Autobasculantă IVECO Stralis 270 **TIPPER+CRANE+ROTATOR+GRABBER**




































































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul













BLATFEDERUNG
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse: Gelenkt
Kran: HIAB 122B-2, Baujahr 2004, hinter der Kabine
Pumpe: Ja
Kipper: Links / Rechts / Hinten
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Thierry Leemans, um weitere Informationen zu erhalten.
Foraksel: Styretøj
Kran: HIAB 122B-2, produktionsår 2004, bag førerhuset
Pumpe: Ja
Tiplad: Venstre / Højre / Tilbage
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
FULL STEEL SUSPENSION
= More information =
Cab: day
Front axle: Steering
Crane: HIAB 122B-2, year of manufacture 2004, behind the cab
Pump: Yes
Tipper: Left / Right / Back
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Please contact Thierry Leemans for more information
Eje delantero: Dirección
Grúa: HIAB 122B-2, año de fabricación 2004, detrás de la cabina
Bomba: Sí
Volquete: Izquierda / Derecha / Trasera
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
SUSPENSION LAMES
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant: Direction
Grue: HIAB 122B-2, année de construction 2004, derrière la cabine
Pompe: Oui
Kipper: Gauche / Droite / Arrière
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Veuillez contacter Thierry Leemans pour plus d'informations
Vooras: Meesturend
Kraan: HIAB 122B-2, bouwjaar 2004, achter de cabine
Pomp: Ja
Kipper: Links / Rechts / Achter
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Thierry Leemans of Dino Leemans
Oś przednia: Układ kierowniczy
Żuraw: HIAB 122B-2, rok produkcji 2004, z tyłu kabiny
Pompa: Tak
Wywrotka: Lewa / Prawa / Tył
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Eixo dianteiro: Direção
Grua: HIAB 122B-2, ano de fabrico 2004, atrás da cabina
Bomba: Sim
Camião basculante: Esquerda / Direita / Retroceder
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Передний мост: Рулевое управление
Кран: HIAB 122B-2, год выпуска 2004, сзади кабины
Насос: Да
Самосвал: Слева / Справа / Сзади
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Framaxel: Styrning
Kran: HIAB 122B-2, byggnadsår 2004, bakom kabinen
Pump: Ja
Tippbil: Vänster / Höger / Bakom
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra