Autobasculantă IVECO Trakker 500 6X4 EURO 6 KIPPER + PALFINGER PK18002 FULL STEEL





























































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul





















- Central locking
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension
- Power take-off (PTO)
- Visor
= Remarks =
VIDEO AVAILABLE
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Cab: day
Front axle: Tyre size: 385/65R22.5; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80R22.5; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80R22.5; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Reduction: hub reduction
Crane: PALFINGER PK18002 EH, on rear of chassis
Make of bodywork: ISTRAIL ULEFOSS
Tipper: Back
CE mark: yes
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- Маска
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Ресорно пружинно окачване
- Централно заключване
- Clona
- Odpružení listovými pružinami
- PTO
- Robustní motorová brzda
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Sonnenschutzklappe
- Zapfwelle (PTO)
- Zentralverriegelung
= Anmerkungen =
VIDEO AVAILABLE
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22.5; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80R22.5; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80R22.5; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Kran: PALFINGER PK18002 EH, hinten am Fahrgestell
Marke des Aufbaus: ISTRAIL ULEFOSS
Kipper: Hinten
CE-Kennzeichnung: ja
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Centrallåsning
- Kraftig motorbremse
- Kraftudtag
- Solskærm
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Reduktion: navreduktion
Kran: PALFINGER PK18002 EH, bag på chassiset
Karosserifabrikat: ISTRAIL ULEFOSS
Tiplad: Tilbage
CE-mærke: ja
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Γείσο
- Κεντρικό κλείδωμα
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Cierre central de puertas
- Freno de motor reforzado
- Parasol
- PTO
- Suspensión
= Comentarios =
VIDEO AVAILABLE
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Reducción: reducción de cubo
Grúa: PALFINGER PK18002 EH, detrás en el chasis
Marca carrocería: ISTRAIL ULEFOSS
Volquete: Trasera
Marcado CE: sí
- Lehtijousitus
- Raskaan käytön moottorijarru
- Visiiri
- Voimanotto
- Frein moteur renforcé
- Pare-soleil
- Prise de force (PTO)
- Suspension de feuille
- Verrouillage centralisé
= Remarques =
VIDEO AVAILABLE
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Réduction: moyeux réducteurs
Grue: PALFINGER PK18002 EH, derrière sur le châssis
Marque de construction: ISTRAIL ULEFOSS
Kipper: Arrière
Marquage CE: oui
- Priključno vratilo
- Sjenilo
- Snažna kočnica motora
- Središnje zaključavanje
- Központi zár
- Nagy teljesítményű motorfék
- Napellenző
- Rugós felfüggesztés
- Frână de motor heavy-duty
- Parasolar
- Suspensie pe arcuri
- Închidere centralizată
- Freno motore per impieghi gravosi
- Parasole
- Presa di forsa
- Sospensione balestra
- Aftakas (PTO)
- Bladvering
- Centrale deurvergrendeling
- PTO
- Versterkte motorrem
- Zendapparatuur
- Zonneklep
= Bijzonderheden =
VIDEO AVAILABLE
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22.5; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80R22.5; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80R22.5; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%; Reductie: naafreductie
Kraan: PALFINGER PK18002 EH, achter op het chassis
Merk opbouw: ISTRAIL ULEFOSS
Kipper: Achter
CE markering: ja
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Kraftig motorbrems
- Kraftuttak
- Sentrallås
- Solskjerm
- Osłony przeciwsłoneczne
- Resory
- Wał odbioru mocy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zamek centralny
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Redukcja: redukcja piasty
Żuraw: PALFINGER PK18002 EH, z tyłu podwozia
Marka konstrukcji: ISTRAIL ULEFOSS
Wywrotka: Tył
Oznaczenie CE: tak
- Fecho de portas centralizado
- Suspensão de molas
- Tomada da força
- Travão do motor reforçado
- Visor
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Redução: redução do cubo
Grua: PALFINGER PK18002 EH, na parte traseira do chassis
Marca da carroçaria: ISTRAIL ULEFOSS
Camião basculante: Retroceder
Marca CE: sim
- PTO
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Рессорная подвеска
- Солнцезащитный козырек
- Центральный замок
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Размер шин: 385/65R22.5; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80R22.5; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Размер шин: 315/80R22.5; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Редуктор: редуктор ступицы
Кран: PALFINGER PK18002 EH, в задней части шасси
Марка кузова: ISTRAIL ULEFOSS
Самосвал: Сзади
Знак CE: да
- Clona
- Odpruženie listovými pružinami
- PTO
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Bladfjäder
- Centrallås
- Extra kraftig motorbroms
- PTO
- Solskydd
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Framaxel: Däckets storlek: 385/65R22.5; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80R22.5; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80R22.5; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%; Minskning: minskning av nav
Kran: PALFINGER PK18002 EH, bakre delen av chassit
Fabrikat av karosseri: ISTRAIL ULEFOSS
Tippbil: Bakom
CE-märkning: ja
- Güneşlik
- Merkezi kilitleme
- PTO
- Yaprak yaylı süspansiyon