Autobasculantă IVECO Trakker AD 190T44W 4x4 HMF 9 Tonmeter laadkraan Just 292.249 km!



















































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul
















- Coupling 50 mm
- Reduction
- Steel suspension front and back side
- Warning lights
= Remarks =
- HMF 9 Tonmeter loading crane (type 910 K1)
- 1 x hydraulic extendable
- 5th and 6th function
- High standing loading crane controlling
- Lifting chart:
* 3.6 meters -> 2400 kg
* 5.4 meters -> 1620 kg
- Dimensions rear tipper 6m³ (length 450 cm x width 237 cm x height 60 cm)
- Loading floor height 144 cm
- Double acting rear doors
- 2 x hydraulic coupling
- 2 x tool box
- Full steel suspension
- 13 Ton rear axle
- Just 292.249 km!
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Axle configuration
Tyre size: 315/80 22.5
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%; Reduction: hub reduction
Rear axle: Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Functional
Crane: HMF 910 K1, year of manufacture 2005, behind the cab
Tipper: Back
Interior
Number of seats: 2
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Предно и задно ресорно окачване
- Redukce náboje
- AHK 50 mm
- AP achsen
- Blattfeder vorne und hinten
= Anmerkungen =
- HMF 9 Tonnen Ladekran (Typ 910 K1)
- 1 x hydraulisch ausfahrbar
- 5. und 6. Funktion
- Betrieb von Hochhub ladekran
- Lastdiagram:
* 3,6 Meter -> 2400 kg
* 5,4 Meter -> 1620 kg
- Abmessungen Hinterkipper 6m³ (Länge 450 cm x Breite 237 cm x Höhe 60 cm)
- Ladeflächenhöhe 144 cm
- Doppeltwirkende Hecktüren
- 2 x Hydraulisch kupplung
- 2 x Aufbewahrungsbox
- Voll blattfedern
- 13 Tonnen des Hinterachse
– Nur 292.249 km!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Funktionell
Kran: HMF 910 K1, Baujahr 2005, hinter der Kabine
Kipper: Hinten
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Bladaffjedring for og bag
- Navreduktion
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/80 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Funktionelle
Kran: HMF 910 K1, produktionsår 2005, bag førerhuset
Tiplad: Tilbage
Interiør
Antal sæder: 2
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Μπροστινή και πίσω ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Reducción de buje
- Suspensión de ballestas delante y atrás
= Comentarios =
- Grúa de carga HMF de 9 toneladas (tipo 910 K1)
- 1 x extensible hidráulicamente
- 5ª y 6ª función
- Operación de grúa de carga de gran elevación
- Mesa elevadora:
* 3,6 metros -> 2400 kg
* 5,4 metros -> 1620 kg
- Dimensiones volquete trasero 6m³ (largo 450 cm x ancho 237 cm x alto 60 cm)
- Altura del suelo de carga 144 cm
- Puertas traseras de doble efecto
- 2 x acoplamiento hidráulico
- 2 x caja de almacenamiento
- Totalmente con ballestas
- Eje trasero de 13 toneladas
- ¡Sólo 292.249 km!
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Funcional
Grúa: HMF 910 K1, año de fabricación 2005, detrás de la cabina
Volquete: Trasera
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Navan alennus
- Réduction au moyeu
- Suspension à lames avant et arrière
= Remarques =
- Grue de chargement HMF 9 Tonmeter (type 910 K1)
- 1 x extensible hydrauliquement
- 5ème et 6ème fonction
- Fonctionnement d'une grue de chargement à grande levée
- Table élévatrice :
* 3,6 mètres -> 2400 kg
* 5,4 mètres -> 1620 kg
- Dimensions benne arrière 6m³ (longueur 450 cm x largeur 237 cm x hauteur 60 cm)
- Hauteur du plancher de chargement 144 cm
- Portes arrière à double effet
- 2 x raccords hydrauliques
- 2 x boîte de rangement
- Entièrement à ressorts à lames
- Essieu arrière de 13 tonnes
- Seulement 292 249 km !
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Pratique
Grue: HMF 910 K1, année de construction 2005, derrière la cabine
Kipper: Arrière
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Redukcija na glavčini
- Kerékagy-áttétel
- Suspensie față și spate cu arcuri lamelare
- Sospensioni a balestra anteriori e posteriori
- Bladvering voor en achter
- Naafreductie
- Vangmuil 50 mm
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- HMF 9 Tonmeter laadkraan (type 910 K1)
- 1 x hydraulisch uitschuifbaar
- 5-e en 6-e functie
- Hoogsta laadkraan bediening
- Hijstabel:
* 3.6 meter -> 2400 kg
* 5.4 meter -> 1620 kg
- Afmetingen achterwaartse kipper 6m³ (lengte 450 cm x breedte 237 cm x hoogte 60 cm)
- Laadvloerhoogte 144 cm
- Dubbelwerkende Franse achterdeuren
- 2 hydraulische koppelingen
- 2 x opbergkist
- Volledig bladgeveerd
- 13 Tons achteras
- Slechts 292.249 km!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80 22.5
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Functioneel
Kraan: HMF 910 K1, bouwjaar 2005, achter de cabine
Kipper: Achter
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Navreduksjon
- Redukcja piasty
- Resor z przodu i z tyłu
- Фаркоп 50 мм
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/80 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Funkcjonalność
Żuraw: HMF 910 K1, rok produkcji 2005, z tyłu kabiny
Wywrotka: Tył
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Redução do cubo
- Suspensão de molas dianteira e traseira
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/80 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Funcional
Grua: HMF 910 K1, ano de fabrico 2005, atrás da cabina
Camião basculante: Retroceder
Interior
Número de bancos: 2
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Редукция
- Рессоры на переднем и задних мостах
- Сигнальные маяки
- Фаркоп 50 мм
= Примечания =
- Кран-манипулятор HMF 9 тонн (тип 910 К1)
- 1 x гидравлический телескоп
- 5-я и 6-я функция
- Таблица крана:
* 3,6 метра -> 2400 кг
* 5,4 метра -> 1620 кг
- Габариты самосвала 6 м³ (длина 450 см x ширина 237 см x высота 60 см)
- Высота самосвала 144 см
- Двустворчатые задние борта
- 2 гидравлические муфты
- 2 инструментальных ящика
- Полностью на рессорах
- 13 тонная задняя ось
- Лишь 292.249 км!
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Размер шин: 315/80 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Функциональность
Кран: HMF 910 K1, год выпуска 2005, сзади кабины
Самосвал: Сзади
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Redukcia náboja
- Främre och bakre bladfjäder
- Navreduktion
= Ytterligare information =
Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/80 22.5
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Funktionell
Kran: HMF 910 K1, byggnadsår 2005, bakom kabinen
Tippbil: Bakom
Interiör
Antal sittplatser: 2
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Ön ve arka yaprak yaylı süspansiyon