Remorcă platformă cu obloane KWB open laadbak – full ALU – SAF axles. BE docs











































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul



























Refenmaß: 385/65R22.5
Bremsen: Scheibenbremsen
Vorderachse: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 55%; Reifen Profil rechts: 45%
Hinterachse: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 55%; Reifen Profil rechts: 55%
Funktionell
Höhe der Ladefläche: 130 cm
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frederik Vos, um weitere Informationen zu erhalten.
Bremser: skivebremser
Foraksel: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 55%; Dækprofil højre: 45%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 55%; Dækprofil højre: 55%
Gulvhøjde i lastrum: 130 cm
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Frederik Vos for yderligere oplysninger
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: disc brakes
Front axle: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 55%; Tyre profile right: 45%
Rear axle: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 55%; Tyre profile right: 55%
Functional
Height of cargo floor: 130 cm
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Other information
Cargo space outer length: 645 cm
Cargo space outer width: 245 cm
Cargo space outer height: 100 cm
Additional information
Please contact Frederik Vos for more information
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Frenos: frenos de disco
Eje delantero: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 55%; Dibujo del neumático derecha: 45%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 55%; Dibujo del neumático derecha: 55%
Funcional
Altura piso de carga: 130 cm
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
Información complementaria
Póngase en contacto con Frederik Vos para obtener más información.
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Freins: freins à disque
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 55%; Sculptures des pneus droite: 45%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 55%; Sculptures des pneus droite: 55%
Pratique
Hauteur du plancher de chargement: 130 cm
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
Informations complémentaires
Veuillez contacter Frederik Vos pour plus d'informations
Chassisnr: YA9A182LVYB148497
Bouwjaar 25/04/2000
Wielbasis: 4m80
Vering: Lucht
2 assen SAF 9.000 kg
Koppelpen 40 mm
Schijfremmen
Leeg gewicht 3.270 kg
Totaal gewicht 18.000 Kg
Laadvermogen 14.730 Kg
Lengte laadruimte 6m45
Breedte laadruimte 2m45
Hoogte zij- + achterkant 100 cm
Laadhoogte: 1m30
Banden
385/65R22.5
1ste as L 55% R 45%
2de as L 55% R 55%
Materiaalbak/zeilrek
Opengaande aluminium zijborden
Volledig aluminium
Belgische papieren
In TOP staat.
Het voertuig is te bezichtigen te: 3980 Tessenderlo, Kanaalweg 79
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Remmen: schijfremmen
Vooras: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 55%; Bandenprofiel rechts: 45%
Achteras: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 55%; Bandenprofiel rechts: 55%
Functioneel
Hoogte laadvloer: 130 cm
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: 645 cm
Buiten breedte laadruimte: 245 cm
Buiten hoogte laadruimte: 100 cm
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frederik Vos
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Hamulce: hamulce tarczowe
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 55%; Profil opon prawa: 45%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 55%; Profil opon prawa: 55%
Funkcjonalność
Wysokość podłogi ładowni: 130 cm
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Frederik Vos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Travões: travões de disco
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 55%; Perfil do pneu direita: 45%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 55%; Perfil do pneu direita: 55%
Funcional
Altura do piso da bagageira: 130 cm
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
Informações adicionais
Contacte Frederik Vos para obter mais informações
Тормоза: дисковые тормоза
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 55%; Профиль шин справа: 45%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 55%; Профиль шин справа: 55%
Высота грузового пола: 130 cm
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Frederik Vos для получения дополнительной информации
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bromsar: skivbromsar
Framaxel: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 55%; Däckprofil rätt: 45%
Bakaxel: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 55%; Däckprofil rätt: 55%
Funktionell
Höjd på lastgolv: 130 cm
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
Ytterligare information
Kontakta Frederik Vos för mer information