/M 01-01-2028
KENTEKEN 32-BNS-7 - VF640J561KB012825
KAN TERUGGEKEURD WORDEN OP 11.990 KG.
LAADBAK MATEN INWENDIG:
LENGTE 7,20 METER x BREEDTE 2,47 METER x HOOGTE (INSTEEK) 2,70 METER
D'HOLLANDIA LAADKLEP 2000 KG.
SCHUIFZEIL LINKS & RECHTS
LAADVERMOGEN 6935 KG.
= Bedrijfsinformatie =
MEER INFO, FOTO'S & VIDEO: arată contacte / VOORRAAD -
AAN AFGELEZEN KILOMETERSTANDEN, OPTIES EN GEWICHTEN
KUNNEN GEEN RECHTEN WORDEN ONTLEEND.
= Meer informatie =
Cabine: dag
Max. aslast voor: 5800 kg
Max. aslast achter: 9440 kg
Laadklep: D'HOLLANDIA DHLM30, achtersluitklep, 2000 kg
APK: gekeurd tot jun. 2026
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Kenteken: 32-BNS-7
- Kapell
- Lastegulv i tre
- Luftfjæring
- Ratt som kan justeres i høyden
- Servostyring
- Takluke
- Drewniana podłoga ładowni
- Euro 6
- Luk dachowy
- Plandeki
- Regulacja kierownicy w pionie
- Wspomaganie kierownicy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Maks. nośność osi przedniej: 5800 kg
Maks. nośność osi tylnej: 9440 kg
Klapa załadunkowa: D'HOLLANDIA DHLM30, klapa tylna, 2000 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jun. 2026
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: 32-BNS-7
- Direcção assistida
- Escotilha do tejadilho
- Euro 6
- Lados de cortina
- Piso de carga em madeira
- Suspensão pneumática
- Volante ajustável em altura
= Mais informações =
Cabina: dia
Carga máx. do eixo dianteiro: 5800 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 9440 kg
Monta-cargas: D'HOLLANDIA DHLM30, monta-cargas, 2000 kg
APK (MOT): testado até jun. 2026
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de registo: 32-BNS-7
- Euro 6
- Деревянный погрузочный пол
- Люк крыши
- Пневматическая подвеска
- Регулируемое по высоте рулевое колесо
- С боковыми стенками-шторками
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Макс. нагрузка на переднюю ось: 5800 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 9440 kg
Заднее подъемное устройство: D'HOLLANDIA DHLM30, заднее подъемное устройство, 2000 kg
APK (TO): проверка пройдена до jun. 2026
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: 32-BNS-7
- Bočné plachty
- Drevená podlaha nákladného priestoru
- Euro 6
- Posilňovač riadenia
- Strešný otvor
- Vzduchové odpruženie
- Výškovo nastaviteľný volant
= Ďalšie informácie =
Kabína: deň
Maximálne zaťaženie nápravy pre: 5800 kg
Maximálne zaťaženie zadnej nápravy: 9440 kg
Zadné dvere: D'HOLLANDIA DHLM30, zadné dvere, 2000 kg
MOT: skontrolované do jun. 2026
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Registračné číslo: 32-BNS-7
- Euro 6
- Lastgolv av trä
- Luftfjädring
- Ratt med justerbar höjd
- Servostyrning
- Taklucka
- Tautliner
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Max. axellast för: 5800 kg
Max. axellast bak: 9440 kg
Baklucka: D'HOLLANDIA DHLM30, baklucka, 2000 kg
MOT: besiktigat till jun. 2026
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Registreringsnummer: 32-BNS-7
- Euro 6
- Havalı süspansiyon
- Hidrolik direksiyon
- Tavan kapağı
- Yandan tenteli
- Yüksekliği ayarlanabilir direksiyon simidi