

Autobasculantă Mercedes-Benz Arocs 4140 K 8x4 Meiller tipper (15 units) nou

























































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul





















- Leaf spring suspension
- Sleeper cab
= Remarks =
Brand new Mercedes-Benz Arocs 4140 K 8x4 MEILLER tipper with sleeper cabin available from stock.
Eng. OM460,inline 6, 12.8 l, 394hp
Engine version, Euro III
Tank, 290 l, left, 650 x 565 x 950 mm, steel
Front spring, 7.5 t, 4-leaf
Rear spring, 2 x 16.0 t
Double disc clutch
Bunk bed
MEILLER Classic rear tipper H436, 20 cbm, HARDOX floor.
15 units directly available from stock. Contact our sales department for more information.
= More information =
Tyre size: 315/80 R 22.5
Front axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Steering
Front axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering
Rear axle 1: Max. axle load: 13000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 13000 kg
- Спална кабина
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Blattfederung
- Schlafkabine
= Anmerkungen =
Neuer Mercedes-Benz Arocs 4140 K 8x4 MEILLER Kipper mit Schlafkabine ab Lager lieferbar.
Motor OM460, 6-Zylinder-Reihenmotor, 12,8 l, 394 PS
Motorausführung, Euro III
Tank, 290 l, links, 650 x 565 x 950 mm, Stahl
Vordere Feder, 7,5 t, 4-Blatt
Hintere Feder, 2 x 16,0 t
Doppelscheibenkupplung
Liege, unten
MEILLER Classic Hinterkipper H436, 20 cbm, HARDOX-Boden.
15 Einheiten direkt ab Lager lieferbar. Kontaktieren Sie unsere Verkaufsabteilung für weitere Informationen.
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 315/80 R 22.5
Vorderachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Vorderachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Max. Achslast: 13000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 13000 kg
- Bladaffjedring
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 315/80 R 22.5
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 13000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 13000 kg
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Cabina de dormir
- Suspensión
= Más información =
Tamaño del neumático: 315/80 R 22.5
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 13000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 13000 kg
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine de couchage
- Suspension de feuille
= Remarques =
Nouvelle benne Mercedes-Benz Arocs 4140 K 8x4 MEILLER avec cabine couchette disponible en stock.
Ing. OM460, 6 cylindres en ligne, 12,8 l, 394 ch
Version moteur, Euro III
Réservoir, 290 l, gauche, 650 x 565 x 950 mm, acier
Ressort avant, 7,5 t, 4 lames
Ressort arrière, 2 x 16,0 t
Embrayage double disque
Lit superposé
Benne arrière MEILLER Classic H436, 20 cbm, plancher HARDOX.
15 unités directement disponibles sur stock. Contactez notre service commercial pour plus d’informations.
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 315/80 R 22.5
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 13000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 13000 kg
- Spavaća kabina
- Sleeper Cab
- Suspensie pe arcuri
- Sospensione balestra
- Bladvering
- Slaapcabine
= Meer informatie =
Bandenmaat: 315/80 R 22.5
Vooras 1: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Vooras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Achteras 1: Max. aslast: 13000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 13000 kg
- Førerhus med soveplass
- Kabina sypialna
- Resory
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 315/80 R 22.5
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg
- Cabina c/cama
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 315/80 R 22.5
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 13000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 13000 kg
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Размер шин: 315/80 R 22.5
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg
- Odpruženie listovými pružinami
- Bladfjäder
- Sovhytt
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 315/80 R 22.5
Framaxel 1: Max. axellast: 7500 kg; Styrning
Framaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Styrning
Bakaxel 1: Max. axellast: 13000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 13000 kg
- Yaprak yaylı süspansiyon