Anunțul Semiremorcă basculantă Fliegl DHKA 390 nouă a fost vândut și nu se mai găsește în lista de căutare!
Anunțuri asemănătoare
semiremorcă basculantă Gras GS 55 nouă Gras GS 55 nou preț la cerere Semiremorcă basculantă 03/2023 32550 kg Polonia, Wieluń
semiremorcă basculantă Fliegl Fliegl 12.900 EUR Semiremorcă basculantă 2012 28 m³ România, LUGOJ
semiremorcă basculantă Fliegl DHKA 390 nouă
Vândut
semiremorcă basculantă Fliegl DHKA 390 nouă
semiremorcă basculantă Fliegl DHKA 390 nouă imagine 2
semiremorcă basculantă Fliegl DHKA 390 nouă imagine 3
semiremorcă basculantă Fliegl DHKA 390 nouă imagine 4
semiremorcă basculantă Fliegl DHKA 390 nouă imagine 5
semiremorcă basculantă Fliegl DHKA 390 nouă imagine 6
1/6
Marca Fliegl
Modelul DHKA 390
Tip semiremorcă basculantă
Anul 2023
Volum 25 m³
Capacitatea de încărcare 34317 kg
Greutate proprie 4683 kg
Greutate cu încărcătura 39000 kg
Locul de amplasare România ROMAN
Data publicării mai mult de o lună
Autoline ID JW32253
Este posibilă achiziționarea în leasing
Este posibilă achiziționarea prin credit
Descriere
Înălţimea de şa 1200 mm
Modelul DHKA FLIEGL
Modalitate de descărcare din spate
Caroserie
Şasiu din oțel
Axe
Număr de axe 3
Bară de suspensie pneumo/pneumo
Dimensiunea cauciucului 385 65 R22.5
Frâne cu discuri
Frâne
EBS
Completare adăugătoare
Jantă din aliaj uşor
Prelate
Stare
Stare nou
Garanția 1 an
Informaţie suplimentară
Culoare argintiu

Informaţie suplimentară — Semiremorcă basculantă Fliegl DHKA 390 nouă

Româna
Greutate totală admisă / tehnic: 35000 / 39000 kg
Sarcină utilă/tehn. aprox.: 30317 / 34317 kg
Sarcină totală perm. / tehnică: 24000 / 27000 kg
Sarcina admisă în șa / tehnic: 11000 / 12000 kg
Greutate proprie (versiunea de bază) aprox.: 4683 kg +/- toleranță de construcție
Lungime totală aprox.: 8600 mm
Latime totala max.: 2550 mm
Inaltime totala doar aprox.: 3040 mm
Lungime interioară sub aprox.: 7200 mm
Lungime interioară în partea superioară aprox.: 7200 mm
Lățimea interioară în față aprox.: 2420 mm
Lățimea interioară în spate aprox.: 2470 mm
Înălțimea interioară a jgheabului aprox.: 1450 mm
Volum aprox.: 25 mc
Înălțimea șai aprox.: 1200 mm
Numai înălțimea gâtului cadrului: 190 mm
Dimensiunea de instalare a știftului de cuplare aprox.: 600 mm

Remorcă
Construcție sudată din oțel cu granulație fină, design ușor, placă de șa cu pivot de 2" înlocuibil
Partea frontală curbată "patentată
Suport telescopic la mijloc, nu este posibilă dezlegarea cu încărcătură, în stare dezlegată, vehiculul trebuie să fie trebuie să fie în unghi față de partea din spate
Cale pentru roți cu suport
Apărătoare de protecție, pliabilă
Apărători de noroi cu jumătate de carcasă
Suport integrat pentru apărători de noroi
Suprafață rezistentă la pietre
Cu clapete anti-spray numai pe ultima axă
Stâlp de prelată cu suport
Cârlig de remorcare în spate



Axele+Suspensie
Axele cu frâne pe disc SAF cu diametrul discului de 430 mm
Reducerea uzurii anvelopelor și a consumului de combustibil "Axle/chassis laser measured".
Axele în versiunea off-road,
Suspensie pneumatică
Axa 1: axă de ridicare automată, cu acționare electrică suplimentară de la autocamion, fără ajutor de pornire.
"Mecanismul axei de ridicare galvanizat la cald" Garanție de 10 ani împotriva ruginii
Sistemul de frânare
Sistem de frânare cu aer comprimat pe 2 liniiSistem de frânare cu aer comprimat cu 2 linii de aer. Sistem de traseu al liniilor colorate pentru o întreținere ușoară.
Frână de parcare cu arc
2 capete de ambreiaj interschimbabile în față, fără linie de legătură
EBS, sistem electronic de frânare cu priză EBS în față, fără cablu de conectare
Atenție: Remorca poate fi tractată numai de vehicule de tractare care garantează eficiența
ABS este garantat!
Cu supapă de ridicare și coborâre
Sistemul de stabilitate al vehiculului
Coborâre automată de basculare cu supapă de închidere
Roți și anvelope
385/65 R22.5" la alegerea producătorului
Jantă din aluminiu lustruit, realizată la alegerea producătorului
Sistemul electric
24 volți, lumini cu mai multe camere, iluminare cu LED-uri galbene pe laterale
2 lumini de poziție albe în față
2 lumini albe/roșii de părăsire a benzii de rulare spate
2 prize cu 7 pini neinterschimbabile în partea frontală, fără cablu de conectare
Hidraulică
Cilindru de joasă presiune, max. 170 bar, cu soclu înșurubat HDK, parte fixă, NW 48 mm.
(conexiune pentru furtun)
Acționare hidraulică prin intermediul prizei de putere a autocamionului
Racord hidraulic cu furtun și conector HDK cu șurub NW = 48 mm cu piuliță zimțată
Suprastructură
Corpul cutiei din aluminiu din material de înaltă calitate, rezistent la abraziune. Perete frontal înclinat cu grosimea de 5 mm, cu montare externă a cilindrului.
Pereți laterali realizați din profile cu cameră goală de 30 mm, cu protecție împotriva materialelor în vrac.
Profil de șină superioară care respinge materialele în vrac. Interior cu scară de acces pe peretele de capăt (nu în combinație cu Cramaro).
Suporturi pentru lopeți și mături pe partea exterioară a peretelui din față.
Greenline - formă conică și aerodinamică în formă de jgheab.
Perete spate
Peretele din spate sub formă de clapetă pendulară cu "balama dublă", sprijinită la exterior cu 2 pliuri si sistem de blocare a cârligului.
Perete spate cu garnitură de cauciuc Nota! Rezistent la căldură până la max. 170°C!
Podeaua are o grosime de 6 mm pe tot parcursul
Platformă în picioare cu scară de acces, placă de conectare pentru aer/electricitate și frână cu spațiu liber mare pentru cea mai bună operabilitate posibilă.
Prelata cu role pe o parte pentru depozitare în FR-dreapta, cu închidere centrală în FR-stânga

* Varianta Aluminiu nevopsit
sau pe baza de comanda
Aluminiu - Vopsit + prelata Cramaro*foto rosu
Afișează tot comentariul