Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE

PDF
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 1 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 2 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 3 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 4 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 5 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 6 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 7 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 8 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 9 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 10 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 11 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 12 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 13 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 14 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 15 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 16 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 17 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 18 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 19 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 20 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 21 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 22 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 23 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 24 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 25 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 26 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 27 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE | Imagine 28 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/28
PDF
15.250 EUR
Preţ net
≈ 77.130 RON
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: Renders
Modelul: containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE
Anul: 2021-02
Prima înmatriculare: 2021-02-16
Capacitatea de încărcare: 37.400 kg
Greutate proprie: 5.600 kg
Greutate cu încărcătura: 43.000 kg
Locul de amplasare: Belgia Tessenderlo6278 km to "United States/Ashburn"
Numărul ID din stocul vânzătorului: 302702671
Data publicării: 3 iul. 2025
Descriere
Dimensiuni de gabarit: lăţimea - 2,55 m, înălţimea - 1,75 m
Axe
Număr de axe: 3
Primul ax: 385/65R22.5
Al doilea ax: 385/65R22.5
Al treilea ax: 385/65R22.5
Stare
Stare: second hand
Informaţie suplimentară
Culoare: albastru

Informaţie suplimentară — Semiremorcă pentru transport containere Renders containerchassis – lift as – 20-2x20-30-40-45 - extendable - BE

Engleză
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Bremsen: Scheibenbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 35%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 45%; Reifen Profil rechts: 55%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%

Funktionell
Ausziehbarer Aufbau: Ja

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 02.2026

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frederik Vos, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bremser: skivebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 35%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 45%; Dækprofil højre: 55%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil feb. 2026

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Yderligere oplysninger
Kontakt Frederik Vos for yderligere oplysninger
Chassis no.: NL3DFCSTL1086640
Year of construction 16/02/2021
20 – 2x20 – 30 – 40 - 45 m³
Extendable
Suspension: Air
3 axles SAF 9,000 kg
Disc brakes
Empty weight 5,600 kg
Total weight 43,000 kg
Load capacity 37,400 kg
Full length: min. 9m37 – max 14m10
Load space length: min 8m92 – max 13m51
Width: 2m55
Height: 1m75
Tires 385/65R22.5
1st axle L 35% R 40%
2nd axle L 45% R 55%
3rd axle L 40% R 40%

In TOP condition.
The vehicle can be viewed at: 3980 Tessenderlo, Kanaalweg 79

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 35%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 45%; Tyre profile right: 55%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%

Functional
Extendable superstructure: Yes

Maintenance
APK (MOT): tested until 02/2026

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none

Additional information
Please contact Frederik Vos for more information
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Frenos: frenos de disco
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 35%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 45%; Dibujo del neumático derecha: 55%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%

Funcional
Superestructura extensible: Sí

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta feb. 2026

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno

Información complementaria
Póngase en contacto con Frederik Vos para obtener más información.
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Freins: freins à disque
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 35%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 45%; Sculptures des pneus droite: 55%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%

Pratique
Superstructure extensible: Oui

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à févr. 2026

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun

Informations complémentaires
Veuillez contacter Frederik Vos pour plus d'informations
Chassisnr: NL3DFCSTL1086640
Bouwjaar 16/02/2021
20 – 2x20 – 30 – 40 - 45 m³
Uitschuifbaar
Vering : Lucht
3 assen SAF 9.000 kg
Schijfremmen
Leeg gewicht 5.600 kg
Totaal gewicht 43.000 Kg
Laadvermogen 37.400 Kg
Volledige lengte: min. 9m37 – max 14m10
Lengte laadruimte: min 8m92 – max 13m51
Breedte: 2m55
Hoogte: 1m75
Banden 385/65R22.5
1ste as L 35% R 40%
2de as L 45% R 55%
3de as L 40% R 40%


In TOP staat.
Het voertuig is te bezichtigen te: 3980 Tessenderlo, Kanaalweg 79

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 35%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 45%; Bandenprofiel rechts: 55%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%

Functioneel
Uitschuifbare opbouw: Ja

Onderhoud
APK: gekeurd tot feb. 2026

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frederik Vos
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Hamulce: hamulce tarczowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 35%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 45%; Profil opon prawa: 55%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%

Funkcjonalność
Wysuwana nadbudowa: Tak

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do feb. 2026

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Frederik Vos
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Travões: travões de disco
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 35%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 45%; Perfil do pneu direita: 55%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%

