

De vânzare autobasculantă Tatra TERRNO la cel mai bun ofertant















































































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




Art: Kipper
Antrieb: 8×8 Allrad
Motor: Tatra T3C-928-81, luftgekühlter V8 Diesel, Euro 3
Motorleistung: ca. 325 kW (435 PS)
Übertragung: Tatra 10-Gang-Schaltgetriebe mit Splitter
Zulässiges Gesamtgewicht: 32.000 kg
Nutzlast: ca. 18.000 kg
Aufbau: Kippaufbau aus Stahl, Heckkipper, verstärkt
Federung: Tatra unabhängige schwenkbare Halbachsen
Achsen: 4 angetriebene Achsen, zwei Hinterräder
Bereifung: 315/80R22.5
Kraftstofftank: 300 l
Jahr: ca. 2005
Stromversorgung: Diesel
Eigene Masse: ca. 14 t
Maße ca. (L × B × H): 9,0 × 2,55 × 3,45 m
Schwerer 8×8-Kipper für den Steinbruch-, Bergbau- und Bautransport mit hoher Geländegängigkeit und Langlebigkeit.
Type: Tipper truck
Drive: 8×8 all-wheel
Engine: Tatra T3C-928-81, air-cooled V8 diesel, Euro 3
Engine power: approx. 325 kW (435 HP)
Transmission: Tatra 10-speed manual with splitter
Gross vehicle weight: 32,000 kg
Payload capacity: approx. 18,000 kg
Body: steel tipper body, rear tipping, reinforced
Suspension: Tatra independent swinging half-axles
Axles: 4 driven axles, twin rear wheels
Tyres: 315/80R22.5
Fuel tank: 300 l
Year: approx. 2005
Power supply: Diesel
Approx. own mass: 14 t
Approx. dim. (L × W × H): 9.0 × 2.55 × 3.45 m
Heavy-duty 8×8 tipper truck designed for quarry, mining and construction transport with high off-road mobility and durability.
Model: Tatra TERRNO1 8×8
Type: Tipper truck
Drive: 8×8 all-wheel
Engine: Tatra T3C-928-81, air-cooled V8 diesel, Euro 3
Engine power: approx. 325 kW (435 HP)
Transmission: Tatra 10-speed manual with splitter
Gross vehicle weight: 32,000 kg
Payload capacity: approx. 18,000 kg
Body: steel tipper body, rear tipping, reinforced
Suspension: Tatra independent swinging half-axles
Axles: 4 driven axles, twin rear wheels
Tyres: 315/80R22.5
Fuel tank: 300 l
Year: approx. 2005
Power supply: Diesel
Approx. own mass: 14 t
Approx. dim. (L × W × H): 9.0 × 2.55 × 3.45 m
Heavy-duty 8×8 tipper truck designed for quarry
mining and construction transport with high off-road mobility and durability.
type: Tombereau
Transmission intégrale 8×8
moteur: Tatra T3C-928-81, V8 diesel refroidi par air, Euro 3
Puissance du moteur : env. 325 kW (435 ch)
Transmission: Tatra manuelle à 10 vitesses avec séparateur
Poids total autorisé en charge : 32 000 kg
Capacité de charge utile : env. 18 000 kg
Carrosserie : benne basculante en acier, basculante arrière, renforcée
suspension: Demi-essieux
oscillants indépendants Tatra
Essieux : 4 essieux moteurs, roues
arrière jumelées
Pneus : 315/80R22.5
Réservoir de carburant : 300 l
Année : env. 2005
alimentation: Diesel
Poids propre approximatif : 14 t
Dim. env. (L × l × H) : 9,0 × 2,55 × 3,45 m
Camion à benne basculante 8×8 robuste conçu pour le transport de carrières, d’exploitation minière et de construction avec une mobilité tout-terrain et une durabilité élevées.
digitare: Autocarro
ribaltabile
Trazione: 8×8 a ruote integrali
motore: Tatra T3C-928-81, diesel V8 raffreddato ad aria, Euro 3
Potenza del motore: circa 325 kW (435 CV)
Trasmissione: Tatra manuale a 10 velocità con splitter
Peso lordo del veicolo: 32.000 kg
Capacità di carico utile: circa 18.000 kg
Corpo: cassone ribaltabile in acciaio, ribaltamento posteriore, rinforzato
sospensione: Semiassi
oscillanti indipendenti Tatra
Assi: 4 assi motori, ruote
posteriori gemellate
Pneumatici: 315/80R22.5
Serbatoio carburante: 300 l
Anno: 2005
circa
alimentatore: Diesel
Massa propria approssimativa: 14 t
dim. circa (L × P × A): 9,0 × 2,55 × 3,45 m
Autocarro ribaltabile 8×8 per impieghi gravosi progettato per il trasporto in cava, miniera e costruzione con elevata mobilità fuoristrada e durata.
type: Kipper vrachtwagen
Aandrijving: 8×8 vierwielaandrijving
motor: Tatra T3C-928-81, luchtgekoelde V8 diesel, Euro 3
Motorvermogen: ca. 325 kW (435 pk)
Overdracht: Tatra 10-traps handgeschakeld met splitter
Bruto voertuiggewicht: 32.000 kg
Laadvermogen: ca. 18.000 kg
Laadbak: stalen kipperbak, achterkipper, versterkt
suspensie: Tatra onafhankelijke zwenkende halve assen
Assen: 4 aangedreven assen, dubbele achterwielen
Banden: 315/80R22.5
Brandstoftank: 300 l
Jaar: ca. 2005
voeding: Diesel
Geschatte eigen massa: 14 t
(L × B × H): 9,0 × 2,55 × 3,45 m
Heavy-duty 8×8 kipper, ontworpen voor steengroeve-, mijnbouw- en bouwtransport met een hoge off-road mobiliteit en duurzaamheid.