Motor MAN EURO 3, EURO 4 pentru cap tractor MAN TGA, TGS, TGX










Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul

Silniki kontraktowe i części zamienne Man. Demontaż samochodem ciężarowym
Silnik D 2066 LF 01 Man Euro 3
Silnik Man D2066LF01. 6-cylindrowy, pojemność 10520 (cc), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, skok tłoka 155, średnica cylindra (mm) 120, moc 316kW (430KM). Wydanie 2/2004 - Dla MAN TGA 26.430
Silnik D 2066 LF 02 Man Euro 3
Silnik Man D2066LF02. 6-cylindrowy, pojemność 10520 (cm3), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, skok tłoka 155, średnica cylindra (mm) 120, moc 287kW (390KM). Wydanie 2/2004 - Dla MAN 18.390, 26.390, TGA 28.390, TGA 35.390, TGA 37.390, TGA 40.390, TGA 41.390
Silnik D 2066 LF 03 Man Euro 3
Silnik Man D2066LF03. 6-cylindrowy, pojemność 10520 (cm3), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, skok tłoka 155, średnica cylindra (mm) 120, moc 257kW (350KM). Wydanie 2/2004 - Dla MAN 18.350, TGA 26.350, TGA 28.350, TGA 33.350, TGA 35.350
Silnik D 2066 LF 04 Man Euro 3
Silnik Man D2066LF04. 6-cylindrowy, pojemność 10520 (cm3), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, skok tłoka 155, średnica cylindra (mm) 120, moc 228kW (310KM). Wydanie 2/2004 - Dla MAN TGA 18.310, TGA 26.310, TGA 33.310
Silnik D 2066 LF 06 Man
Silnik Man D2066LF06. 6-cylindrowy, pojemność 10518 (cc), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, moc 294KW (400KM). Wydanie 2/2004 - Dla MAN
Silnik D 2066 LF 11 Man Euro 4
Silnik Man D2066LF11. 6-cylindrowy, pojemność 10518 (cm3), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, skok tłoka 155, średnica cylindra (mm) 120, moc 316kW (430KM). Wydanie 2/2004 - Dla MAN TGA TGA 18.430, TGA 18.440, TGA 24.430, TGA 24.440, TGA 26.430, TGA 26.440, TGA 32.430, TGA 32.440, TGA 35.430, TGA 35.440, TGA 37.430, TGA 37.440, TGA 41.430, TGA 41.440
Silnik D 2066 LF 12 Man Euro 4
Silnik Man D2066LF12. 6-cylindrowy, pojemność 10518 (cm3), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, skok tłoka 155, średnica cylindra (mm) 120, moc 287kW (390KM). Wydanie 2/2004 - Dla MAN TGA 18.400, TGA 24.390, TGA 24.400, TGA 26.390, TGA 26.400, TGA 32.390, TGA 32.400, TGA 35.390, TGA 35.400, TGA 37.390, TGA 37.400, TGA 41.390, TGA 41.400
Silnik D 2066 LF 13 Man
Silnik Man D2066LF13. 6-cylindrowy, pojemność 10518 (cc), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, moc 257KW (350KM). Wydanie 2/2004 - Dla MAN
Silnik D 2066 LF 14 Man
Silnik Man D2066LF14. 6-cylindrowy, pojemność 10518 (cc), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, moc 228KW (310KM). Wydanie 2/2004 - Dla MAN
Silnik D 2066 LF 21 Man
Silnik Man D2066LF21. 6-cylindrowy, pojemność 10518 (cc), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, moc 321KW (437KM). Wydanie 2/2004 - Dla MAN
Silnik D 2066 LF 22 Man
Silnik Man D2066LF22. 6-cylindrowy, pojemność 10518 (cc), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, moc 294KW (400KM). Wydanie 2/2004 - Dla MAN
Silnik D 2066 LF 23 Man Euro 4
Silnik Man D2066LF23. 6-cylindrowy, pojemność 10520 (cc), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, moc 324KW (440KM). Wydanie 2/2004 - Dla MAN TGA 24.430, TGA 24.440, TGA 26.430, TGA 26.440
Silnik D 2066 LF 24 Man Euro 4
Silnik Man D2066LF24. 6-cylindrowy, pojemność 10520 (cc), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, moc 294KW (400KM). Wydanie 2/2004 - Dla MAN TGA 26.390, TGA 26.400
Silnik D 2066 LF 25 Man Euro 4
Silnik Man D2066LF25. 6-cylindrowy, pojemność 10518 (cc), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, moc 324KW (440KM). Wydanie 2/2007 - Dla MAN TGA 26.390, TGA 26.400
Silnik D 2066 LF 27 Man
Silnik Man D2066LF27. 6-cylindrowy, pojemność 10518 (cc), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, moc 265KW (360KM). Wydanie 2/2007 - Dla MAN
Silnik D 2066 LF 28 Man
Silnik Man D2066LF28. 6-cylindrowy, pojemność 10518 (cc), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, moc 235KW (320KM). Wydanie 2/2004 - Dla MAN
Silnik D 2066 LF 31 Man Euro 4
Silnik Man D2066LF31. 6-cylindrowy, pojemność 10520 (cc), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, moc 324KW (440KM). Wydanie 2/2004 - Dla MAN TGA 18.430, TGA 18.440, TGA 24.430, TGA 24.440, TGA 26.430, TGA 26.440, TGA 32.430, TGA 32.440, TGA 35.430, TGA 35.440, TGA 37.430, TGA 37.440, TGA 41.430, TGA 41.440
Silnik D 2066 LF 32 Man Euro 4
Silnik Man D2066LF32. 6-cylindrowy, pojemność 10520 (cc), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, moc 294KW (400KM). Wydanie 2/2004 - Dla MAN TGA 18.390, TGA 18.400, TGA 19.400, TGA 24.390, TGA 24.400, TGA 26.390, TGA 26.400, TGA 32.390, TGA 32.400, TGA 35.390, TGA 35.400, TGA 37.390, TGA 37.400, TGA 41.390, TGA 41.400
Silnik D 2066 LF 33 Man Euro 4
Silnik Man D2066LF33. 6-cylindrowy, pojemność 10520 (cc), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, moc 265KW (360KM). Wydanie 2/2004 - Dla MAN TGA 18.350, TGA 18.360, TGA 24.350, TGA 24.360, TGA 26.350, TGA 26.360, TGA 32.350, TGA 32.360, TGA 35.350, TGA 35.360, TGA 37.350, TGA 37.360, TGA 41.350, TGA 41.360
Silnik D 2066 LF 35 Man Euro 4
Silnik Man D2066LF35. 6-cylindrowy, pojemność 10520 (cc), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, moc 235KW (320KM). Wydanie 2/2004 - Dla MAN TGA 18.310, TGA 18.320, TGA 26.310, TGA 26.320, TGA 35.310, TGA 35.320, TGA 37.310, TGA 37.320
Silnik D 2066 LF 36 Man
Silnik Man D2066LF36. 6-cylindrowy, pojemność 10518 (cc), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, moc 324KW (440KM). Wydanie 2/2004 - Dla MAN
Silnik D 2066 LF 37 Man
Silnik Man D2066LF37. 6-cylindrowy, pojemność 10518 (cc), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, moc 294KW (400KM). Wydanie 2/2004 - Dla MAN
Silnik D 2066 LF 38 Man
Silnik Man D2066LF38. 6-cylindrowy, pojemność 10518 (cc), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, moc 265KW (360KM). Wydanie 2/2004 -Dla MAN
Silnik D 2066 LF 39 Man
Silnik Man D2066LF39. 6-cylindrowy, pojemność 10518 (cc), 4 zawory na 1 (jeden) cylinder, moc 235KW (320KM). Wydanie 2/2007 -Dla MAN