Camion transport de lemne Renault K520 nou

PDF
PDF
215.000 EUR
Preţ net
≈ 1.068.000 RON
Luați legătura cu vânzătorul
Marca Renault
Modelul K520
Tip camion transport de lemne
Anul 2023
Kilometraj 2 km
Capacitatea de încărcare 33000 kg
Locul de amplasare România ILFOV
Data publicării 17 nov. 2023
Autoline ID MD36006
Caroserie
Cuplare
Motor
Forţă 520 c.p. (382 kW)
Combustibil diesel
Turbo
Euro Euro 6
Filtru de particule
Cutii de viteze
Tip automat
Axe
Număr de axe 3
Formula roţilor 6x6
Roţi duble
Frâne
ABS
EBS
Retarder
Salon
DVD
Cabină
Servodirecţie
Sisteme de încălzire
Imobilizator
Climatizor
Autoradio CD
Tahograf
Macarale geamuri electrice
Inchidere centralizată
Completare adăugătoare
ASR
Macara montată
Marca Palfinger
Modelul EPSILON Q150Z96
Stare
Stare nou
Informaţie suplimentară
Culoare verde

Informaţie suplimentară — Camion transport de lemne Renault K520 nou

Româna
Garantie dealer (inclusa in pret): 12
Pret: 215.000 EUR+TVA
Se va putea vedea la Cluj in prima jumatate a lui Octombrie 2023
Platforma Zen Core cu racoante extensibile
lungime utila 6.300 mm
Macara forestiera PALFINGER EPSILON Q150Z96
Performante principale
Moment maxim de ridicare 140 kNm
Moment de rotire 30 kNm
Posibilitate de rotire (grade) 425
Raza de actiune (brat dublu telescop) 9.6 m
Presiune de lucru maxima 235
Masa proprie aproximativa echipament 2680 kg
Extensii Hidraulice 2
Brat macara
Brat dublu telescopic cu cilindru de comanda si furtune hidraulice montate in interiorul bratul
PATENT EPSILON EPSCOPE
Balansier (prindere macara-rotor) scurt pentru indexor BK047 de 10 t EPSLINK
Pozitie montaj
Punct mort peste grinda de calare (Z-standard) TOU
CE
Clasificare EN12999: 2011
clasificare HC1/HD4/B4
Diagrama de sarcini
Sarcina la 3 m – 4.660 kg
Sarcina la 4 m – 3.500 kg
Sarcina la 5 m – 2.780 kg
Sarcina la 6 m – 2.300 kg
Sarcina la 7 m – 1.950 kg
Sarcina la 8 m – 1.680 kg
Sarcina la 9 m – 1.470 kg
Dotari standard macara
1. Graifer 0.40 m2 - sarcina 6.000 kg
2. Grinda calare cu extindere complet hidraulica din scaunul de lucru si senzor de avertizare in caz de retragere
in pozitia de transport partiala
3. Talpa cilindri de calare cu articulatie sferica 12 grade
4. Distribuitor cale hidraulice cu comenzi din scaun in 2 trepte (pentru evitarea atingeri calelor in timpul lucrului)
5. Pachet confort (start/stop motor
+/- turatie motor
incalzire in scaun)
6. Scaun de comanda la inaltime (cu senzor de prezenta pozitie operator asezat)
7. Protectie metalica distribuitor
8. Comenzi macara cu 2 joystick-uri si 2 pedale
9. Supape de siguranta pe cilindrii principali de ridicare precum si pe cilindrii hidraulici de telescopare
10. Scut metalic pentru cilindrul bratului principal si cilindrii
11. Ceas ore de functionare cu indicare reviziilor
12. Sistem hidraulic pregatit pompa dublu circuit hidraulic
13. Pompa dublu circuit – pentru viteza marita
14. Radiator ulei hidraulic – pentru racire optima
15. Rezervor de ulei hidraulic – 300 litri
16. 4 proiectoare cu LED: 2 montate pe scaun si 2 montate pe brat
17. Kit montaj macara (prezoane
bride)
Accesorii instalatie hidraulica
18. Structura metalica de baza vopsite in sistem de cataforeza (KTL) - cea mai performanta vopsile la momentul
actual
19. Monitorizare pozitie transport brat macara
Nume model: Autosasiu RENAULT K530 6x6
MOTOR DTI 13
Putere maximă: 390 kW la 1430 - 1800 rpm
Cuplu maxim: 2550 Nm de la 990 - 1400 rpm
Diesel cu 6 cilindri în linie - Injecție cu înaltă presiune common rail (2000 bar) - 24 de supape - arbori cu came în
cap
distribuție spate
