Semiremorcă pentru transport containere Renders ROC 12.27 CC

PDF
Semiremorcă pentru transport containere Renders ROC 12.27 CC - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders ROC 12.27 CC | Imagine 1 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders ROC 12.27 CC | Imagine 2 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders ROC 12.27 CC | Imagine 3 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders ROC 12.27 CC | Imagine 4 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders ROC 12.27 CC | Imagine 5 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders ROC 12.27 CC | Imagine 6 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders ROC 12.27 CC | Imagine 7 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders ROC 12.27 CC | Imagine 8 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders ROC 12.27 CC | Imagine 9 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders ROC 12.27 CC | Imagine 10 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders ROC 12.27 CC | Imagine 11 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders ROC 12.27 CC | Imagine 12 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Renders ROC 12.27 CC | Imagine 13 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/13
PDF
4.450 EUR
Preţ net
≈ 22.700 RON
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: Renders
Modelul: ROC 12.27 CC
Anul: 2005-01
Prima înmatriculare: 2005-01-18
Capacitatea de încărcare: 34.720 kg
Greutate proprie: 4.280 kg
Greutate cu încărcătura: 39.000 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos Giessen6240 km to "United States/Ashburn"
Numărul ID din stocul vânzătorului: LT3606
Data publicării: mai mult de o lună
Descriere
Dimensiuni de gabarit: lungimea - 9,52 m, lăţimea - 2,48 m
Axe
Număr de axe: 3
Interaxă: 7.170 mm
Stare
Stare: second hand

Informaţie suplimentară — Semiremorcă pentru transport containere Renders ROC 12.27 CC

Engleză
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg
Kennzeichen: OH-53-TT
Seriennummer: YA5B303N539B57421
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Registreringsnummer: OH-53-TT
Serienummer: YA5B303N539B57421
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg
Registration number: OH-53-TT
Serial number: YA5B303N539B57421
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg
Matrícula: OH-53-TT
Número de serie: YA5B303N539B57421
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Numéro d'immatriculation: OH-53-TT
Numéro de série: YA5B303N539B57421
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg
Kenteken: OH-53-TT
Serienummer: YA5B303N539B57421
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Numer rejestracyjny: OH-53-TT
Numer serii: YA5B303N539B57421
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg
Número de registo: OH-53-TT
Número de série: YA5B303N539B57421
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Регистрационный номер: OH-53-TT
Серийный номер: YA5B303N539B57421
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg
Registreringsnummer: OH-53-TT
Serienummer: YA5B303N539B57421
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
3.650 EUR ≈ 18.620 RON
2005
Număr de axe 3
Țările de Jos, Giessen
Luați legătura cu vânzătorul
3.950 EUR ≈ 20.150 RON
2006
Număr de axe 3
Țările de Jos, Giessen
Luați legătura cu vânzătorul
4.900 EUR ≈ 25.000 RON
2005
Capacitate de încărcare 37.500 kg Greutate proprie 5.500 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Landhorst
Luați legătura cu vânzătorul
4.950 EUR ≈ 25.260 RON
2004
Capacitate de încărcare 33.370 kg Greutate proprie 5.630 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Oud Gastel
Luați legătura cu vânzătorul
4.900 EUR ≈ 25.000 RON
2008
Capacitate de încărcare 36.560 kg Greutate proprie 6.440 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Saasveld
Luați legătura cu vânzătorul
3.750 EUR ≈ 19.130 RON
2002
Greutate proprie 3.120 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Berkel en Rodenrijs
Luați legătura cu vânzătorul
2.750 EUR ≈ 14.030 RON
2008
Capacitate de încărcare 36.940 kg Greutate proprie 6.060 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Goes
Luați legătura cu vânzătorul
4.290 EUR ≈ 21.890 RON
2001
Capacitate de încărcare 34.060 kg Greutate proprie 4.940 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Oud Gastel
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2004
Capacitate de încărcare 33.700 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 5.300 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Oirschot
Luați legătura cu vânzătorul
3.950 EUR ≈ 20.150 RON
2008
Capacitate de încărcare 33.260 kg Greutate proprie 5.740 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Oud Gastel
Luați legătura cu vânzătorul
3.250 EUR ≈ 16.580 RON
2007
Capacitate de încărcare 36.350 kg Greutate proprie 6.650 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Nieuwendijk
Luați legătura cu vânzătorul