Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4

PDF
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 1 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 2 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 3 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 4 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 5 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 6 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 7 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 8 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 9 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 10 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 11 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 12 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 13 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 14 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 15 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 16 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 17 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 18 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 19 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 20 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 21 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 22 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 23 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 24 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 25 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 26 - Autoline
Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4 | Imagine 27 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/27
PDF
Preţ:
la cerere
Solicită prețul
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: Mercedes-Benz
Anul: 1995-04
Prima înmatriculare: 1995-04-26
Kilometraj: 161.535 km
Capacitatea de încărcare: 11.000 kg
Greutate proprie: 7.000 kg
Greutate cu încărcătura: 18.000 kg
Locul de amplasare: Belgia Gistel (West-Vlaanderen)6418 km to "United States/Columbus"
Numărul ID din stocul vânzătorului: 10510
Data publicării: 11 iul. 2025
Descriere
Dimensiuni de gabarit: 5,95 m × 2,55 m × 3,2 m
Rezervor de combustibil: 500 l
Motor
Forţă: 380 c.p. (279 kW)
Combustibil: diesel
Volum: 12.763 cm³
Numărul cilindrilor: 8
Euro: Euro 1
Cutie de viteze
Tip: mecanică
Numărul de viteze: 16
Axe
Număr de axe: 2
Formula roţilor: 4x4
Bară de suspensie: resort/resort
Interaxă: 3.500 mm
Roţi duble
Primul ax: 315/80R22.5
Al doilea ax: 315/80R22.5
Frâne
ABS
Frînă de motor
Interior și confort
Parasolar
Opțiuni suplimentare
Aer conditionat
Elevator geamuri electric
Multimedia
Autoradio
Funcții de siguranță
Limitator de viteză
Blocare diferenţialului
Completare adăugătoare
ASR
PTO
Echipamente suplimentare
Cutie pentru instrumente
Stare
Stare: second hand
Informaţie suplimentară
Culoare: alb

Informaţie suplimentară — Cap tractor Mercedes-Benz SK 2038 V8 AS 4X4

Română
= Additional options and accessories =

- All wheel drive
- Differential Lock
- Engine Brake
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension
- PTO Hydraulics
- Radio/cassette player
- Tipper hydraulics

= More information =

General information
Bodywork: Standard tractor
Cab: day

Transmission
Transmission: Mercedes HH, 16 gears, Manual gearbox

Axle configuration
Tyre size: 315/80R22.5
Front axle: Max. axle load: 6700 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Reduction: hub reduction
Rear axle: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Additional information
Please contact Frederik Viaene for more information
- Блокировка на диференциала
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Радио/плейър за касети
- Ресорно пружинно окачване
- Спирачка на двигателя
- Хидравлика на самосвала
- Diferenciál s brzdou
- Motorová brzda
- Odpružení listovými pružinami
- Robustní motorová brzda
- Rádio/přehrávač kazet
- Uzávěrka diferenciálu
- Vyklápěcí hydraulika
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Differentialsperre
- Kipphydraulik
- Motorbremse
- PTO Hydraulik
- Radio/Kassettenspieler

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: Tag

Getriebe
Getriebe: Mercedes HH, 16 Gänge, Schaltgetriebe

Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 6700 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frederik Viaene, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring
- Differentialespærre
- Kraftig motorbremse
- Motorbremse
- Radio/båndafspiller
- Styret spærredifferentiale
- Tipladshydraulik

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: day cab

Transmission
Transmission: Mercedes HH, 16 gear, Manuel gearkasse

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/80R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 6700 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: navreduktion

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Yderligere oplysninger
Kontakt Frederik Viaene for yderligere oplysninger
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Κλείδωμα διαφορικού
- Ραδιοκασετόφωνο
- Υδραυλικό σύστημα ανατρεπόμενου οχήματος
- Φρένο κινητήρα
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Más opciones y accesorios =

- Bloqueo de diferencial
- Freno de motor reforzado
- Hidráulica de volquete
- Radio / reproductor de casetes
- Suspensión

= Más información =

Información general
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: día

Transmisión
Transmisión: Mercedes HH, 16 marchas, Cambio manual

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 6700 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción de cubo

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Frederik Viaene para obtener más información.
- Kipin hydrauliikka
- Lehtijousitus
- Moottorin jarru
- Radio-/kasettisoitin
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Raskaan käytön moottorijarru
- Tasauspyörästön lukko
= Plus d'options et d'accessoires =

- Blocage de différentiel
- Frein Moteur
- Frein moteur renforcé
- Hydraulique
- Lecteur radio / cassette
- PTO Hydraulique
- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Informations générales
Construction: Tracteur standard
Cabine: jour

Transmission
Transmission: Mercedes HH, 16 vitesses, Commande manuelle

Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 6700 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: moyeux réducteurs

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Frederik Viaene pour plus d'informations
- Blokada diferencijala
- Hidraulika kipera
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Lisnata opruga
- Radio/kasetofon
- Snažna kočnica motora
- Billenőplató-hidraulika
- Differenciálzár
- Motorfék
- Nagy teljesítményű motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Rádiómagnó
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Frână de motor
- Frână de motor heavy-duty
- Radio-casetofon
- Sistem hidraulic pentru basculantă
- Suspensie pe arcuri
- Autoradio/mangianastri
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Freno motore
- Freno motore per impieghi gravosi
- Idraulica cassone ribaltabile
- Sospensione balestra
= Aanvullende opties en accessoires =

- All wheel drive
- Bladvering
- Differentieelblokkering
- Kiphydrauliek
- Motorrem
- PTO Hydrauliek
- Radio/Cassette speler
- Versterkte motorrem

= Meer informatie =

Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: dag

Transmissie
Transmissie: Mercedes HH, 16 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80R22.5
Vooras: Max. aslast: 6700 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Reductie: naafreductie
Achteras: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: naafreductie

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frederik Viaene
- Bladfjæring
- Differensialsperre
- Hydraulikk for tippvogn
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Kraftig motorbrems
- Motorbrems
- Radio/kassettspiller
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Blokada mechanizmu różnicowego
- Hamulec silnikowy
- Hydraulika
- Mechanizm różnicowy
- Radio / odtwarzacz kasetowy
- Resory
- Wzmocnione hamowanie silnikiem

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: dzienna

Skrzynia biegów
Pędnia: Mercedes HH, 16 biegi, Manualna skrzynia biegów

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/80R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 6700 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja piasty

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Frederik Viaene
= Opções e acessórios adicionais =

- Bloqueio do diferencial
- Diferencial de deslizamento controlado
- Rádio/leitor de cassetes
- Sistema hidráulico de camião basculante
- Suspensão de molas
- Travão de motor
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: dia

Transmissão
Transmissão: Mercedes HH, 16 velocidades, Caixa de velocidades manual

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/80R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 6700 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução do cubo

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom

Informações adicionais
Contacte Frederik Viaene para obter mais informações
= Дополнительные опции и оборудование =

- Блокировка дифференциала
- Гидравлическая система самосвала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Радиоприемник/кассетный магнитофон
- Рессорная подвеска
- Тормоз двигателя

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: кабина без спального места (day)

Трансмиссия
Трансмиссия: Mercedes HH, 16 передачи, Механическая коробка передач

Конфигурация осей
Размер шин: 315/80R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 6700 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: редуктор ступицы

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Frederik Viaene для получения дополнительной информации
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Hydraulika vyklápača
- Motorová brzda
- Odpruženie listovými pružinami
- Rádio/kazetový prehrávač
- Uzávierka diferenciálu
- Vysokovýkonná motorová brzda
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Differentiallås
- Extra kraftig motorbroms
- Motorbroms
- Radio/kassettbandspelare
- Styrd differentialbroms
- Tippvagnshydraulik

= Ytterligare information =

Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: dag

Transmission
Transmission: Mercedes HH, 16 växlar, Manuell

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/80R22.5
Framaxel: Max. axellast: 6700 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: minskning av nav

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra

Ytterligare information
Kontakta Frederik Viaene för mer information
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Damper hidroliği
- Diferansiyel kilidi
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Motor freni
- Radyo/kaset çalar
- Yaprak yaylı süspansiyon
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
22.500 EUR ≈ 114.100 RON
1994
334.614 km
Forţă 380 c.p. (279 kW) Euro Euro 1 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 12.300 kg Formula roţilor 4x4
Belgia, Gistel (West-Vlaanderen)
Viatra Trucks NV – Vian NV
14 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
23.500 EUR ≈ 119.200 RON
1993
413.114 km
Forţă 380 c.p. (279 kW) Euro Euro 1 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 10.745 kg Formula roţilor 4x4 Bară de suspensie resort/resort
Belgia, Gistel (West-Vlaanderen)
Viatra Trucks NV – Vian NV
14 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
1997
442.917 km
Forţă 380 c.p. (279 kW) Euro Euro 2 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 13.580 kg Formula roţilor 4x4 Bară de suspensie resort/resort
Belgia, Gistel (West-Vlaanderen)
Viatra Trucks NV – Vian NV
14 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
1997
129.357 km
Euro Euro 2 Combustibil diesel Formula roţilor 6x4
Belgia, Tubize
HAIDAR GROUP SPRL
4 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
21.500 EUR ≈ 109.100 RON
1996
1.250.000 km
Euro Euro 2 Capacitate de încărcare 10.900 kg Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Belgia, Bree
Smeets & Zonen
19 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
1995
298.976 km
Forţă 480 c.p. (353 kW) Formula roţilor 6x4 Bară de suspensie resort/pneumo
Belgia, Bree
Smeets & Zonen
19 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
16.800 EUR ≈ 85.230 RON
1998
951.367 km
Capacitate de încărcare 8.920 kg Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Belgia, Bree
Smeets & Zonen
19 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
40.000 EUR ≈ 202.900 RON
1990
389.146 km
Forţă 480 c.p. (353 kW) Combustibil diesel Formula roţilor 6x4 Bară de suspensie resort/resort
Belgia, Maasmechelen
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
1995
298.976 km
Forţă 480 c.p. (353 kW) Formula roţilor 6x4 Bară de suspensie resort/pneumo
Belgia, Bree
Smeets & Zonen
19 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
59.850 EUR ≈ 303.600 RON
2021
140.340 km
Forţă 420 c.p. (309 kW) Euro Euro 6 Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
34.900 EUR ≈ 177.000 RON
2017
460.073 km
Forţă 450 c.p. (331 kW) Euro Euro 6 Formula roţilor 4x4 Bară de suspensie resort/pneumo
Belgia, Handzame
BRAEM NV/SA
17 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
72.900 EUR ≈ 369.800 RON
2019
176.117 km
Forţă 480 c.p. (353 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 17.068 kg Formula roţilor 6x4 Bară de suspensie resort/pneumo
Belgia, Handzame
BRAEM NV/SA
17 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
59.700 EUR ≈ 302.900 RON
2022
248.774 km
Forţă 480 c.p. (353 kW) Euro Euro 6 Capacitate de încărcare 11.331 kg Formula roţilor 4x2
Belgia, Bree
Smeets & Zonen
19 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
14.250 EUR ≈ 72.290 RON
2016
413.000 km
Forţă 400 c.p. (294 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel
Belgia, Izegem
Magis Trading NV
14 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
69.600 EUR ≈ 353.100 RON
2016
321.239 km
Forţă 578 c.p. (425 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Formula roţilor 8x4 Bară de suspensie resort/pneumo
Belgia, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
41.900 EUR ≈ 212.600 RON
2020
383.487 km
Forţă 510 c.p. (375 kW) Euro Euro 6 Capacitate de încărcare 11.492 kg Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Belgia, Hooglede
Luați legătura cu vânzătorul
31.250 EUR ≈ 158.500 RON
2019
297.078 km
Forţă 450 c.p. (331 kW) Euro Euro 6 Capacitate de încărcare 10.972 kg Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Belgia, Bree
Smeets & Zonen
19 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
42.900 EUR ≈ 217.600 RON
2020
461.928 km
Forţă 449 c.p. (330 kW) Euro Euro 6 Capacitate de încărcare 10.135 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo
Belgia, SINT PIETERS LEEUW
TruckStore Brussels
11 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
65.900 EUR ≈ 334.300 RON
2022
299.591 km
Forţă 510 c.p. (375 kW) Euro Euro 6 Capacitate de încărcare 9.460 kg Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Belgia, SINT PIETERS LEEUW
TruckStore Brussels
11 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
34.900 EUR ≈ 177.000 RON
2017
458.142 km
Forţă 450 c.p. (331 kW) Euro Euro 6 Formula roţilor 4x4 Bară de suspensie resort/pneumo
Belgia, Handzame
BRAEM NV/SA
17 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul