Autobasculantă Mercedes-Benz Arocs 4151 Arocs 4151K KIPPER 8x4 Retarder





















Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















- Leaf spring suspension
= More information =
Cab: day
Front axle 1: Max. axle load: 8000 kg; Steering
Front axle 2: Max. axle load: 8000 kg; Steering
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
- Odpružení listovými pružinami
= Další informace =
Kabina: den
Přední náprava 1: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Řízení
Přední náprava 2: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Řízení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9500 kg
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9500 kg
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Poškození: bez poškození
- Blattfederung
= Anmerkungen =
Mercedes-Benz Arocs 4151K
Muldenkipper 20cbm mit elektr. Schiebeplane
8x4
Differentialsperre
voll-blattgefedert
Automatikgetriebe
Retarder
13T AP-Achsen
Euro 6 mit Partikelfilter
zGG 40.000kg - Nutzlast 25.950kg
Total-Länge LKW 8.65m
Sonnenblende
Klima
ABS
alle Angaben ohne Gewähr/ Irrtum vorbehalten
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse 1: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt
Vorderachse 2: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
- Bladaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Skade: fri for skader
- Suspensión
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
- Rugós felfüggesztés
= További információk =
Kabin: nap
Első tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás
Első tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Kár: sérülésmentes
- Sospensione balestra
= Dettagli =
Mercedes-Benz Arocs 4151K
anno 03/2021
km 204.000
ribaltabile posteriore 20mc con copri/scopri elettrico
8x4
bloccaggio differenziale
balestrato
cambio automatico
assali 13Ton
Euro 6 con filtro antiparticolato
Retarder
PTT 40.000kg - portata 25.950kg
lunghezza totale del veicolo 8.65m
visiera parasole
aria condizionata
ABS
= Ulteriori informazioni =
Cabina: giorno
Asse anteriore 1: Carico massimo per asse: 8000 kg; Sterzo
Asse anteriore 2: Carico massimo per asse: 8000 kg; Sterzo
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9500 kg
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9500 kg
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Danni: senza danni
- Bladvering
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras 1: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend
Vooras 2: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
- Resory
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Повреждения: без повреждений
- Odpruženie listovými pružinami
= Ďalšie informácie =
Kabína: deň
Predná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Riadenie
Predná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Riadenie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Poškodenie: bez poškodenia
- Bladfjäder
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Framaxel 1: Max. axellast: 8000 kg; Styrning
Framaxel 2: Max. axellast: 8000 kg; Styrning
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri