Semiremorcă pentru transport containere Turbos Hoet TURBO'S 20FT/30FT, ADR (FL, AT), ALCOA, galvanized, BPW+DISC, li



















































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul









































- ADR
- Air suspension
- BPW-axles
- Disc brakes
= Remarks =
2010 TURBO'S HOET 20FT/30FT galvanized ADR chassis, BPW Eco-Plus axles with disc brakes, ABS/EBS, ADR (FL, AT) valid until 16-05-2025, 5x ALCOA rims (rear right = steel rim), 1st axle = lift axle, unladen weight: 3,870kg, max. mass: 39,000kg, 385/65-R22.5 tires (L: 5/6/3mm; R: 7/2/2mm), Belgian registration with valid technical inspection until: 16-05-2025
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65-R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 35%; Tyre profile right: 45%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 15%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 15%
Functional
Make of bodywork: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
- ADR
- BPW-Achsen
- Luftfederung
- Scheibenbremsen
= Anmerkungen =
2010 TURBO'S HOET 20FT/30FT verzinktes ADR-Chassis, BPW Eco-Plus-Achsen mit Scheibenbremsen, ABS/EBS, ADR (FL, AT) gültig bis 16.05.2025, 5x ALCOA-Felgen (hinten rechts = Stahlfelge), 1. Achse = Liftachse, Leergewicht: 3.870kg, max. Masse: 39.000 kg, 385/65-R22,5-Reifen (L: 5/6/3 mm; R: 7/2/2 mm), belgische Zulassung mit gültiger technischer Inspektion bis: 16.05.2025
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 385/65-R22.5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 35%; Reifen Profil rechts: 45%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 15%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 15%
Marke des Aufbaus: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
- ADR
- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 385/65-R22.5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 35%; Dækprofil højre: 45%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 15%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 15%
Karosserifabrikat: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
- ADR
- Frenos de disco
- Suspensión neumática
= Más información =
Tamaño del neumático: 385/65-R22.5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 35%; Dibujo del neumático derecha: 45%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 15%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 15%
Marca carrocería: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
- ADR
- Freins à disque
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 385/65-R22.5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 35%; Sculptures des pneus droite: 45%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 15%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 15%
Marque de construction: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
- Freni a disco
- Sospensioni pneumatiche
- 3 assen
- ADR
- BPW-Assen
- Luchtvering
- Schijfremmen
= Bijzonderheden =
2010 TURBO'S HOET 20FT/30FT gegalvaniseerd ADR-chassis, BPW Eco-Plus assen met schijfremmen, ABS/EBS, ADR (FL, AT) geldig t/m 16-05-2025, 5x ALCOA-velgen (rechtsachter = stalen velg), 1e as = liftas, leeggewicht: 3.870kg, max. massa: 39.000kg, 385/65-R22.5 banden (L: 5/6/3mm; R: 7/2/2mm), Belgische registratie met geldige technische keuring t/m: 16-05-2025
= Meer informatie =
Bandenmaat: 385/65-R22.5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 35%; Bandenprofiel rechts: 45%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 15%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 15%
Merk opbouw: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- Luftfjæring
- Skivebremser
- ADR
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 385/65-R22.5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 35%; Profil opon prawa: 45%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 15%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 15%
Marka konstrukcji: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- ADR
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 385/65-R22.5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 35%; Perfil do pneu direita: 45%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 15%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 15%
Marca da carroçaria: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- ADR
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Размер шин: 385/65-R22.5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 35%; Профиль шин справа: 45%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 15%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 15%
Марка кузова: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
- ADR
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 385/65-R22.5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 35%; Däckprofil rätt: 45%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 15%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 15%
Fabrikat av karosseri: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon