Camion şasiu MAN 41.520 TGS 41.520TGS 40Ton AUFBAU AUF ANFRAGE 8x4 EU6 nou







































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul


- Leaf spring suspension
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 9200 kg; Tyre profile left: 100%; Tyre profile right: 100%
Front axle 2: Max. axle load: 9200 kg; Tyre profile left: 100%; Tyre profile right: 100%
Rear axle 1: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%
Rear axle 2: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Financial information
Price: On request
- Blattfederung
= Anmerkungen =
MAN 41.520 TGS - AUFBAU NACH ANFRAGE (NEUFAHRZEUG)
Fahrgestell
8x4
Differentialsperre
blattgefedert
Automatikgetriebe (mit TipMatic)
13T AP-Achsen
Radstand 4.30m + 1.40m
Nebenantrieb
Euro 6
zGG 40.000kg
Reifen 100%
400L Tank
Tempomat
MAN Turn Assist
MAN AttentionGuard
Verkehrsschilder-Erkennung
Sonnenblende
Klima
Zentralverriegelung
elektr. Fensterheber und Aussenspiegel
ABS
alle Angaben ohne Gewähr/Irrtum vorbehalten
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse 1: Max. Achslast: 9200 kg; Reifen Profil links: 100%; Reifen Profil rechts: 100%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 9200 kg; Reifen Profil links: 100%; Reifen Profil rechts: 100%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 100%; Reifen Profil rechts innerhalb: 100%; Reifen Profil rechts außen: 100%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 100%; Reifen Profil rechts innerhalb: 100%; Reifen Profil rechts außen: 100%
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
- Bladaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 9200 kg; Dækprofil venstre: 100%; Dækprofil højre: 100%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 9200 kg; Dækprofil venstre: 100%; Dækprofil højre: 100%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Suspensión
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 9200 kg; Dibujo del neumático izquierda: 100%; Dibujo del neumático derecha: 100%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 9200 kg; Dibujo del neumático izquierda: 100%; Dibujo del neumático derecha: 100%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 9200 kg; Sculptures des pneus gauche: 100%; Sculptures des pneus droite: 100%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 9200 kg; Sculptures des pneus gauche: 100%; Sculptures des pneus droite: 100%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
MAN 41.520 TGS NUOVO - ALLESTIMENTO SU RICHIESTA
veicolo a telaio
8x4
bloccaggio differenziale
balestrato
cambio automatico con TipMatic
assali 13Ton
passo 4.30m + 1.40m
impianto idraulico
Euro 6
PTT 40.000kg
gomme 100%
serbatoio 400L
Tempomat
MAN Turn Assist
MAN AttentionGuard
riconoscimento segnaletica stradale
visiera parasole
aria condizionata
chiusura centralizzata
specchi e cristalli elettrici
ABS
- Bladvering
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 9200 kg; Bandenprofiel links: 100%; Bandenprofiel rechts: 100%
Vooras 2: Max. aslast: 9200 kg; Bandenprofiel links: 100%; Bandenprofiel rechts: 100%
Achteras 1: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 100%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 100%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 100%
Achteras 2: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 100%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 100%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 100%
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
- Resory
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 9200 kg; Profil opon lewa: 100%; Profil opon prawa: 100%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 9200 kg; Profil opon lewa: 100%; Profil opon prawa: 100%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 9200 kg; Perfil do pneu esquerda: 100%; Perfil do pneu direita: 100%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 9200 kg; Perfil do pneu esquerda: 100%; Perfil do pneu direita: 100%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9200 kg; Профиль шин слева: 100%; Профиль шин справа: 100%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9200 kg; Профиль шин слева: 100%; Профиль шин справа: 100%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Bladfjäder
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Framaxel 1: Max. axellast: 9200 kg; Däckprofil vänster: 100%; Däckprofil rätt: 100%
Framaxel 2: Max. axellast: 9200 kg; Däckprofil vänster: 100%; Däckprofil rätt: 100%
Bakaxel 1: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 100%; Däckprofil innanför höger: 100%; Däckprofil utanför höger: 100%
Bakaxel 2: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 100%; Däckprofil innanför höger: 100%; Däckprofil utanför höger: 100%
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri