Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF

PDF
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 1 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 2 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 3 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 4 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 5 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 6 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 7 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 8 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 9 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 10 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 11 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 12 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 13 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 14 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 15 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 16 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 17 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 18 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 19 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 20 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 21 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 22 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 23 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 24 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 25 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 26 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 27 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 28 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 29 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 30 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 31 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 32 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 33 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 34 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 35 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 36 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 37 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 38 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 39 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 40 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 41 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 42 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 43 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 44 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF | Imagine 45 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/45
PDF
15.985 EUR
Preţ net
≈ 81.590 RON
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: Van Hool
Anul: 2011-06
Prima înmatriculare: 2011-06-27
Capacitatea de încărcare: 34.300 kg
Greutate proprie: 4.700 kg
Greutate cu încărcătura: 39.000 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos Roosendaal6212 km to "United States/Ashburn"
Numărul ID din stocul vânzătorului: DH2582
Data publicării: 8 mai 2025
Descriere
Dimensiuni de gabarit: lungimea - 9,36 m, lăţimea - 2,55 m
Axe
Marca: SAF
Număr de axe: 3
Interaxă: 7.450 mm
Primul ax: 385/65 R22.5
Al doilea ax: 385/65 R22.5
Al treilea ax: 385/65 R22,5
Frâne
ABS
EBS
Completare adăugătoare
Jantă din aliaj uşor
Stare
Stare: second hand

Informaţie suplimentară — Semiremorcă pentru transport containere Van Hool 20FT, 66° Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF

Română
= Additional options and accessories =

- ADR
- Air suspension
- Disc brakes

= Remarks =

nice 2011 Van Hool 20FT 66° tipping chassis, SAF axles with disc brakes (intradisc), ABS/EBS, 2 x liftaxle, ADR (EXII, EXIII, FL, OX, AT) valid until 29-06-2025, tilts up to 66 degrees, extra landing legs at the rear,380V, empty weight: 4,700kg, max mass: 39,000kg, 385/65-R22.5 tires (L: 7/8/10mm; R: 8/7/10mm), Dutch registration with valid technical inspection until 29-06-2025

= More information =

Axle configuration
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 45%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 45%
Rear axle 3: Tyre size: 385/65 R22,5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 65%; Tyre profile right: 65%

Functional
Make of bodywork: Van Hool 3B2013

Maintenance
APK (MOT): tested until 06/2025

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Identification
Registration number: OL-87-JL
- ADR
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- ADR
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- ADR
- Luftfederung
- Scheibenbremsen

= Anmerkungen =

schönes 2011 Van Hool 20FT 66°-Kippfahrwerk, SAF-Achsen mit Scheibebremsen (Intradisc), ABS/EBS, 2 x Liftachse, ADR (EXII, EXIII, FL, OX AT) gültig bis zum 29.06.2025, kippbar bis zu 66 Grad, zusätzliche Stutzbeine hinten, 380 V, Leergewicht: 4.700 kg, maximale Masse: 39.000 kg, 385/65-R22,5-Reifen (L: 7/8/10mm; R: 8/7/10mm), niederländische Zulassung mit gültiger technischer Prüfung bis zum 29.06.2025

= Weitere Informationen =

Hinterachse 1: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 45%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 45%
Hinterachse 3: Refenmaß: 385/65 R22,5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 65%; Reifen Profil rechts: 65%
Marke des Aufbaus: Van Hool 3B2013
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 06.2025
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Kennzeichen: OL-87-JL
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- ADR
- Luftaffjedring
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 45%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 45%
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 385/65 R22,5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 65%; Dækprofil højre: 65%
Karosserifabrikat: Van Hool 3B2013
APK (Bileftersyn): testet indtil jun. 2025
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: OL-87-JL
- ADR
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
= Más opciones y accesorios =

- ADR
- Frenos de disco
- Suspensión neumática

= Más información =

Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 45%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 45%
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 385/65 R22,5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 65%; Dibujo del neumático derecha: 65%
Marca carrocería: Van Hool 3B2013
APK (ITV): inspeccionado hasta jun. 2025
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Matrícula: OL-87-JL
- ADR
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
= Plus d'options et d'accessoires =

- ADR
- Freins à disque
- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 45%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 45%
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 385/65 R22,5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 65%; Sculptures des pneus droite: 65%
Marque de construction: Van Hool 3B2013
APK (CT): valable jusqu'à juin 2025
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Numéro d'immatriculation: OL-87-JL
- ADR
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
- ADR
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
- ADR
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
- ADR
- Freni a disco
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- 3 assen
- ADR
- Luchtvering
- SAF-Assen
- Schijfremmen

= Bijzonderheden =

mooi 2011 Van Hool 20FT 66° kiepchassis, SAF-assen met schijfremmen (intradisc), ABS/EBS, 2 x liftas, ADR (EXII, EXIII, FL, OX, AT) geldig t/m 29-06-2025, kiept tot 66 graden, extra steunpoten achter, 380V, leeggewicht: 4.700kg, max massa: 39.000kg, 385/65-R22.5 banden (L: 7/8/10mm; R: 8/7/10mm), Nederlandse registratie met geldige APK t/m 29-06-2025

= Meer informatie =

Achteras 1: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 45%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 45%
Achteras 3: Bandenmaat: 385/65 R22,5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 65%; Bandenprofiel rechts: 65%
Merk opbouw: Van Hool 3B2013
APK: gekeurd tot jun. 2025
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Kenteken: OL-87-JL
- ADR
- Luftfjæring
- Skivebremser
= Więcej opcji i akcesoriów =

- ADR
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 45%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 45%
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 385/65 R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 65%; Profil opon prawa: 65%
Marka konstrukcji: Van Hool 3B2013
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jun. 2025
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Numer rejestracyjny: OL-87-JL
= Opções e acessórios adicionais =

- ADR
- Suspensão pneumática
- Travão de discos

= Mais informações =

Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 45%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 45%
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 385/65 R22,5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 65%; Perfil do pneu direita: 65%
Marca da carroçaria: Van Hool 3B2013
APK (MOT): testado até jun. 2025
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Número de registo: OL-87-JL
= Дополнительные опции и оборудование =

- ADR
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Задний мост 1: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 45%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 45%
Задний мост 3: Размер шин: 385/65 R22,5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 65%; Профиль шин справа: 65%
Марка кузова: Van Hool 3B2013
APK (TO): проверка пройдена до jun. 2025
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: OL-87-JL
- ADR
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- ADR
- Luftfjädring
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/65 R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 45%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/65 R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 45%
Bakaxel 3: Däckets storlek: 385/65 R22,5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 65%; Däckprofil rätt: 65%
Fabrikat av karosseri: Van Hool 3B2013
MOT: besiktigat till jun. 2025
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Registreringsnummer: OL-87-JL
- ADR
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
15.985 EUR ≈ 81.590 RON
2011
Capacitate de încărcare 34.300 kg Greutate proprie 4.700 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
15.985 EUR ≈ 81.590 RON
2011
Capacitate de încărcare 34.300 kg Greutate proprie 4.700 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
6.485 EUR ≈ 33.100 RON
2011
Capacitate de încărcare 35.200 kg Greutate proprie 3.800 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
6.985 EUR ≈ 35.650 RON
2011
Capacitate de încărcare 34.300 kg Greutate proprie 3.700 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
5.985 EUR ≈ 30.550 RON
2010
Capacitate de încărcare 35.200 kg Greutate proprie 3.800 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
5.985 EUR ≈ 30.550 RON
2010
Capacitate de încărcare 35.200 kg Greutate proprie 3.800 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
11.985 EUR ≈ 61.180 RON
2013
Capacitate de încărcare 36.010 kg Greutate proprie 2.990 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
5.985 EUR ≈ 30.550 RON
2009
Capacitate de încărcare 35.200 kg Greutate proprie 3.800 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
5.985 EUR ≈ 30.550 RON
2009
Capacitate de încărcare 35.200 kg Greutate proprie 3.800 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
5.500 EUR ≈ 28.070 RON
2009
Capacitate de încărcare 35.200 kg Greutate proprie 3.800 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
1.750 EUR ≈ 8.933 RON
2011
Capacitate de încărcare 35.900 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 3.100 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Drachten
Luați legătura cu vânzătorul
7.950 EUR ≈ 40.580 RON
2011
Capacitate de încărcare 35.700 kg Greutate proprie 3.300 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Ossendrecht
Luați legătura cu vânzătorul
5.750 EUR ≈ 29.350 RON
2011
Capacitate de încărcare 34.400 kg Greutate proprie 4.600 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Goes
Luați legătura cu vânzătorul
5.750 EUR ≈ 29.350 RON
2011
Capacitate de încărcare 32.320 kg Greutate proprie 5.680 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Vuren
Luați legătura cu vânzătorul
3.985 EUR ≈ 20.340 RON
2008
Capacitate de încărcare 33.400 kg Greutate proprie 5.600 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
6.950 EUR ≈ 35.470 RON
2010
Capacitate de încărcare 35.700 kg Greutate proprie 3.300 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Ossendrecht
Luați legătura cu vânzătorul
7.950 EUR ≈ 40.580 RON
2012
Capacitate de încărcare 35.040 kg Greutate proprie 3.960 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Nieuwendijk
Luați legătura cu vânzătorul
4.900 EUR ≈ 25.010 RON
2010
Capacitate de încărcare 35.200 kg Greutate proprie 3.800 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Oisterwijk
Luați legătura cu vânzătorul
4.900 EUR ≈ 25.010 RON
2010
Capacitate de încărcare 35.700 kg Greutate proprie 3.300 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Oisterwijk
Luați legătura cu vânzătorul
6.950 EUR ≈ 35.470 RON
2010
Capacitate de încărcare 35.700 kg Greutate proprie 3.300 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Ossendrecht
Luați legătura cu vânzătorul