Semiremorcă pentru transport containere Pacton T3-010 45FT HC multi (2x uitschuifbaar), 1x liftas, BPW+ trommel





























































































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul






































- Air suspension
- BPW-axles
- Drumbrakes
= Remarks =
11/2007 PACTON 45FT HC chassis with BPW Eco-Plus axles with drum brakes, ABS/EBS, 1st axle = lift axle, 2x extendable (middle and rear), 1x20FT, 2x20FT, 1x30FT, 1x40FT, 1x40FT HC, 1x45FT HC, empty weight: 5,400kg, GVW: 43,000kg, 385/55-R22.5 tyres (L: 11/11/9mm; R: 11/14/9mm), Dutch registration
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/55-R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 90%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 55%; Tyre profile right: 55%
Functional
Dimensions of cargo space: 1356 x 247 cm
Make of bodywork: PACTON T3-010
Extendable superstructure: Yes
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Identification
Registration number: OK-16-BN
Additional information
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
- BPW-Achsen
- Luftfederung
- Trommelbremsen
= Anmerkungen =
11/2007 PACTON 45FT HC Wechsellfahrgestell mit BPW Eco-Plus Achsen mit Trommelbremsen, ABS/EBS, 1. Achse = Liftachse, 2x ausziehbar (mitte und hinten), 1x20FT, 2x20FT, 1x30FT, 1x40FT, 1x40FT HC, 1x45FT HC, Leergewicht: 5.400kg, zulässiges Gesamtgewicht: 43.000 kg, Reifen 385/55-R22,5 (L: 11/11/9mm; R: 11/14/9mm), niederländische Zulassung
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/55-R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 55%; Reifen Profil rechts: 55%
Funktionell
Abmessungen des Laderaums: 1356 x 247 cm
Marke des Aufbaus: PACTON T3-010
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Identifikation
Kennzeichen: OK-16-BN
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/55-R22.5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 55%; Dækprofil højre: 55%
Funktionelle
Mål for lastrum: 1356 x 247 cm
Karosserifabrikat: PACTON T3-010
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Identifikation
Registreringsnummer: OK-16-BN
- Suspensión neumática
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/55-R22.5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 55%; Dibujo del neumático derecha: 55%
Funcional
Dimensiones espacio de carga: 1356 x 247 cm
Marca carrocería: PACTON T3-010
Superestructura extensible: Sí
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Identificación
Matrícula: OK-16-BN
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/55-R22.5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 55%; Sculptures des pneus droite: 55%
Pratique
Dimensions espace de chargement: 1356 x 247 cm
Marque de construction: PACTON T3-010
Superstructure extensible: Oui
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Identification
Numéro d'immatriculation: OK-16-BN
Informations complémentaires
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- 3 assen
- BPW-Assen
- Luchtvering
- Trommelremmen
= Bijzonderheden =
11/2007 PACTON 45FT HC-chassis met BPW Eco-Plus assen met trommelremmen, ABS/EBS, 1e as = liftas, 2x uitschuifbaar (midden en achter), 1x20FT, 2x20FT, 1x30FT, 1x40FT, 1x40FT HC, 1x45FT HC, leeggewicht: 5.400kg, GVW: 43.000kg, 385/55-R22.5 banden (L: 11/11/9mm; R: 11/14/9mm), Nederlandse registratie
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/55-R22.5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 55%; Bandenprofiel rechts: 55%
Functioneel
Afmetingen laadruimte: 1356 x 247 cm
Merk opbouw: PACTON T3-010
Uitschuifbare opbouw: Ja
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Identificatie
Kenteken: OK-16-BN
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/55-R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 55%; Profil opon prawa: 55%
Funkcjonalność
Wymiary ładowni: 1356 x 247 cm
Marka konstrukcji: PACTON T3-010
Wysuwana nadbudowa: Tak
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OK-16-BN
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/55-R22.5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 55%; Perfil do pneu direita: 55%
Funcional
Dimensões do espaço de carga: 1356 x 247 cm
Marca da carroçaria: PACTON T3-010
Superestrutura extensível: Sim
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Identificação
Número de registo: OK-16-BN
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 385/55-R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 55%; Профиль шин справа: 55%
Функциональность
Размеры грузового отсека: 1356 x 247 cm
Марка кузова: PACTON T3-010
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Идентификация
Регистрационный номер: OK-16-BN
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/55-R22.5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 55%; Däckprofil rätt: 55%
Funktionell
Lastutrymmets mått: 1356 x 247 cm
Fabrikat av karosseri: PACTON T3-010
Utdragbar kaross: Ja
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Identifiering
Registreringsnummer: OK-16-BN