Cisternă pentru transport făină Spitzer tankoplegger 4 kamer 48m3 Lebensmittel / Food













Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul








= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Tank
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65 22,5
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg
Funktionell
Zahl der Kammern: 4
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): Neuer TÜV bei Lieferung
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Johan Post, Johan Post oder Jan Post, um weitere Informationen zu erhalten.
Karosseri: Tank
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65 22,5
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Funktionelle
Antal rum: 4
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): Ny APK (MOT) ved levering
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Yderligere oplysninger
Kontakt Johan Post eller Jan Post for yderligere oplysninger
= More information =
General information
Bodywork: Tank
Axle configuration
Tyre size: 385/65 22,5
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg
Functional
Number of compartments: 4
Maintenance
APK (MOT): New APK (MOT) upon delivery
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Additional information
Please contact Johan Post, Johan Post or Jan Post for more information
Carrocería: Tanque
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65 22,5
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg
Funcional
Número de compartimentos: 4
Mantenimiento
APK (ITV): Nuevo APK (MOT) con la entrega
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Johan Post o Jan Post para obtener más información.
Construction: Réservoir
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65 22,5
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Pratique
Nombre de compartiments: 4
Entretien
APK (CT): Nouvel APK (MOT) à la livraison
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Johan Post ou Jan Post pour plus d'informations
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Tank
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65 22,5
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg
Functioneel
Aantal compartimenten: 4
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Johan Post, Johan Post of Jan Post
Budowa: Zbiornik
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65 22,5
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Funkcjonalność
Liczba komór: 4
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): Nowe APK (przegląd techniczny) w momencie dostawy
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Johan Post lub Jan Post
Carroçaria: Tanque
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65 22,5
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg
Funcional
Número de compartimentos: 4
Manutenção
APK (MOT): Nova APK (MOT) aquando da entrega
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Informações adicionais
Contacte Johan Post ou Jan Post para obter mais informações
Кузов: Цистерна
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65 22,5
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Функциональность
Количество отсеков: 4
Техническое обслуживание
APK (TO): Новый APK (MOT) при доставке
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Johan Post или Jan Post для получения дополнительной информации
Överbyggnad: Tank
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65 22,5
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg
Funktionell
Antal fack: 4
Underhåll
MOT: Ny MOT vid leverans
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Ytterligare information
Kontakta Johan Post eller Jan Post för mer information