Camion furgon Scania L85.50 / 4X2 / FULL STEEL / EURO-0 / 1970



















































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul

























- Co-driver's seat
- Leaf spring suspension
= More information =
General information
Cab: DAYCABIN, day
Serial number: 210711
Technical information
Transmission: G500, Manual gearbox
Front axle: Tyre size: 10 R22.5; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 20%
Rear axle: Tyre size: 10.00 * R20; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Environment
Emission class: Euro 0
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Additional information
Please contact Maarten Thur for more information
- Седалка на втория водач
- Sedadlo spolujezdce
- Beifahrersitz
- Blattfederung
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: DAYCABIN, Tag
Seriennummer: 210711
Technische Informationen
Getriebe: G500, Schaltgetriebe
Vorderachse: Refenmaß: 10 R22.5; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse: Refenmaß: 10.00 * R20; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Umwelt
Emissionsklasse: Euro 0
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Maarten Thur, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Medchaufførsæde
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: DAYCABIN, day cab
Serienummer: 210711
Tekniske specifikationer
Transmission: G500, Manuel gearkasse
Foraksel: Dækstørrelse: 10 R22.5; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel: Dækstørrelse: 10.00 * R20; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Miljø
Emissionsklasse: Euro 0
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Yderligere oplysninger
Kontakt Maarten Thur for yderligere oplysninger
- Κάθισμα συνοδηγού
- Asiento para acompañante
- Suspensión
= Más información =
Información general
Cabina: DAYCABIN, día
Número de serie: 210711
Información técnica
Transmisión: G500, Cambio manual
Eje delantero: Tamaño del neumático: 10 R22.5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 10.00 * R20; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Medio ambiente
Clase de emisión: Euro 0
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Información complementaria
Póngase en contacto con Maarten Thur para obtener más información.
- Lehtijousitus
- Siège aide-conducteur
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: DAYCABIN, jour
Numéro de série: 210711
Informations techniques
Transmission: G500, Commande manuelle
Essieu avant: Dimension des pneus: 10 R22.5; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 10.00 * R20; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Environnement
Classe d'émission: Euro 0
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
Informations complémentaires
Veuillez contacter Maarten Thur pour plus d'informations
- Suvozačevo sjedalo
- Váltósofőrülés
- Suspensie pe arcuri
- Sospensione balestra
- Bijrijdersstoel
- Bladvering
- Spoilers
= Bijzonderheden =
= Aanvullende opties en accessoires =
- Bijrijdersstoel
- Spoilers
= Meer informatie =
Motor type: SCANIA D8R01
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons uiterste best een zo compleet mogelijk beeld van onze voertuigen te geven, aan de vermelde gegevens kunnen echter geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: DAYCABIN, dag
Serienummer: 210711
Technische informatie
Transmissie: G500, Handgeschakeld
Vooras: Bandenmaat: 10 R22.5; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras: Bandenmaat: 10.00 * R20; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Maarten Thur
- Passasjersete
- Fotel współpasażera
- Resory
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: DAYCABIN, dzienna
Numer serii: 210711
Informacje techniczne
Pędnia: G500, Manualna skrzynia biegów
Oś przednia: Rozmiar opon: 10 R22.5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna: Rozmiar opon: 10.00 * R20; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Ochrona środowiska
Klasa emisji: Euro 0
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Maarten Thur
- Banco do acompanhante
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: DAYCABIN, dia
Número de série: 210711
Informações técnicas
Transmissão: G500, Caixa de velocidades manual
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 10 R22.5; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 10.00 * R20; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Ambiente
Classe de emissões: Euro 0
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Informações adicionais
Contacte Maarten Thur para obter mais informações
- Рессорная подвеска
- Сиденье второго водителя
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: DAYCABIN, кабина без спального места (day)
Серийный номер: 210711
Техническая информация
Трансмиссия: G500, Механическая коробка передач
Передний мост: Размер шин: 10 R22.5; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост: Размер шин: 10.00 * R20; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Экология
Уровень выбросов: Euro 0
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Maarten Thur для получения дополнительной информации
- Sedadlo spolujazdca
- Andreförares säte
- Bladfjäder
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: DAYCABIN, dag
Serienummer: 210711
Teknisk information
Transmission: G500, Manuell
Framaxel: Däckets storlek: 10 R22.5; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel: Däckets storlek: 10.00 * R20; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Miljö
Utsläppsklass: Euro 0
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
Ytterligare information
Kontakta Maarten Thur för mer information
- Yardımcı sürücü koltuğu