Semiremorcă pentru transport containere Wielton NS34P, container trailer , 3 ROR axle , Drum brakes , Air suspen

PDF
Semiremorcă pentru transport containere Wielton NS34P, container trailer , 3 ROR axle , Drum brakes , Air suspen - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Wielton NS34P, container trailer , 3 ROR axle , Drum brakes , Air suspen | Imagine 1 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Wielton NS34P, container trailer , 3 ROR axle , Drum brakes , Air suspen | Imagine 2 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Wielton NS34P, container trailer , 3 ROR axle , Drum brakes , Air suspen | Imagine 3 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Wielton NS34P, container trailer , 3 ROR axle , Drum brakes , Air suspen | Imagine 4 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Wielton NS34P, container trailer , 3 ROR axle , Drum brakes , Air suspen | Imagine 5 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Wielton NS34P, container trailer , 3 ROR axle , Drum brakes , Air suspen | Imagine 6 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Wielton NS34P, container trailer , 3 ROR axle , Drum brakes , Air suspen | Imagine 7 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Wielton NS34P, container trailer , 3 ROR axle , Drum brakes , Air suspen | Imagine 8 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Wielton NS34P, container trailer , 3 ROR axle , Drum brakes , Air suspen | Imagine 9 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Wielton NS34P, container trailer , 3 ROR axle , Drum brakes , Air suspen | Imagine 10 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Wielton NS34P, container trailer , 3 ROR axle , Drum brakes , Air suspen | Imagine 11 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Wielton NS34P, container trailer , 3 ROR axle , Drum brakes , Air suspen | Imagine 12 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Wielton NS34P, container trailer , 3 ROR axle , Drum brakes , Air suspen | Imagine 13 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Wielton NS34P, container trailer , 3 ROR axle , Drum brakes , Air suspen | Imagine 14 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Wielton NS34P, container trailer , 3 ROR axle , Drum brakes , Air suspen | Imagine 15 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/15
PDF
2.500 EUR
Preţ net
≈ 12.440 RON
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: Wielton
Anul: 2005-06
Prima înmatriculare: 2005-06-30
Capacitatea de încărcare: 27.700 kg
Greutate proprie: 6.300 kg
Greutate cu încărcătura: 34.000 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos Susteren6322 km față de tine
Numărul ID din stocul vânzătorului: 005420+
Data publicării: mai mult de o lună
Descriere
Dimensiuni de gabarit: 11,25 m × 2,55 m × 1,3 m
Axe
Marca: ROR
Număr de axe: 3
Primul ax: 385/65 R - 22.5
Al doilea ax: 385/65 R - 22.5
Al treilea ax: 385/65 R - 22.5
Stare
Stare: second hand
Servicii suplimentare

Informaţie suplimentară — Semiremorcă pentru transport containere Wielton NS34P, container trailer , 3 ROR axle , Drum brakes , Air suspen

Engleză
Refenmaß: 385/65 R - 22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 5%
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
Dækstørrelse: 385/65 R - 22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 5%
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
Tyre size: 385/65 R - 22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 3: Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 5%
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
Tamaño del neumático: 385/65 R - 22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 5%
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
Dimension des pneus: 385/65 R - 22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 5%
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
Bandenmaat: 385/65 R - 22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 5%
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
Rozmiar opon: 385/65 R - 22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 5%
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
Tamanho dos pneus: 385/65 R - 22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 5%
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
Размер шин: 385/65 R - 22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 5%
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
Däckets storlek: 385/65 R - 22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 5%
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
2.500 EUR ≈ 12.440 RON
2005
Capacitate de încărcare 34.300 kg Greutate proprie 4.700 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Lamswaarde
Luați legătura cu vânzătorul
2.950 EUR ≈ 14.680 RON
2005
Capacitate de încărcare 34.670 kg Greutate proprie 4.330 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Breda
Luați legătura cu vânzătorul
1.950 EUR ≈ 9.702 RON
2005
Capacitate de încărcare 25.960 kg Greutate proprie 4.040 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Vuren
Luați legătura cu vânzătorul
3.250 EUR ≈ 16.170 RON
2005
Greutate proprie 3.750 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Berkel en Rodenrijs
Luați legătura cu vânzătorul
1.950 EUR ≈ 9.702 RON
2005
Capacitate de încărcare 25.960 kg Greutate proprie 4.040 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Vuren
Luați legătura cu vânzătorul
1.950 EUR ≈ 9.702 RON
2005
Capacitate de încărcare 25.960 kg Greutate proprie 4.040 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Vuren
Luați legătura cu vânzătorul
1.950 EUR ≈ 9.702 RON
2004
Greutate proprie 6.300 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Ossendrecht
Luați legătura cu vânzătorul
3.650 EUR ≈ 18.160 RON
2005
Număr de axe 3
Țările de Jos, Giessen
Luați legătura cu vânzătorul
3.000 EUR ≈ 14.930 RON
2003
Număr de axe 3
Țările de Jos, Lamswaarde
Luați legătura cu vânzătorul
4.900 EUR ≈ 24.380 RON
2005
Capacitate de încărcare 37.500 kg Greutate proprie 5.500 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Landhorst
Luați legătura cu vânzătorul
5.750 EUR ≈ 28.610 RON
2005
Greutate proprie 5.400 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Ossendrecht
Luați legătura cu vânzătorul
3.650 EUR ≈ 18.160 RON
2005
Număr de axe 3
Țările de Jos, Giessen
Luați legătura cu vânzătorul
2.950 EUR ≈ 14.680 RON
2003
Greutate proprie 4.840 kg
Țările de Jos, 's-Hertogenbosch
Luați legătura cu vânzătorul
3.500 EUR ≈ 17.410 RON
2005
Capacitate de încărcare 35.400 kg Greutate proprie 5.600 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Mook
Luați legătura cu vânzătorul
2.900 EUR ≈ 14.430 RON
2003
Capacitate de încărcare 33.500 kg Greutate proprie 5.500 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Breda
Luați legătura cu vânzătorul