Funcional
Superestrutura extensível: Sim

Manutenção
APK (MOT): testado até feb. 2026

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum

Informações adicionais
Contacte Frederik Vos para obter mais informações
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Тормоза: дисковые тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 35%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 45%; Профиль шин справа: 55%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до feb. 2026

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Frederik Vos для получения дополнительной информации
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bromsar: skivbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 35%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 45%; Däckprofil rätt: 55%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%

Funktionell
Utdragbar kaross: Ja

Underhåll
MOT: besiktigat till feb. 2026

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri

Ytterligare information
Kontakta Frederik Vos för mer information
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
semiremorcă pentru transport containere SERGOMEL Chassis/Plateau 20FT - NEW
1
12.850 EUR ≈ 64.990 RON
2022
Bară de suspensie resort/resort Greutate proprie 5.100 kg Număr de axe 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
semiremorcă pentru transport containere SERGOMEL Chassis/Plateau 20FT - NEW
1
12.850 EUR ≈ 64.990 RON
2022
Bară de suspensie resort/resort Greutate proprie 5.100 kg Număr de axe 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
semiremorcă pentru transport containere SERGOMEL Chassis/Plateau 20FT
1
12.850 EUR ≈ 64.990 RON
2022
Bară de suspensie resort/resort Greutate proprie 5.100 kg Număr de axe 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
semiremorcă pentru transport containere SERGOMEL
1
12.850 EUR ≈ 64.990 RON
2022
Bară de suspensie resort/resort Greutate proprie 5.100 kg Număr de axe 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
semiremorcă pentru transport containere SERGOMEL Chassis/Plateau 20FT - NEW
1
12.850 EUR ≈ 64.990 RON
2022
Bară de suspensie resort/resort Greutate proprie 5.100 kg Număr de axe 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
semiremorcă pentru transport containere SERGOMEL Chassis/Plateau 20FT - NEW
1
12.850 EUR ≈ 64.990 RON
2022
Bară de suspensie resort/resort Greutate proprie 5.100 kg Număr de axe 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
semiremorcă pentru transport containere SERGOMEL
1
13.850 EUR ≈ 70.050 RON
2022
Bară de suspensie resort/resort Greutate proprie 5.100 kg Număr de axe 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
semiremorcă pentru transport containere SERGOMEL Chassis/Plateau 20FT - NEW
1
12.850 EUR ≈ 64.990 RON
2022
Bară de suspensie resort/resort Greutate proprie 5.100 kg Număr de axe 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
semiremorcă pentru transport containere SERGOMEL Chassis/Plateau 20FT - NEW
1
12.850 EUR ≈ 64.990 RON
2022
Bară de suspensie resort/resort Greutate proprie 5.100 kg Număr de axe 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2021
Număr de axe 3
Belgia, Zeebrugge
North Sea Express NV
1 an pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2022
Număr de axe 3
Belgia, Zeebrugge
North Sea Express NV
1 an pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
12.900 EUR ≈ 65.250 RON
2019
Franţa, Sofral, 144 Bd Jules Durand Null Le Havre France
TIP TRAILER SERVICES FRANCE SAS
2 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
semiremorcă pentru transport containere Renders Skeletal Trailer semiremorcă pentru transport containere Renders Skeletal Trailer semiremorcă pentru transport containere Renders Skeletal Trailer
3
12.900 EUR ≈ 65.250 RON
2019
Franţa, Sofral, 144 Bd Jules Durand Null Le Havre France
TIP TRAILER SERVICES FRANCE SAS
2 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2022
Număr de axe 3
Belgia, Zeebrugge
North Sea Express NV
1 an pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2022
Număr de axe 3
Belgia, Zeebrugge
North Sea Express NV
1 an pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
2.500 EUR ≈ 12.640 RON
1990
Capacitate de încărcare 32.244 kg Greutate proprie 6.756 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
2.750 EUR ≈ 13.910 RON
1993
Capacitate de încărcare 26.560 kg Greutate proprie 3.440 kg
Belgia, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
3.950 EUR ≈ 19.980 RON
2008
Număr de axe 3
Belgia, Bree
Elro Trucks Belguim NV
15 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
12.900 EUR ≈ 65.250 RON
2019
Franţa, Sofral, 144 Bd Jules Durand Null Le Havre France
TIP TRAILER SERVICES FRANCE SAS
2 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
2.950 EUR ≈ 14.920 RON
1998
Număr de axe 2
Belgia, Willebroek
Themar-Trucks N.V.
19 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul