Remorcă pentru transport containere Zorzi 20R Abrollanhänger ROR-Achsen























Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul


































Abroll-Anhänger
2 Achsen
ROR-Achsen
luftgefedert
zGG 20.000kg - Nutzlast 16.200kg
Total-Länge Anhänger mit Deichsel 9.30m (Deichsel 1.80m)
Breite 2.55m
Reifen 50% (265/70 R19.5)
ABS
alle Angaben ohne Gewähr/Irrtum vorbehalten
= Weitere Informationen =
Federung: Luftfederung
Mittenachse 1: Max. Achslast: 10300 kg
Mittenachse 2: Max. Achslast: 10300 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Midterste aksel 1: Maks. akselbelastning: 10300 kg
Midterste aksel 2: Maks. akselbelastning: 10300 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Middle axle 1: Max. axle load: 10300 kg
Middle axle 2: Max. axle load: 10300 kg
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Price: On request
Eje central 1: Carga máxima del eje: 10300 kg
Eje central 2: Carga máxima del eje: 10300 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Essieu central 1: Charge maximale sur essieu: 10300 kg
Essieu central 2: Charge maximale sur essieu: 10300 kg
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
anno 12/2014
rimorchio scarrabile
2 assi
assali ROR
pneumatico
PTT 20.000kg - portata 16.200kg
lunghezza totale del rimorchio con timone 9.30m (timone 1.80m)
larghezza 2.55m
gomme 50% (265/70 R19.5)
ABS
Middenas 1: Max. aslast: 10300 kg
Middenas 2: Max. aslast: 10300 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Prijs: Op aanvraag
Oś środkowa 1: Maksymalny nacisk na oś: 10300 kg
Oś środkowa 2: Maksymalny nacisk na oś: 10300 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Eixo intermédio 1: Máx carga por eixo: 10300 kg
Eixo intermédio 2: Máx carga por eixo: 10300 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Средний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10300 kg
Средний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10300 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Centralaxel 1: Max. axellast: 10300 kg
Centralaxel 2: Max. axellast: 10300 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra