Autoutilitară furgon Renault Master 160 DCI | L3H3 | WORKSHOP | WERKSTATT | 5 TON






















Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 1850 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 3200 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 50%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 50%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 50%; Profil pneumatiky vpravo venku: 50%
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
DPH/marže: Odpočet DPH pro podnikatele
Vorderachse: Max. Achslast: 1850 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 3200 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer abzugsfähig
Wenden Sie sich an Robert Hulleman, um weitere Informationen zu erhalten.
Foraksel: Maks. akselbelastning: 1850 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 3200 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
moms/margin: Moms fradragsberettiget
Make: Renault Master 160DCI 4x2 L3H3
First registration: 03-06-2019
VIN: VF6MH000X62054034
Mileage: 143.532 km
Construction: service van
Wheelbase: 4.35 m
GVW: 5.000 kg
Empty weight: 2.737 kg
Loading capacity: 2.263 kg
Engine:
Power: 120 kW / 160 HP
Cylinders: 4
Capacity: 2.299 cm3
Emission standard: EURO 6
Manual gearbox
Suspension | Weights | Tyres:
1st axle steel | 1.850 kg | 195/75R16 50%
2nd axle steel | 3.200 kg | 195/75R16 50% double tyres
Workshop details:
Service vehicle
Work bench with LED lights
Cabinets with drawers
Mastervolt Powerpack
Compressor
12 – 220-volt power converter
12-24 Volt connection
LED lights inside workspace
2 rear doors
2 side doors
Flashlights
Led working lights
Trailer hitch
Spare tires
Cabin:
Climate control
Cabin heater
Radio
3 seats
Tacho
Of course, we have more pictures and information available, and we are looking forward to helping you.
Worldwide delivery is possible!
For more information, please contact our sales department:
Office: 0031-527246140
Mail: arată contacte
web: arată contacte
Hulleman Trucks B.V.
D.P.A. Weeversstraat 2
8316 GG Marknesse - Holland
= More information =
Cab: day
Front axle: Max. axle load: 1850 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 3200 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
VAT/margin: VAT qualifying
Please contact Robert Hulleman for more information
Eje delantero: Carga máxima del eje: 1850 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 3200 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
IVA/margen: IVA deducible
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 1850 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 3200 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
TVA/marge: TVA déductible
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 1850 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 3200 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 50%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 50%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 50%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 50%
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
HÉA/marzs: HÉA levonható a vállalkozók számára
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 1850 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 3200 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 50%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 50%; Profilo del pneumatico interno destro: 50%; Profilo del pneumatico esterno destro: 50%
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
IVA/margine: IVA deducibile per gli imprenditori
Make: Renault Master 160DCI 4x2 L3H3
First registration: 03-06-2019
VIN: VF6MH000X62054034
Mileage: 143.532 km
Construction: service van
Wheelbase: 4.35 m
GVW: 5.000 kg
Empty weight: 2.737 kg
Loading capacity: 2.263 kg
Engine:
Power: 120 kW / 160 HP
Cylinders: 4
Capacity: 2.299 cm3
Emission standard: EURO 6
Manual gearbox
Suspension | Weights | Tyres:
1st axle steel | 1.850 kg | 195/75R16 50%
2nd axle steel | 3.200 kg | 195/75R16 50% double tyres
Workshop details:
Service vehicle
Work bench with LED lights
Cabinets with drawers
Mastervolt Powerpack
Compressor
12 – 220-volt power converter
12-24 Volt connection
LED lights inside workspace
2 rear doors
2 side doors
Flashlights
Led working lights
Trailer hitch
Spare tires
Cabin:
Climate control
Cabin heater
Radio
3 seats
Tacho
Of course, we have more pictures and information available, and we are looking forward to helping you.
Worldwide delivery is possible!
For more information, please contact our sales department:
Office: 0031-527246140
Mail: arată contacte
web: arată contacte
Hulleman Trucks B.V.
D.P.A. Weeversstraat 2
8316 GG Marknesse - Holland
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras: Max. aslast: 1850 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 3200 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
BTW/marge: BTW verrekenbaar voor ondernemers
Neem voor meer informatie contact op met Robert Hulleman
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 1850 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 3200 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
VAT/marża: Możliwość odliczenia podatku VAT
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 1850 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 3200 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
IVA/margem: IVA elegível
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 1850 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 3200 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
НДС/маржа: С вычетом НДС
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 1850 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 3200 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 50%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 50%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 50%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 50%
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
DPH/marža: Odpočet DPH pre podnikateľov
Framaxel: Max. axellast: 1850 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 3200 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Moms/marginal: Avdragsgill moms för företagare