Înaltă presiune asigurată de trei pompe pe corpurile injectoarelor
Alezaj 131 mm - cursă 158 mm - Capacitate cilindrică 12,8 l
Ventilator pilotat electronic
Sens de rotație (vedere de pe partea CV): sens invers acelor de ceas
Filtru de ulei cu aditiv
Carter ulei tablă
Motor adaptat la motorină cu conținut de sulf
Norma de poluare CEE EURO VI
Sistem post-tratare compact (catalizator
FAP
SCR)
Lichid de răcire
Regenerare automată a filtrului de particule cu comandă manuală
ECHIPAMENT MOTOR
Carter volan din aluminiu
Comanda de ralanti accelerat în rulare (teren noroios)
Activarea Power Mode prin trecerea de punctul dur la capătul cursei pedalei de accelerație (kick-down)
Reciclarea parţială a vaporilor de ulei (circuit semi-închis)
Dispozitiv de demaraj la rece prin preîncălzirea aerului de admisie
Fără priză de forţă pe motor
Limitator electronic de viteza (90 km/h)
AMBREIAJ
Ambreiaj monodisc diametru 430 mm
CUTIE DE VITEZE
Cutie de viteze Optidriver ATO 2612F (11,73 - 0,79) ambreiaj automatizat. Carter din aluminiu
Cuplu maxim 2550 Nm,12 rapoarte mers înainte și 3 rapoarte mers înapoi
Alegerea modului de utilizare pe volan (automat/manual) cu ajutorul selectorului de viteză
Cutie de viteze XTREM ranforsată pentru utilizare în condiții dificile (XTREM)
Sistem racire cu apa pentru cutia de viteze
FRINA SUPLIMENTARA
OPTIBRAKE+ (putere de frânare 382 kW la 2300 rpm)
combinație a frânei pe eșapament și a frânei de compresie pe supape
cuplat cu frâna de serviciu
PRIZA DE PUTERE
Priză de putere PTR-DH
Ieşire: arbore gol
canelat (DIN 5462)
Sens de rotaţie: sens motor
Cuplu: 600 Nm
Rapoarte: 1,57 / 2,00
Poziţie:16 h
SISTEM DE DIRECTIE
Asistență direcție cu pompă hidraulică
Raport de direcţie 26,2:1 - Volan diametru 460 mm
Circulatie pe partea dreaptă
OSIE faţă
Pivoţi osie și articulaţii suspensie faţă cu gresoare
Capacitate punte fata: 9,000 t
PNEURI / JANTE
Dimensiune 385/65 + 315/80 R22,5
Profil B. M748 EVO / L355 EVO
Jante otel
Monitorizare presiune în pneuri compatibilă ISO_11992
Protecții piuliță de roată cromate cu capace de piuliță cromate
Roata de rezerva cu fixare provizorie
PUNŢI SPATE
PMR 3361 dublă reducție
Blocare diferențial integrată
Capacitate punte spate (maxim tehnică): 32 t
Sarcină spate repartizată în mod egal
Raport de punte 4,12
Regim motor la 90 km/h: 1503 rpm
Frână de serviciu
Compresor de aer de 1100 l/min
760 cm³ bicilindru
Sistem de frânare cu două circuite independente
Frânare cu tamburi
Protecție împotriva prafului la frâna spate
Gestionare electronică a producţiei de aer prin EACU (Electronic Air Control Unit)
Cartuş desicator optimizat prin întreţinere preventivă
Tobă eșapament pe circuit pneumatic
Dispozitiv de franare remorca cu 2 circuite cu capete ISO
automat (rosu)
Dispozitiv de frânare a remorcii pe traversa din spate
Cilindri de frână spate în poziție înaltă
Asistenţă la pornirea în rampă (Hill Start Aid)
Anti-patinare roţi (ASR)
Echilibrare uzură plăcuţe (discuri)
Asistenţă la frânarea de urgenţă (AFU)
Va rugam sa ne contactati pentru a va trimite oferta cu toate datele tehnice
Colaboram cu diverse firme de leasing pentru contractarea finantarii
Pentru alte detalii va stam la dispozitie oricand
bluetooth
vat
Primul proprietar
Fara accident in istoric
Carte de service
Autocamion Renault K530 6x6 cu macara Epsilon Q150Z96 si platforma Zen
Afișează tot comentariul
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Comentarii
4.3
Camioane Renault
Afișează 18 comentarii

Anunțuri asemănătoare

IVECO T-Way nou 220.000 EUR Camion transport de lemne 2023 2 km România, Ilfov