Autobasculantă Mercedes-Benz Atego 1218 KRAAN/KIPPER!!MANUELL!!







































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul


















Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 8100 kg; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Čerpadlo: Ano
Sklápěč: Za
MOT: zkontrolováno do sep. 2026
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Hinterachse: Max. Achslast: 8100 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Pumpe: Ja
Kipper: Hinten
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 09.2026
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an John de Koning oder Mark de Koning, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 8100 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Pumpe: Ja
Tiplad: Tilbage
APK (Bileftersyn): testet indtil sep. 2026
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Rear axle: Max. axle load: 8100 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Pump: Yes
Tipper: Back
APK (MOT): tested until 09/2026
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact John de Koning or Mark de Koning for more information
Eje trasero: Carga máxima del eje: 8100 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Bomba: Sí
Volquete: Trasera
APK (ITV): inspeccionado hasta sept. 2026
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con John de Koning para obtener más información.
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 8100 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Pompe: Oui
Kipper: Arrière
APK (CT): valable jusqu'à sept. 2026
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter John de Koning pour plus d'informations
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 8100 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Szivattyú: Igen
Billenőplatós: A mögött
MOT: vizsgálták, amíg sep. 2026
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 8100 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Pompa: Sì
Ribaltabile: Dietro
MOT: ispezionato fino a set 2026
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
-Handgeschakeld
-Bladvering
-Hiab 066 E2 kraan
-Hoogstabediening
-achterover kipper.
etc etc
Zeer mooie NL truck welke direct inzetbaar is.
Zum verkauf steht ein sehr schone Mercedes Atego 1218 Fahrzeug hat neben der genannte optionen folgende
extra's:
-Blattfederung
-Manuell geschaltet
-Hiab 066 E2 autokran
-kipper ruckwarts
etc etc
Sehr saubere NL LKW welche sofort einsatzbereit ist.
Very nice Mercedes Atego 1218 for sale,
Truck is in top condition and has besides the mentioned options following extra's:
-Steel suspension
-Manual gearbox
-Hiab 066 E2 crane
-backward tipper
etc etc
Very nice truck with HOLLAND registration.
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen geen afleveringskosten,
Alle inruil en een financiering is mogelijk.
Ondanks dat wij zorgvuldig de advertenties opmaken kan het voorkomen dat omschreven opties wel/niet op de auto aanwezig zijn.
Controleer a.u.b. voor aankoop of alle, voor u belangrijke, omschreven opties ook daadwerkelijk aanwezig zijn.
Wij zijn RDW erkent.
U kunt kiezen voor extra garantie, kijk voor de pakketten op onze website.
Al onze auto's hebben een heldere onderhoudshistorie en km registratie.
Onze openingstijden zijn:
maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 en s' Avonds op afspraak.
zaterdag van 9.00 tot 15.00
U kunt ons vinden op:
Middelingenseweg 22
5321 JH Hedel
Nederland
En bereiken op:
Trucks: 0031652373533
Personenauto's: 0646410000
Website: arată contacte
E-mail: arată contacte
= Meer informatie =
Vooras: Max. aslast: 4400 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 8100 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Pomp: Ja
Kipper: Achter
APK: gekeurd tot sep. 2026
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met John de Koning of Mark de Koning
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 8100 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Pompa: Tak
Wywrotka: Tył
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do sep. 2026
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 8100 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Bomba: Sim
Camião basculante: Retroceder
APK (MOT): testado até sep. 2026
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 8100 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Насос: Да
Самосвал: Сзади
APK (TO): проверка пройдена до sep. 2026
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 8100 kg; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Čerpadlo: Áno
Sklápač: Za
MOT: skontrolované do sep. 2026
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Bakaxel: Max. axellast: 8100 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Pump: Ja
Tippbil: Bakom
MOT: besiktigat till sep. 2026
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra