Cap tractor DAF CF 85.410 SSC Euro 5 PTO


Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















- Differential lock
- Rear axle air suspension
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Truck from the Netherlands
- Vehicle heater
= Remarks =
Superspacecab
Pto prepared
Hydraulic tank and valve
= Dealer information =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 385/65 22,5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Rear axle: Tyre size: 315/80 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Registration number: BZ-SH-49
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Diferenciál s brzdou
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Uzávěrka diferenciálu
- Vyhřívání vozidla
= Další informace =
Nástavba: Standardní tahač
Přední náprava: Velikost pneumatiky: 385/65 22,5; Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%
Zadní náprava: Velikost pneumatiky: 315/80 22,5; Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Registrační číslo: BZ-SH-49
- Dachspoiler
- Hinterachse Luftfederung
- Niederländische LKW
- Schlafkabine
- Sperrdifferential
- Standheizung
= Anmerkungen =
Superspacecab
Pto vorbereitet
Hydrauliektank und Ventil
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 22,5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse: Refenmaß: 315/80 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Kennzeichen: BZ-SH-49
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
- Differentialespærre
- Sleeper Cab
- Styret spærredifferentiale
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 22,5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315/80 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Registreringsnummer: BZ-SH-49
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κλείδωμα διαφορικού
- Bloqueador diferencial
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Diferencial de deslizamiento
- Estufa
- Spoiler para el techo
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 22,5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315/80 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Matrícula: BZ-SH-49
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Différentiel d'écartement
- Solde différentiel
- Spoiler de toit
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 22,5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315/80 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Numéro d'immatriculation: BZ-SH-49
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Grijač
- Grijač vozila
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Krovni spojler
- Spavaća kabina
- Differenciálzár
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Sleeper Cab
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Tetőlégterelő
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385/65 22,5; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 20%; Gumiabroncs profilja jobbra: 20%
Hátsó tengely: Gumiabroncs mérete: 315/80 22,5; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Rendszám: BZ-SH-49
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Thijs Kentie vagy Thijs Kentie-vel
- Cabină de dormit
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Spoiler pavilion
- Încălzitor vehicul
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sleeper Cab
- Spoiler per il tetto
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Trattore standard
Asse anteriore: Dimensioni del pneumatico: 385/65 22,5; Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 20%; Profilo del pneumatico destra: 20%
Asse posteriore: Dimensioni del pneumatico: 315/80 22,5; Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Numero di immatricolazione: BZ-SH-49
- Achteras luchtvering
- Dakspoiler
- Nederlandse truck
- Slaapcabine
- Sperdifferentieel
- Standkachel
= Bijzonderheden =
Superspacecab
Pto voorbereiding
Hydrauliektank en ventiel aanwezig
= Bedrijfsinformatie =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 385/65 22,5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras: Bandenmaat: 315/80 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Kenteken: BZ-SH-49
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Førerhus med soveplass
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Blokada mechanizmu różnicowego
- Kabina sypialna
- Mechanizm różnicowy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Spoiler dachowy
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/80 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Numer rejestracyjny: BZ-SH-49
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
- Aquecedor
- Bloqueio do diferencial
- Cabina c/cama
- Diferencial de deslizamento controlado
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 22,5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315/80 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Número de registo: BZ-SH-49
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 385/65 22,5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост: Размер шин: 315/80 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Регистрационный номер: BZ-SH-49
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Strešný spojler
- Uzávierka diferenciálu
- Vyhrievanie vozidla
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Štandardný ťahač
Predná náprava: Veľkosť pneumatiky: 385/65 22,5; Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%
Zadná náprava: Veľkosť pneumatiky: 315/80 22,5; Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Registračné číslo: BZ-SH-49
- Differentiallås
- Kupévärmare
- Sovhytt
- Styrd differentialbroms
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 22,5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel: Däckets storlek: 315/80 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Registreringsnummer: BZ-SH-49
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information
- Diferansiyel kilidi
- Isıtıcı
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri