Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N

PDF
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 1 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 2 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 3 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 4 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 5 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 6 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 7 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 8 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 9 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 10 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 11 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 12 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 13 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 14 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 15 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 16 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 17 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 18 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 19 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 20 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 21 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 22 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 23 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 24 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 25 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 26 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 27 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 28 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N | Imagine 29 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/29
PDF
4.985 EUR
Preţ net
≈ 25.290 RON
Luați legătura cu vânzătorul
Modelul: 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N
Anul: 2008-11
Prima înmatriculare: 2008-11-17
Capacitatea de încărcare: 33.600 kg
Greutate proprie: 5.400 kg
Greutate cu încărcătura: 39.000 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos Roosendaal6212 km to "United States/Ashburn"
Numărul ID din stocul vânzătorului: OK32NN
Data publicării: 8 mai 2025
Descriere
Dimensiuni de gabarit: lăţimea - 2,48 m
Axe
Marca: SAF
Număr de axe: 3
Interaxă: 8.810 mm
Primul ax: 385/65-R22.5
Al doilea ax: 385/65-R22.5
Al treilea ax: 385/65-R22.5
Frâne
ABS
EBS
Stare
Stare: second hand

Informaţie suplimentară — Semiremorcă pentru transport containere Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N

Română
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Disc brakes

= Remarks =

11/2008 SCHMITZ 40FT HC, SAF axles + disc brakes, 1st axle is lift axle, ABS/EBS, rear extendable, empty weight: 5,400kg, max. mass: 39,000kg, 385/65-R22.5 tires (L: 1/4/4mm: R: 2/6/14mm), Dutch registration

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65-R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 15%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 25%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 25%; Tyre profile right: 90%

Functional
Make of bodywork: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA SCF 24 G MX
Extendable superstructure: Yes

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: average

Identification
Registration number: OK-32-NN
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Luftfederung
- Scheibenbremsen

= Anmerkungen =

11/2008 SCHMITZ 40FT HC, SAF-Achsen + Scheibenbremsen, 1. Achse ist eine Liftachse, ABS/EBS, Heck ausziehbar, Leergewicht: 5.400 kg, max. Masse: 39.000 kg, 385/65-R22,5-Reifen (L: 1/4/4mm: R: 2/6/14mm), niederländische Zulassung

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65-R22.5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 15%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 25%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 25%; Reifen Profil rechts: 90%

Funktionell
Marke des Aufbaus: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA SCF 24 G MX
Ausziehbarer Aufbau: Ja

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich

Identifikation
Kennzeichen: OK-32-NN
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Dækstørrelse: 385/65-R22.5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 15%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 25%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 25%; Dækprofil højre: 90%
Karosserifabrikat: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA SCF 24 G MX
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Registreringsnummer: OK-32-NN
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
= Más opciones y accesorios =

- Frenos de disco
- Suspensión neumática

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65-R22.5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 15%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 25%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 25%; Dibujo del neumático derecha: 90%

Funcional
Marca carrocería: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA SCF 24 G MX
Superestructura extensible: Sí

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio

Identificación
Matrícula: OK-32-NN
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
= Plus d'options et d'accessoires =

- Freins à disque
- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65-R22.5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 15%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 25%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 25%; Sculptures des pneus droite: 90%

Pratique
Marque de construction: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA SCF 24 G MX
Superstructure extensible: Oui

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: moyen

Identification
Numéro d'immatriculation: OK-32-NN
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
- Freni a disco
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- 3 assen
- Luchtvering
- SAF-Assen
- Schijfremmen

= Bijzonderheden =

11/2008 SCHMITZ 40FT HC, SAF-assen + schijfremmen, 1e as is liftas, ABS/EBS, achter uitschuifbaar, leeggewicht: 5.400kg, max. massa: 39.000kg, 385/65-R22.5 banden (L: 1/4/4mm: R: 2/6/14mm), Nederlandse registratie

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65-R22.5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 15%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 25%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 25%; Bandenprofiel rechts: 90%

Functioneel
Merk opbouw: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA SCF 24 G MX
Uitschuifbare opbouw: Ja

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld

Identificatie
Kenteken: OK-32-NN
- Luftfjæring
- Skivebremser
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65-R22.5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 15%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 25%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 25%; Profil opon prawa: 90%

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA SCF 24 G MX
Wysuwana nadbudowa: Tak

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OK-32-NN
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão pneumática
- Travão de discos

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65-R22.5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 15%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 25%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 25%; Perfil do pneu direita: 90%

Funcional
Marca da carroçaria: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA SCF 24 G MX
Superestrutura extensível: Sim

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média

Identificação
Número de registo: OK-32-NN
= Дополнительные опции и оборудование =

- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Размер шин: 385/65-R22.5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 15%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 25%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 25%; Профиль шин справа: 90%
Марка кузова: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA SCF 24 G MX
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее
Регистрационный номер: OK-32-NN
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65-R22.5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 15%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 25%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 25%; Däckprofil rätt: 90%

Funktionell
Fabrikat av karosseri: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA SCF 24 G MX
Utdragbar kaross: Ja

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt

Identifiering
Registreringsnummer: OK-32-NN
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
4.985 EUR ≈ 25.290 RON
2008
Capacitate de încărcare 33.600 kg Greutate proprie 5.400 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
4.900 EUR ≈ 24.860 RON
2008
Capacitate de încărcare 33.060 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 5.940 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Ede
Luați legătura cu vânzătorul
4.750 EUR ≈ 24.100 RON
2008
Capacitate de încărcare 34.000 kg Greutate proprie 4.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Lamswaarde
Luați legătura cu vânzătorul
3.250 EUR ≈ 16.490 RON
2008
Capacitate de încărcare 33.600 kg Greutate proprie 5.400 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
4.750 EUR ≈ 24.100 RON
2007
Greutate proprie 39.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Vuren
Luați legătura cu vânzătorul
4.900 EUR ≈ 24.860 RON
2009
Capacitate de încărcare 33.400 kg Greutate proprie 5.600 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Schiedam
Luați legătura cu vânzătorul
3.985 EUR ≈ 20.220 RON
2008
Capacitate de încărcare 35.280 kg Greutate proprie 3.720 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
4.750 EUR ≈ 24.100 RON
2006
Capacitate de încărcare 33.500 kg Greutate proprie 5.500 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Vuren
Luați legătura cu vânzătorul
3.985 EUR ≈ 20.220 RON
2008
Capacitate de încărcare 35.280 kg Greutate proprie 3.720 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2008
Capacitate de încărcare 33.320 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 5.680 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Vuren
Luați legătura cu vânzătorul
4.500 EUR ≈ 22.830 RON
2007
Capacitate de încărcare 35.200 kg Greutate proprie 3.800 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
4.500 EUR ≈ 22.830 RON
2007
Capacitate de încărcare 35.200 kg Greutate proprie 3.800 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
4.500 EUR ≈ 22.830 RON
2007
Capacitate de încărcare 35.200 kg Greutate proprie 3.800 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
4.500 EUR ≈ 22.830 RON
2007
Capacitate de încărcare 35.200 kg Greutate proprie 3.800 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
4.500 EUR ≈ 22.830 RON
2007
Capacitate de încărcare 35.200 kg Greutate proprie 3.800 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
5.500 EUR ≈ 27.900 RON
2009
Capacitate de încărcare 35.200 kg Greutate proprie 3.800 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
4.000 EUR ≈ 20.290 RON
2006
Capacitate de încărcare 35.200 kg Greutate proprie 3.800 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
3.985 EUR ≈ 20.220 RON
2008
Capacitate de încărcare 33.400 kg Greutate proprie 5.600 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
5.500 EUR ≈ 27.900 RON
2009
Capacitate de încărcare 35.200 kg Greutate proprie 3.800 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
5.500 EUR ≈ 27.900 RON
2009
Capacitate de încărcare 35.200 kg Greutate proprie 3.800 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul